Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

נוסטלגיה


bravo - boy
dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 8098 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

מתוך שעימום של הלילה אני מריץ בגוגל פיז'ו 106 מסתכל בתמונות ואני קולט 106 ראלי לבנה עם לוחית ישראלית , ישר פתחתי וקיבלתי את הרכב הנדיר הזה שהיה

שייך לתומר

קבלו_____

http://images.google.co.il/imgres?imgurl=www.pugs.dk/galleri/106/tomer/tomer07.jpg&imgrefurl=http://www.pugs.dk/galleri/106/tomer/tomer.htm&h=480&w=640&sz=60&tbnid=eLGpNKAv0DUJ:&tbnh=101&tbnw=134&prev=/images%3Fq%3D106%2B%2BPeugeot%26start%3D220%26hl%3Diw%26lr%3D%26ie%3DUTF-8%26oe%3DUTF-8%26sa%3DN

פורסם
לא היתה לו פנס קידמי?

לא!

 

למה לזרוק סתם שטויות ???

 

היה לו פנס, פשוט יום אחד בבוקר (כאשר לא צריך את הפנסים) הוא שם את הפילטר במקום אחד הפנסים בשביל לבדוק האם המיקום הזה משפר ביחס למיקום בטמבון (שזה היה המיקום הקבוע של הכניסת אוויר). שוב, זה הורכב ליום אחד בבוקר רק בשביל נסיעת אינדקציה ולא יותר ...

אלעד רוזנקר, טלפון 0524626633.

ניתן להתקשר להתייעץ בכל הקשור ברכבי אספנות ואופל בפרט (בעיקר ישנים).

פורסם
לא היתה לו פנס קידמי?

לא!

 

למה לזרוק סתם שטויות ???

 

היה לו פנס, פשוט יום אחד בבוקר (כאשר לא צריך את הפנסים) הוא שם את הפילטר במקום אחד הפנסים בשביל לבדוק האם המיקום הזה משפר ביחס למיקום בטמבון (שזה היה המיקום הקבוע של הכניסת אוויר). שוב, זה הורכב ליום אחד בבוקר רק בשביל נסיעת אינדקציה ולא יותר ...

אם אתה אומר אתה יודע, אני פשוט זוכר כתבה מהגה נדמה לי שאמרו שם שאין לו פנס אלה יש את הפילטר במקום.

מה קרה אם האוטו שהוא נהפך לנוסטלגיה?

פורסם

כי הוא עכשיו שייך למישהו אחר והוא נוסע קצת... יותר...

 

בוא נגיד ככה קצת הרבה הרבה יותר טוב!

If you don't chew Big Red, then f-*bleep* you.

פורסם
כי הוא עכשיו שייך למישהו אחר והוא נוסע קצת... יותר...

 

בוא נגיד ככה קצת הרבה הרבה יותר טוב!

 

קובי, פעם אחרונה שאני ראיתי את הרכב "נוסע" הוא עשה בושות מול 106 GTI ...

אני מקווה שמאז הוא עבר "טיפול" נכון ...

אלעד רוזנקר, טלפון 0524626633.

ניתן להתקשר להתייעץ בכל הקשור ברכבי אספנות ואופל בפרט (בעיקר ישנים).

פורסם
מתוך שעמום של הלילה אני מריץ בגוגל פיז'ו 106 מסתכל בתמונות ואני קולט 106 ראלי לבנה עם לוחית ישראלית , ישר פתחתי וקיבלתי את הרכב הנדיר הזה שהיה

שייך לתומר

קבלו_____

http://images.google.co.il/imgres?imgurl=www.pugs.dk/galleri/106/tomer/tomer07.jpg&imgrefurl=http://www.pugs.dk/galleri/106/tomer/tomer.htm&h=480&w=640&sz=60&tbnid=eLGpNKAv0DUJ:&tbnh=101&tbnw=134&prev=/images%3Fq%3D106%2B%2BPeugeot%26start%3D220%26hl%3Diw%26lr%3D%26ie%3DUTF-8%26oe%3DUTF-8%26sa%3DN

 

רק לא ברור לי למה הפורום הפך מקום מקלט לכל המשועממים... :? לכו לוורדה :!:

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 8098 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

Guest
הנושא הזה נעול לתגובות.
×
×
  • תוכן חדש...