Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

נצפתה- ב.מ.וו 645 קבריולט *תמונות*


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 8097 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

טוב, דובר פה מספר פעמים על סידרה 6 של BMW.

ונאמר כי נצפו כמה כאלה בארץ, קופה.

אז היום במשך טיול קצר ברחבי הארץ, נתקלתי באחת כזו, קבריולט. מדהימה. זה הכל.

 

אני מוכרח לציין שזה באמת אחד הרכבים המדהימים ..מאוד מרשימה ותופסת את העין, ודווקא מה שהפתיע זה הנהג, אני ציפתי לאיזה איש עסקים עם חליפה של ארמאני בכמה מאות דולרים, אבל לא, בדיוק ההפך הגמור, רק תדמיינו...(בעצם אל..)

 

 

התמונות צולמו במהירות של 100 קמ"ש אז מצטער על האיכות.

 

והשאלה שלי, בן אדם עם תקציב מספיק לרכב כזה, לא יכול לרכוש דיבורית?

 

תהנו.

*כל תמונה כ200 קילו בייטים

CIMG0009_2.JPG

CIMG0011_2.JPG

HOOTERS

:ladysman:

פורסם

יחסית למהירות שציינת- כ-100 קמ"ש, התמונות באיכות טובה מאד לדעתי. בכל מקרה

 

הב.מ.וו באמת מדהימה, "במיוחד" השחורה שצילמת. משום מה היא נראית יותר יפה מאשר

 

ה-6 באוטומוטור, אבל כנראה שצריך לראות בעיניים. בכל מקרה, מישהו יודע אם הוזמנו

 

הרבה יחידות של הסדרה 6?

 

יופי של תמונות!

 

אדם.

פורסם

משום מה היא נראית יותר יפה מאשר ה-6 באוטומוטור, אבל כנראה שצריך לראות בעיניים.

אדם.

גם לי היא נראת יותר יפה, אולי זה רק אני אבל הסדרה שש שהוצגה באוטומוטור נראת "עייפה" לא יודע ממש איך להסביר את זה, אולי זאת התאורה או פשוט קהל האנשים שמסביבה. יכול להיות שהיא כמו לוויתן שבשבי מתנוון לו הסנפיר (כולם ראו לשחרר את ווילי )

:wink:

פורסם
יחסית למהירות שציינת- כ-100 קמ"ש, התמונות באיכות טובה מאד לדעתי. בכל מקרה

 

הב.מ.וו באמת מדהימה, "במיוחד" השחורה שצילמת. משום מה היא נראית יותר יפה מאשר

 

ה-6 באוטומוטור, אבל כנראה שצריך לראות בעיניים. בכל מקרה, מישהו יודע אם הוזמנו

 

הרבה יחידות של הסדרה 6?

 

יופי של תמונות!

 

אדם.

 

כשבקרתי בישראל בפעם האחרונה (כ-3 חודשים), בקרתי בסוכנות של קמור, מנהל המכירות טען שנמכרו אז 14 יחידות, אני משער שמאז מכרו עוד מספר מכוניות...

Піскун Святослав Михайлович

פורסם

מישהו מוכן להסביר מה הקשר בין צילום ב-100 קמ"ש לאיכות גרועה?

Howard Walker, Autocar: That rumble you're feeling is Ferry Porsche turning in his grave

פורסם

התמונה לא תצתלם טוב עקב תנועות האובייקטים ביחס למצלמה, ז"א שהצמצם לא יספיק לקלוט את התמונה כמו שצריך והיא בעצם תימרח מכל התמונות.

פורסם

תמונות טובות - השניה ממש מצויינת.

 

אין ספק, מכונית נאה. הייתי רוצה לחשוב שהייתי קונה כזו בכסף הזה - אבל כנראה שלא.

 

(הו קאררה ;) )

למכירה פנסים קדמיים מקוריים חדשים לGTI MKV

 

My grandfather rode a camel, my father rode a camel, I drive a Mercedes, my son drives a Land Rover, his son will drive a Land Rover, but his son will ride a camel -

Rashid bin Saeed Al Maktoum

פורסם
התמונה לא תצתלם טוב עקב תנועות האובייקטים ביחס למצלמה, ז"א שהצמצם לא יספיק לקלוט את התמונה כמו שצריך והיא בעצם תימרח מכל התמונות.

 

גם המצלמה נעה ב-100 קמ"ש, מה הקשר?

Howard Walker, Autocar: That rumble you're feeling is Ferry Porsche turning in his grave

פורסם

לא מתלהב מהאוטו (באמת שלא)... אבל התמונה השניה יצאה ממש טובה!

 

מתחרה ראויה בתחרות פוטוקאר הבאה... :wink:

הראל.

ספרינט QV 1.7i

146 1.7 16V

פורסם
התמונה לא תצתלם טוב עקב תנועות האובייקטים ביחס למצלמה, ז"א שהצמצם לא יספיק לקלוט את התמונה כמו שצריך והיא בעצם תימרח מכל התמונות.

 

גם המצלמה נעה ב-100 קמ"ש, מה הקשר?

 

 

צילום גוף בתנועה , בוודאי ממצלמה שנעה גם היא , הוא בעייתי ,במיוחד במוד אוטומטי , שתמיד יילך לממוצע ,עקב :

1. הסיבה שג'וקר ציין - הגוף זז מהר יותר ממהירות פתיחת התריס (לא צמצם , צמצם שולט רק על כמות האור , לא על זמן החשיפה) או מה שלא מחליף אותו בדיגיטלית. עקב כך הגוף "נמרח" בתוך הפריים.

2. יכול להיות שהמצלמה עצמה זזה עקב תנועות הרכב בו נמצא הצלם , מה ש"עוזר" לתמונה לצאת מטושטשת.

 

 

ועוד דבר , לפי התמונה השנייה - האם לבחור בבימר נגמר הכסף לקנות דיבורית , או שזה נדמה לי ? :?

פורסם

השרשור ננעל.

נמחקה הודעה המציינת את מיקום חנייתה של המכונית הנ"ל.

גם אם לכם היתה כזו לא הייתם רוצים שמיקומה יפורסם בפורום שיש בו אנשים שאין להם בושה להוריד כיסוי מרכב לא שלהם ולצלם אותו...

:multi: רז .

 

205GTI סטנדרטית (תלוי מה הסטנדרטים שלך...).

נמכרה.

טיול נהיגה

בפורשה קאררה 4 GTS.

המרצדס שלי

נמכרה.

טיול נהיגה ביגואר F-TYPE V8 5.0

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 8097 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

Guest
הנושא הזה נעול לתגובות.
×
×
  • תוכן חדש...