Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5771 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

על פי כלכליסט מהבוקר חברת מלם-תים מתקינה מצלמות מהירות עבור המשטרע.

מצ"ב קישור לידיעה http://www.calcalist.co.il/local/articles/0,7340,L-3414460,00.html

 

למקרה שיורידו את המסמך...להלן תמונה...:roll:

רשימת מצלמות.jpg

www.car-pad.co.il - טיפים, חדשות, השקות, מבחנים, ועוד. על מכוניות. רק על מכוניות. 

כתב רכב וצרכנות רכב - אתר ומגזין 'אוטו'

 

לשעבר:

עורך פודקאסט הרכב 'דרייב' . מגיש יחד עם בועז קורפל וקינן כהן.

כתב הרכב של ביזפורטל, אתר הפיננסים. 

  • תגובות 161
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם

יש גם מפות ויזואליות בכתבה, למאותגרים GPSית.

 

קדימה קופות רושמות במדים, שטייניץ מצפה שתעשו עבודתכם נאמנה!

03_MAP_cars_valeri_1.jpg

03_MAP_cars_valeri_2.jpg

03_MAP_cars_valeri_3.jpg

03_MAP_cars_valeri_4.jpg

“.You will never reach your destination if you stop and throw stones at every dog that barks"

 

Winston S. Churchill -

פורסם
המיקומים של נקודות הציון יוצאים באוקיינוס האטלנטי...

 

כנראה שלא הכנסת טוב,

הנה מה שהספקתי להכניס (גוגל לא נותן להכניס יותר כתובות) חסרים שם 7 מצלמות מכביש 4 וכביש 40

speedcam.JPG

פורסם

בחיי, בכסף שהמדינה תעשה מהדוחות נוכל לקנות את אוגנדה ולעבור לשם, מי שחשב על המיקום של המצלמות חשב רק על דבר אחד. $$$

אני חושב שלציבור הנהגים יקח הרבה מאוד זמן (ודוחות) להתרגל למצלמות החדשות.

כבר לא בן 12 ועדיין מאמין באלוהים? מזל טוב, גם לך יש חבר דמיוני.

פורסם

נחמד.

במסמך מופיעות 39 במקום 40 אולי זו שכבר מותקנת משלימה או שבכל זאת חסר מיקום אחד.

מדהים איך הבן חמו הזה מתעלם מהמציאות. לא משנה כמה עובדות יציגו בפניו הוא לא נותן להן לבלבל אותו וממשיך לדבוק בדעתו שמהירות גורמת ל60% מהתאונות.

מעניין לראות אם יבליטו או יסתירו אותן. אז נדע באמת מה כוונת המשורר, הרתעה או יצירת מזומנים.

פורסם

מעניין לראות אם יבליטו או יסתירו אותן. אז נדע באמת מה כוונת המשורר, הרתעה או יצירת מזומנים.

סליחה? אני חושב שהמושרר לא יכל לצעוק על כוונותיו יותר טוב גם אם היה נעמד על שרפרף באמצע הייד פארק.

שים לב למיקום המצלמות, כביש ישר, עם הפרדה ומספר נתיבים לכל כיוון.

האם יש בנקודות ההצבה של המצלמה תאונות רבות?

האם כבישים אלו מועדים לפורענות?

כביש 40, 20 ו2 קבינימט, אולי מהכבישים הנורמליים יותר בארצנו ודווקא שם דופקים את המצלמות!?

95% מהנהגים גם ככה לא עוברים בכבישים אלו את ה110 קמ"ש ביום יום, מהירות לא חוקית אבל הגיונית, סבירה וקונצנזוס בלתי כתוב על רוב כבישי ישראל.

עכשיו כל הנהגים האלו יקבלו דוחות.

 

נ.ב

איך קלרקסון אמר פעם?

%D7%9E%D7%A1%D7%95%D7%A8-%D7%97%D7%A9%D7%9E%D7%9C%D7%99.JPG

כבר לא בן 12 ועדיין מאמין באלוהים? מזל טוב, גם לך יש חבר דמיוני.

פורסם

האם אפשר פשוט להכניס את הנ.צ שמופיעים במפה לGPS ולקבל התראה ?

או שלא כל מכשיר עושה את הפעולה הזאת ?

ראיתי שיש את הצ'יטה שמחירו 1250-האם זה הפיתרון הכי טוב או שאפשר למצוא מכשיר GPS רגיל במחיר יותר זול שיעשה אותה עבודה ?(סימון והתראה לפני "מוקש")

פורסם
זה רק אני או שהנקודות במפה קרובות אבל לא מדוייקות?

זה לא רק אתה.

בדקתי את הנקודה הידועה לנו עד כה (המצלמה על כביש 4, צפונית לגהה), ולפי הקורדינטות הנתונות המצלמה ממקומות לפני גשר הירקון בעוד בפועל המצלמה ממקומת אחרי הגשר.

מחפש סוזוקי ג'ימני סטיישן 1,600 סמ"ק אוטומט

פורסם

סתם כי נמאס לי ללמוד למבחן, קצת מספרים:

300 מצלמות תוך 12 שנים.

תפוקה מירבית של 180 דוחות ליום (על פי כלכליסט, אני חושב שבהתחלה יהיה יותר).

750 ש"ח + 10 נק' על עבירת מהירות.

נגיד ומתוך ה300 50 יהיו מצלמות רמזור ו250 מהירות.

נגיד והתפוקה הממוצעת תעמוד על 120 דוחות ביום חלש ולא 180 במצב אופטימלי.

120 דוחות כפול 750 שקל = 900000 ש"ח ביום למצלמה, נכפיל את זה בהערכה ל250 מצלמות מהירות ואנחנו מסתכלים על 22,500,000 מיליון ביום רק ממצלמות המהירות.

תוסיפו עוד כמה מיליונים ממצלמות הרמזורים (שלשם שינוי יעשו לכולם רק טוב) וסגרנו את הגירעון בתקציב!

כבר לא בן 12 ועדיין מאמין באלוהים? מזל טוב, גם לך יש חבר דמיוני.

פורסם

במקום לפטפט בג"ץ

או

אף אחד לא משלם ומבקש להישפט. מערכת המשפט קורסת תוך חודש.

ישראל סבא בסבבא של 🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰

😍😍😍

יששששש נבחרת כדורגל

סלע כתב " מתים רק פעם אחת , חיים כל יום מחדש


×
×
  • תוכן חדש...