Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5798 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

נכון, הוא פחות נוח.

 

אצלנו בחברה כ"כ מאוכזבים מהפלואנס והאיטיות שלה , שהחליטו להוציא אותה מרשימת הרכבים האפשריים.

רוב אלו שלקחו אותה מתלוננים על הכבדות והאיטיות (וגם על המזגן).

 

הפוקוס כבר בסוף הדרך שלה, אבל בדו קרב העגלות מול הפלואנס לדעתי היא תנצח.

GTI MK8
 Volvo V40 T5 R-Design - SOLD

GTI MK6 Premium - SOLD

GTI MK4 , MK5 - SOLD

פורסם

אני מצאתי את ה-C4 לא נוחה בפני עצמה ופחות נוחה מהיונדאי.

היונדאי אמנם לא רכה ומשככת אבל היא מאוד מרוסנת, את המהמורה תרגיש אבל האוטו לא מושפע ממנה ומתנדנד או משנה כיוון, מדובר ברכב דיי קשיח אבל יציב ומרוסן, אני דווקא אוהב את סגנון השיכוך הזה.

אם כבר הוזכרו ביצועים, הרכב מאוד נמרץ והגיר לא מסרב להוריד הילוכים כשצריך.

פורסם
אני מצאתי את ה-C4 לא נוחה בפני עצמה ופחות נוחה מהיונדאי.

היונדאי אמנם לא רכה ומשככת אבל היא מאוד מרוסנת, את המהמורה תרגיש אבל האוטו לא מושפע ממנה ומתנדנד או משנה כיוון, מדובר ברכב דיי קשיח אבל יציב ומרוסן, אני דווקא אוהב את סגנון השיכוך הזה.

אם כבר הוזכרו ביצועים, הרכב מאוד נמרץ והגיר לא מסרב להוריד הילוכים כשצריך.

 

אני אשמח לקבל יותר פרטים עד כמה ה-C4 פחות נוחה בפני עצמה, והכוונה תוך כמה זמן הגעת להחלטה.

ה-C4 בעיני הרבה יותר נוחה מהיונדאי אבל השילדה של ה-I30 קצת יותר מתקדמת זרועות נפרדים מאחורה בקיצר יותר מהנה לנהיגה.

לפותח השירשור, הרכבים שמוצעים בליסניג לרוב יהיו בגרסאות הערומות שלהם, אני מציע לך במידה ויש לך זמן וסבלנות לקחת נסיעת מבחן את הרכבים שאתה כבר מגובש עלהם, האם אתה מוגבל בכמות הדלק או קילומטרים? כמה זמן אתה הולך לשהות ברכב.

 

מנסיון שלי האישי בלבד בליסינג, לקחתי רכב שבתור אדם פרטי לא הייתי קונה (סיטרואן) אבל הראה הפלא ופלא השד לא כל כך נורא אפילו נוח ואמין, השאר זה רק הסטוריה.

 

מישהו גנב לי את הסמלון:evil:

Citroen C5 2007 2.0L HDI

פורסם

אני גם מצאתי את ה-C4 נוחה לאין שיעור יותר מהCW (מהגרסה הרגילה לא יצא לי להתרשם) אבל אין להשוות בפרקטיות בין הרכבים. אבל הבחור בכלל לא ציין את ה-C4 כאופציה (וזו לא החלטתו, זה הליסינג).

 

מישהו מתהדר בסמלון שלו בלוח שעונים של קסנטיה 2.0, שמזמן כבר לא אצלו, וגם בחתימתו (נשאר רק עם C5 עם מנוע של טרקטור)

פורסם

כמו שכבר סיפרתי, אני עובד בחברה שמצמידה לי רכב שכור באופן קבוע.

הייתה תקופה שבה ההסכמים מול חברות ההשכרה היו זמניים, בדרך כלל לחודש ובכל פעם היינו עוברים חברה או מחליפים רכב, באותה תקופה יצא לי לנהוג על הרבה רכבים, לעיתים כאלה עם ניילונים, לפעמים במצב פחות טוב ובגדול ברוב הדגמים המשפחתיים מקבוצה 2 זכרונה לברכה.

ל-C4 התחברתי בעקבות תא הנוסעים השונה וכל הגאג'טים אבל נוחות הנסיעה היא בפירוש לא הצד החזק שלה, השיכוך שלה מאוד חד ובמעבר על בורות חוטפים מין בום כזה. נכון שהיונדאי גם לא מאוד נוחה בפני עצמה אבל היא משכחת ומרסנת את המהמורות בצורה טובה ומצליחה גם להציע התנהגות כביש לא נמרחת מדי. הסיטרואן מציעה אחיזה גבוהה יותר לדעתי והתנהגות כביש עדיפה עקב אותה קשיחות, אבל לנוחות הנסיעה זה לא תורם.

מדובר ברכב טוב, אמנם כבר בסוף חייו אבל בדומה להרבה דגמים שעומדים בפני החלפה היום היא עדיין מרגישה נכונה מול המתחרות ומציעה איבזור טוב ועיצוב שעודנו עדכני, אבל כמו שכבר אמרתי נוחות זה לא הצד החזק שלה, אולי של אחותה ה-308.

×
×
  • תוכן חדש...