Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5800 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום,

 

זה כמה שבועות שיש שההגה כוח שלי עושה בעיות.

בימים האחרונים, הנורה האדומה של ההגה דולקת, וההגה כוח כבר לא פועל באופן קבוע.\

 

מישהו יודע איפה בירושלים אני יכול לטפל בבעיה זו?

 

אם אני צריך להחליף את המנוע\מחשב של ההגה כוח, כמה זה אמור לעלות לי?

 

תודה.

 

מריק

פורסם

בפונטו ספייס זהו הגה חשמלי, ולא הגה הידראולי. כנראה יש צורך בשיפוץ או החלפת מנוע ההגה החשמלי.

ממליץ לגשת למוסך שמשון ביהוד, או להצפין קצת למוסך השחר בנתניה.

שניהם מורשים יבואן ומומלצים.

כנס לקישור: http://www.fiatclub.co.il/forum/showthread.php?t=8897

פורסם

נכון זהו הגה חשמלי עם מצב סיטי להיגוי קליל ונוח.

בפונטו זו בעיה מוכרת וללא טיפול מונע.

כנראה שתצתרך להחליף את המנוע הגה-2000 מפירוק בערך 3500 במוסך פיאט

פורסם

או שתכנס לקישור שהוספתי, ותראה שניתן לשפץ במוסך מורשה של פיאט ( "השחר" בנתניה ) בעלות של 500 ש"ח לפני מע"מ ועם אחריות לחצי שנה.

כמובן שרק אם אכן הבעיה היא מנוע ההגה החשמלי.

×
×
  • תוכן חדש...