Jump to content

markolini

  • הודעות

    1
  • כאן מאז:

הנקודות של markolini

חדש בפורום

חדש בפורום (1/14)

1

מוניטין

  1. שלום, זה כמה שבועות שיש שההגה כוח שלי עושה בעיות. בימים האחרונים, הנורה האדומה של ההגה דולקת, וההגה כוח כבר לא פועל באופן קבוע.\ מישהו יודע איפה בירושלים אני יכול לטפל בבעיה זו? אם אני צריך להחליף את המנוע\מחשב של ההגה כוח, כמה זה אמור לעלות לי? תודה. מריק
×
×
  • תוכן חדש...