Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5786 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

בוקר טוב

כאשר אני מתניע את הרכב יש רעשים מאוד מאוד חזקים מכיוון הסטרטר

1. זה רק הסטרטר?

2. האם זו שחיקה של השיניים בין ה Flywheel לסטרטר?

 

הרכב הוא מסוג שברולט קפריס 88

 

 

בכבוד

שברולט קפריס 350, 88

פסח

פורסם

כנראה שהבנדיקס של הסטרטר תפוס והלגל תנופה מסובב אותו בנדיקס תפקידו להחזיר את הגלגל שיניים למקום שלו בסטרטר

איין מנוס משיפוץ סטרטר

עופר בן צבי

פורסם
התעסקת עם ההצתה או שזה התחיל פתאום?

 

 

לא התעסקתי

הסטרטר שופץ לפני כחודש

וזה אחרי שחודשיים לפני זה אותו סטרטר שופץ והוחלף (אחרי שכבר שופץ ו"החזיק" מעמד חודשיים!!!)

המסקנה, השיפוץ חובבני ורשלני !!

הסבר: הסטרטר הותקן על הרכב לפני 5חודשים, החזיק מעמד חודשיים, אצלי הייתה לו בעיה, פורק, שופץ והותקן חזרה ושוב עכשיו ישנה בעיה.

שיפצתי אלטרנטור, אבל אין קשר מכיוון שהרעשים לא החלו מיד עם התקנת האלטרנטור המשופץ

מה שמביא אותי לשאלה:

האם לגשת לאותו מוסך, (המוסך הוא מוסך למכונאות כללית ולא "חשמליה"), ששלח את הסטרטר לשיפוץ בפעם הקודמת?

אני שואל מכיוון שאני רכשתי את הרכב מקונה אשר טיפל במוסך הספציפי

אני אישית לא מטפל במוסך הזה אבל ישנה את תקופת האחריות של הסטרטר

ברור לי שגם השיפוץ הבא יהיה חובבני, ואולי יחזיק מעמד חודש- חודשיים והכל יחזור חלילה. אישית אני משפץ אצל ד.ש. והם מעולים, השאלה אם לוותר למוסך או להיות עקשן ולחשוש שהבעיה תחזור על עצמה פעם בחודשיים ??

אשמח לעצה נבונה

שברולט קפריס 350, 88

פסח

פורסם

אדם התשובה בשאלה

 

נפלת מספר פעמים לבור ! עד מתי תמשיך כך?

 

אני מניח כי רכבך אוטומטי מספיק פעם אחת שהסטרטר לא יפעל ואז , גרר?

ישראל סבא בסבבא של 🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰

😍😍😍

יששששש נבחרת כדורגל

סלע כתב " מתים רק פעם אחת , חיים כל יום מחדש

פורסם

נתקלתי לא מזמן בבעיה דומה ברכב זהה, בעל הרכב שיפץ סטרטר והבעיה חזרה, הסתבר בשגלגל השיניים בסטרטר היה מספר שיניים לא נכון/תואם לגלגל התנופה. החלפת הגלג"ש פתרה את הבעיה.

פורסם

אוי.. כמה תשובות לשאלה כל כך פשוטה..

לא להחליף גלגל שניים, אל תחליף את הסטרטר.. הוא בסדר..

 

כל מה שאתה צריך לעשות.. זה לכוון את הסטרטר.. יש לו שימסים.. כמו של elkmino ציין.. "דיסקיות"

אתה צריך להוריד או להוסיף שימסים בין הבלוק לסטרטר.. ולכוון אותו..

 

הרעש שאתה שומע, זה שהגלגל שיניים של הסטרטר יוצא החוצה ומכיוון שהוא לא מכוון כמו שצריך, הוא פוגע בגלגל תנופה בזווית כזאת שהיא לא מדוייקת ולכן אתה שומע רעש..

פורסם
אוי.. כמה תשובות לשאלה כל כך פשוטה..

לא להחליף גלגל שניים, אל תחליף את הסטרטר.. הוא בסדר..

 

כל מה שאתה צריך לעשות.. זה לכוון את הסטרטר.. יש לו שימסים.. כמו של elkmino ציין.. "דיסקיות"

אתה צריך להוריד או להוסיף שימסים בין הבלוק לסטרטר.. ולכוון אותו..

 

הרעש שאתה שומע, זה שהגלגל שיניים של הסטרטר יוצא החוצה ומכיוון שהוא לא מכוון כמו שצריך, הוא פוגע בגלגל תנופה בזווית כזאת שהיא לא מדוייקת ולכן אתה שומע רעש..

 

זה קרה ביום בהיר, הסטרטר היה בשימוש כחודש לאחר ששופץ. זה לא קרה מיד עם ההרכבה

לא הבנתי איך סטרטר הפועל תקין והמרחק בין גלגל השיניים שלו לבין גלגל התנופה פתאום משתנה?

לפי מה שאתה כותב, זה אמור לקרות מרגע ההרכבה

איך כל ההתנעות היו חלקות ופתאום הרעש ניגרם?

אחד ה"שימסים" נפל??

שברולט קפריס 350, 88

פסח

פורסם

זהו שהכיוון לא משתנה ואם תחפש תמצא שרשור שפתחתי גם על סטארטר שהאכיל אותי קש,ואפילו השאיר לי סימן,(בזמן ההחלפה שלו בצד הדרך עקץ אותי דבור...)אחרי שני שיפוצים קניתי חדש ב700 שקל ומאז טפו טפו,שום רעש ושום בטיח,

התמונה צולמה בזמן שחברה שלי נקרעת מצחוק ואני מקלל בלי סוף את החשמלאי ששיפץ את הסטארטר הסורר.יש חמור מתחת לאוטו לא רואים אותו!!!בטיחות קודמת לכל...

תמונה334.jpg

CELICA כמה פוזה8)

VTI כמה כח:twisted:

GTI6 כמה אחיזה:lol:

S2K4LIFE:evil:

פורסם
זהו שהכיוון לא משתנה ואם תחפש תמצא שרשור שפתחתי גם על סטארטר שהאכיל אותי קש,ואפילו השאיר לי סימן,(בזמן ההחלפה שלו בצד הדרך עקץ אותי דבור...)אחרי שני שיפוצים קניתי חדש ב700 שקל ומאז טפו טפו,שום רעש ושום בטיח,

התמונה צולמה בזמן שחברה שלי נקרעת מצחוק ואני מקלל בלי סוף את החשמלאי ששיפץ את הסטארטר הסורר.יש חמור מתחת לאוטו לא רואים אותו!!!בטיחות קודמת לכל...

 

שוב,

בהנחה שהכיוון השתנה, ובהנחה שאני זוחל מתחת לרכב, איך אני בודק סינכרון נכון בין גלגל הסטרטר לגלגל התנופה?

ועדיין לא הבנתי איך כיוון משתנה כחודש אחרי הרכבת הסטרטר ובכל התנעה היה בסדר.

שברולט קפריס 350, 88

פסח

פורסם

יאללה תיקנה סטארטר חדש ב 700 ש"ח ותעדכן אותנו תמיד חדש יותר טוב ממשופץ.

אם יש לך עדיין אחריות תנסה עוד פעם אחת.

אם לא אל תשפץ ב 400 או 500 ש"ח אם חדש עולה 700.

פורסם
יאללה תיקנה סטארטר חדש ב 700 ש"ח ותעדכן אותנו תמיד חדש יותר טוב ממשופץ.

אם יש לך עדיין אחריות תנסה עוד פעם אחת.

אם לא אל תשפץ ב 400 או 500 ש"ח אם חדש עולה 700.

 

אשמח אם תפנה אותי לזה שמוכר סטרטר חדש ב700 כולל מע"מ

אפשר להרכיב לבד?

אותו "כיוון" מפורסם מגיע אוטומטית?

ואם לא, איך אדע לכוון?

שברולט קפריס 350, 88

פסח

פורסם
זהו שהכיוון לא משתנה ואם תחפש תמצא שרשור שפתחתי גם על סטארטר שהאכיל אותי קש,ואפילו השאיר לי סימן,(בזמן ההחלפה שלו בצד הדרך עקץ אותי דבור...)אחרי שני שיפוצים קניתי חדש ב700 שקל ומאז טפו טפו,שום רעש ושום בטיח,

התמונה צולמה בזמן שחברה שלי נקרעת מצחוק ואני מקלל בלי סוף את החשמלאי ששיפץ את הסטארטר הסורר.יש חמור מתחת לאוטו לא רואים אותו!!!בטיחות קודמת לכל...

 

תישלח לו הודעה פרטית לבקשת הכוונה אולי נשארו עוד.

אני במרכז אצלנו אין מחירים כאלו.

×
×
  • תוכן חדש...