Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 8096 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

http://zap.wallashops.co.il/shopmind_portal_heb/AuctionProd.asp?pi=XCTS_A6990S

זה הרמקול בלי קשר למחיר אני שואל רק על הדגם הזה בלי עדיף משהו אחר תשקיע עוד קצת תחסוך טיפה

 

יש משהו רע על הדגם/הרמקול הזה ?

הוא באמת 80RMS ?

איך הבאס שלו ?

יש לו תכונות רעות ?

תכונות טובות שאין ברמקולים אחרים ?

כמה משנה הגודל של המגנט ועל מה זה משפיע ואם כבר שאלתי מה הגודל של המגנט ברמקול הזה.......

 

 

תודה רבה למי שיעזור !!!

אני מוכן לשמוע הכול לא רק ממי שהתנסה בעבר...

שוב תודה מתן

פורסם

אני שואל ב 2 בלילה ומישהו אחר עונה לי ב 2 בלילה ואז עוד אחד עונה לי ב 3 בלילה ממש פורום לילי.. :lol:

 

בקשר למה שאמרת על הקדמיים אני כבר יודע את זה ...

יש לי קומפוננט ( רשום למטה ) שאני באמת מאוד מאוד מרוצה ממנו הוא עושה את העבודה מצוייין !

 

בכול מיקרה את הרמקולים אני ממש לא קונה במחיר כזה ולא במחיר קרוב לזה אל תשאלו אותי איך ולמה

 

עוד שאלה קטנה תמיר אמר לי שמגבר פלטניום אודיו 1200 וואט נותן 60 RMS ליציאה

זה נכון ?

 

תודה

מתן

פורסם

הרמקולים האלו חיות והבאס שלהם הוא כמו סאב אני שמעתי זוג כאלו על מגבר של אבנגרד 800 וואט

קח אותם והפלטיניום נותןאיזה 70-80 ארמס

Mitsubishi Super Lancer GLXi 95 Manual

פורסם

אפשר להביא רמקולים כאלה ב500-400 שקל

 

המגבר של פלטינום נותן 60-50RMS

 

אם אתה הולך ליקנות אותה אז הוא דיי טוב בסידרת ה"זבל סיני"

פורסם
כן הוא באמת 80RMS והוא אחלה לרמקול!

המגנט דיי גדול!!

:idea: !

סליחה על הבורות אבל אין לי מושג מה ההבדל בגודל המגנטים (כשזה מגיע לשמיעה) ומה בדיוק תפקיד המגנט, תמיד עניין אותי אבל במקום להקדיש מחשבה לצד הטכני של הרמקולים רק שמעתי אותם והקדשתי זמן לצד הטכני באוטו :oops:

פורסם

טוף הבנתי שהרמקול הזה הוא בן *** של רמקול....

עכשיו שאלה אחת אם אני מחבר לו מגבר שמוציא 100 וואט RMS ליציאה

יכול להיות בעיה משהו יקרה לרמקול ? ? ?

פורסם
טוף הבנתי שהרמקול הזה הוא בן *** של רמקול....

עכשיו שאלה אחת אם אני מחבר לו מגבר שמוציא 100 וואט RMS ליציאה

יכול להיות בעיה משהו יקרה לרמקול ? ? ?

איזה מגבר יש לך שמוציא 100 RMS לכל יציאה?

פורסם

צודק תמיר....

בכוונה אמרתי 100 וואט ולא 90 בשביל להיות בטוח ולא לקחת סיכון אפילו קטן...

 

ותמיר למה אתה מתכוון בלעבוד נכון עם הרמקול ?

פורסם

אחרי בדיקה שלהם והשוואה מידיית מול ה-250 וואט של פיוניר (על אותו אוטו, אותה מערכת). בלי מגבר עם לא ייתנו שום הבדל, עם מגבר יש להם עוצמה בת זונה שחבל על הזמן. לגבי ה-5 WAY, לדעתי זה כמו המגה פיקסל במצלמות, מעל 2WAY לדעתי האישית זה לא נותן כלום. נבדק הצליל שלהם מול ה-250 וואט שהם 2 WAY, שום הבדל בצליל.

 

בשוק ה"חופשי" הם בסביבות ה-550 שקל, שזה סבבה לדעתי לעוצמה שאפשר לקבל איתם בשילוב מגבר טוב.

כולם מתים בסופו של דבר, אבל לא כולם חיים בדרך.

×
×
  • תוכן חדש...