Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5806 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

לציון אירוע חשוב (לא קהל גדול. מדובר על 5-6 אנשים).

 

מבחינת סגנון גמיש לחלוטין וכנ"ל מבחינת כשרות. מה שחשוב זה אוירה טובה ואוכל איכותי.

 

מבחינת מיקום איזור המרכז (הרצליה עד ראשון בערך).

תודה לשרת התחבורה מירי רגב על קירוב הפריפריה למרכז.

פורסם

היו איזה 30 מיליון שרשורי מסעדות כאן, וכדי שאנשים לא סתם יזרקו שמות אולי כדאי שתתן תקציב כלשהו. 100-150 לסועד או 200-300 לסועד? וגם - מה מידת הפלצנות הדרושה? :wink:

BMW 325i E46

שלום, רוכב.

נא לא לבקש ממני גישה לאוף טופיק

פורסם

תקציב גמיש (אין בעייה לכיוון ה 200-300) ומחפש יותר איכות ופחות פלצנות.

תודה לשרת התחבורה מירי רגב על קירוב הפריפריה למרכז.

פורסם

טוב זה נורא תלוי בטעם, כל אחד יתן לך עצות אחרות... למשל מבחינתי, פלצנות זה אמיצ'י, הרברט סמואל, מסה, כרמלה בנחלה או כתית. פחות פלצנות אבל לא פחות טעים - קופי בר, אורנה ואלה ואפילו ג'ויה בהרצליה.

BMW 325i E46

שלום, רוכב.

נא לא לבקש ממני גישה לאוף טופיק

פורסם

שי, תעיף מבט בשרשורי העבר בנושא הזה, באמת לא חסר המלצות מכל הסוגים ולכל התקציבים.

 

כשחיפשתי מקום לקחת אליו כמה קולגות לפני שנה, קיבלתי מספר המלצות על מנטה-ריי בת"א.

בסוף לא יצא לנו לבקר שם, אבל זה נשמע מתאים למה שאתה מתאר.

 

באופן אישי, מאד התחברתי למיט-לופט בראשל"צ. אם האורחים שלך בקטע של בשר, ואתם יכולים

להגיע בשעה לא עמוסה במיוחד, החווייה יכולה להיות חיובית ביותר. אפשר להתמקם על הספות

למטה או מאחורי שולחן וכיסאות בחלק העליון של המסעדה, בשניהם האווירה נעימה למדי.

פורסם

אחד המקומות החביבים עלי, אומנם לא זול אבל בהחלט מתגמל ברמת האוכל (כולל קינוחים מאוד ראויים), הוא סבסטיאן בהרצליה פיתוח, אני בדרך יושב שם על בקבוקו יין או שתיים ומנות ראשונות בלבד עם חברים, אבל המנות שלהם מ-צ-ו-י-ו-נ-ו-ת. ממליץ מאוד על הריזוטו שרימפס דלעת וגזר ועל קרפצ'ו עם קרם אילו מנצ'גו וסלקים.

Mazda diesel rat in the making

Stay tuned

פורסם

מרבו. גם טעים וגם אלוף (ניצח את סטפן או משהו כזה). יש להם גם חדר פרטי אם אתה רוצה.

אני אוכל שם מידי פעם צהריים.

מחפש קבריו לא יקרה שתנייד 2+2.

פורסם
אני בדרך יושב שם על בקבוקו יין או שתיים ומנות ראשונות בלבד עם חברים, אבל המנות שלהם מ-צ-ו-י-ו-נ-ו-ת. ממליץ מאוד על הריזוטו שרימפס דלעת וגזר ועל קרפצ'ו עם קרם אילו מנצ'גו וסלקים.

 

תגיד, עשית כבר את "השיחה" עם ההורים שלך? :rolleyes:

פורסם
מקום עם אווירה אמיתית, ארוח נפלא ואוכל מעולה, אמורה מיו.

רחוק מאוד מפלצני, מבטיח לך שלא תתאכזב.

 

קיבינימט, למה נכנסתי לקישור שנתת, אני נוטף ריר.

פורסם
תגיד, עשית כבר את "השיחה" עם ההורים שלך? :rolleyes:

 

touché...

 

בכל מקרה, אני פלצן אוכל בצורה קיצונית, למרות שאחרי שהסתכלתי על התגובה שלי בעצמי, זה עדיין לא תרוץ.

Mazda diesel rat in the making

Stay tuned

פורסם

אם כבר דיברו על מיט-לופט, אני ממליץ על ה"סוהו" בראשון לציון.

אפשר להגיד שהמקום פלצני בכל הקשור לקהל שיושב שם או לאווירה בערב במקום אך אני לא ממש מרגיש את זה כשאני יושב שם.

על כל מקרה, האוכל שם מצויין, מוקפד, שירות מצויין ומחירים טובים מאוד.

בנוסף, יש להם את הסושי הטוב בארץ לטעמי.

 

אם מגיעים בשעות הצהריים/אחר הצהריים ולפני שעות הלילה (21:30 ואילך) אז גם נהנים מאווירה טובה ולא רועשת.

אני ובת זוגתי נוהגים לאכול שם אחת לשבוע לפחות ואחרי הרבה נסיונות בתפריט- כמעט ואין אכזבות.

מי שרוצה המלצה על מנות ספציפיות (אני באמת מכיר את רובן), מוזמן לשאול.

×
×
  • תוכן חדש...