Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4683 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום לכולם,

 

אני מתעניין ברכישת סוזוקי אלטו חדשה והעובדה שצצים המון בעלי אלטו בנות חודשיים שמוכרים אותן מתחילה להטריד אותי,

האם מישהו יכול לשער מה הסיבה לכך (פרט למבצע מקדונלדס)? ממה צריך להיזהר בהנחה שאני מנסה לקנות אחת משומשת ?

פורסם

כמה זה המון? ביד2 אין הרבה, ואני מעריך שכמעט כל החדשות הן מהמבצע של מקדונלדס. בכל מקרה, לא צריכה להיות סיבה לקנות ומיד למכור, פרט לטמטום האנושי (שזו סיבה מספיק טובה, האמת).

BMW 325i E46

שלום, רוכב.

נא לא לבקש ממני גישה לאוף טופיק

פורסם

יש סיבה והיא העובדה שחלק ניכר מהקונים קנה את הרכב בגלל עלויות דלק זולות .אנשים חשבו שיצליחו לקבל שם צריכת דלק של 1:30 , אבל במציאות הצריכה היא בסביבות החצי מזה. אנשים חשבו שהרכב הזה נועד לשיוטים בין עירוניים עם מזגן תוך חסכון אדיר בדלק - והתבדו.

GTI MK8
 Volvo V40 T5 R-Design - SOLD

GTI MK6 Premium - SOLD

GTI MK4 , MK5 - SOLD

פורסם

לא מסכים איתכם ,האלטו הוא הרכב שנותן את התמורה הטובה ביותר לכסף

אישית מכרתי מכוון שרציתי להשתדרג על סיאט איביזה שבמבצע(1.6),אם

לא היה לי את הכסף הייתי נישאר איתו בכייף.

לגבי הדלק,גם אני לא ציפיתי לנתוני יצרן,אך להגיע בממוצע ל-1.18 זה תענוגגגג:)

גם עלות הטיפולים היא מצחיקה(יחסית),ירידת הערך הצפויה היא 8% ,מ-60 אלף זה לא נורא כול כך, ביטוח מקיף+חובה 3200.

גם אני בהתחלה אמרתי שהאלטו זו ריקשה על סוסי פוני,אך מנסיעת המיבחן הראשונה פשוט הוופתעתי:-)

הרכב זריז (במיוחד בעיר),מזגן מעולה,מגיע ל120 ללא בעייה,מושך מבטים.

בקיצקץ האטו מומלץ מאוד לתפרנים שכל מה שמעננן אותם זה להגיע מA ל B במינימום כסף,ושמוכנים להתפשר על כול הפוזה.

פורסם

חלק ניכר ממוכרי האלטו קיבלו בהפתעה רכב חברה ולכן מוכרים את הרכב.

חלקם מוכר את האוטו לפני שקיבלו אותו.. , בכל אופן תופעה מענינת..

 

לדעתי לאור הגעה של משלוח גדול של הרכבים , ניתן יהיה ללחוץ את אילו אשר הזמינו ואינם רוצים למשוך את הרכב מהיבואן, הרי עלות ביטול כאשר הרכב כבר בנמל יכולה להגיע ל 10% מערך העיסקה.

Hyundai Tucson Prime 2.0– הבחירה של האישה..

Kia Niro Plug In - כי שומרים על הסביבה

 

פורסם

אכן נשמע מוזר שכל בעלי האלטו החדשות קיבלו רכב חברה בהפתעה,

מבדיקה שערכתי בשבוע האחרון כל יום צצה 1-2 מכוניות חדשות למכירה והן נחטפות מהר מאוד בסביבות 56 אלף.

גם נירו מכר את שלו.

 

לשאלה השניה, איך אפשר להתגונן מנוכלים? יכול להיות שאיכות ההרכבה באלטו גרמה לחלק מהן לצאת עם פגמים בייצור או משהו בסגנון? אולי מדובר במישהו שמוכר רכב מעוקל \ גנוב?

פורסם

מי שרוכש את הרכב הזה הוא למטרת חסכון, ואני מניח שעם גיר ידני התחזוקה של הרכב תהיה הרבה יותר זולה ונוחה בעתיד מאשר אוטומטי.

פורסם
אכן נשמע מוזר שכל בעלי האלטו החדשות קיבלו רכב חברה בהפתעה,

מבדיקה שערכתי בשבוע האחרון כל יום צצה 1-2 מכוניות חדשות למכירה והן נחטפות מהר מאוד בסביבות 56 אלף.

גם נירו מכר את שלו.

 

לשאלה השניה, איך אפשר להתגונן מנוכלים? יכול להיות שאיכות ההרכבה באלטו גרמה לחלק מהן לצאת עם פגמים בייצור או משהו בסגנון? אולי מדובר במישהו שמוכר רכב מעוקל \ גנוב?

 

רכב מעוקל אתה יכול לבדוק בתשלום באתר של רשם המשכונות ורכב גנוב אפשר לבדוק כאן בחינם.

  • 4 שבועות מאוחר יותר ...
פורסם

כן, לסוכני הביטוח. ואני מוכן להסתכן ולנחש שהם זולים.

 

אגב, עוד סיבה למכור את האלטו מהר - אנשים קונים רכב חדש ומצפים, אפילו בתת-הכרה, לקבל משהו איכותי. כשהם מבינים שזה לא באמת איכותי אלא רק חסכוני, הם מתבאסים ומוכרים. או שהם היו רגילים לאוטומט ועברו לידני בגלל המחיר הזול, אבל נמאס להם.

BMW 325i E46

שלום, רוכב.

נא לא לבקש ממני גישה לאוף טופיק

פורסם

אני מת על המשפט הזה...מוכר בעצב עקב קבלת רכב חברה.

 

פעם אחרונה שבדקתי לא חייבים להסכים לליסינג. אפילו נשאר לך יותר בברוטו.

 

ואם אתה עצוב בגלל זה אז בכלל :?

 

בלי קשר - אין סיבה לקנות אוטו משומש ב-56K כשאפשר לקנות חדש ב-57.5K דרך ארגון המורים.

אין כמו להוריד את הניילונים ולראות "בעלים קודמים 00" ברישיון.

פורסם

 

בלי קשר - אין סיבה לקנות אוטו משומש ב-56K כשאפשר לקנות חדש ב-57.5K דרך ארגון המורים.

אין כמו להוריד את הניילונים ולראות "בעלים קודמים 00" ברישיון.

 

זה דרך אחת לראות את זה. דרך שנייה היא להוריד את הניילונים ולראות שהרכב החדש דנדש שקנית הוא נחות משמעותית בחומרי הריפוד והדיפון מהמשומשת המסכנה בת ה-5 שהייתה לך, שהוא חלש, רועד ורועש יותר, שהוא צפוף יותר, שהוא פחות פרקטי, שהוא פחות מאובזר ושהוא פחות נעים לנסיעה ואפילו שהוא פחות בטיחותי.

 

אין סיבה? אני סופר כמה וכמה סיבות...

BMW 325i E46

שלום, רוכב.

נא לא לבקש ממני גישה לאוף טופיק

פורסם

אנשים מוכרים בקלות ועובדה שהרכבים עפים מהר מיד2 . נראה לי שזה בגלל שלא מפסידים הרבה כסף כשמוכרים כי האוטו זול , כמה כבר אפשר להפסיד על אוטו שעולה 60 אלף ?

פורסם
זה דרך אחת לראות את זה. דרך שנייה היא להוריד את הניילונים ולראות שהרכב החדש דנדש שקנית הוא נחות משמעותית בחומרי הריפוד והדיפון מהמשומשת המסכנה בת ה-5 שהייתה לך, שהוא חלש, רועד ורועש יותר, שהוא צפוף יותר, שהוא פחות פרקטי, שהוא פחות מאובזר ושהוא פחות נעים לנסיעה ואפילו שהוא פחות בטיחותי.

 

אין סיבה? אני סופר כמה וכמה סיבות...

 

אני דיברתי על להוריד את הניילון מסוזוקי אלטו חדשה, במקום לקנות אחת משומשת כדי לחסוך 1500 ש"ח. לא על אוטו אחר.

 

אני בעצמי לא ארכוש אלטו. יש גבול לפשרה שאני מוכן לעשות על מנת לחסוך בדלק. הפונטו ספייס זה הגבול מבחינת נחיתות של רמת גימור וגודל.

פורסם

בלי קשר - אין סיבה לקנות אוטו משומש ב-56K כשאפשר לקנות חדש ב-57.5K דרך ארגון המורים.

אין כמו להוריד את הניילונים ולראות "בעלים קודמים 00" ברישיון.

במכירה בעתיד ההבדל של 1500 שקל יישאר , כי יש עוד יד ברשיון , אז אתה צודק כי עדיף לקנות חדש ולהיות יד1
×
×
  • תוכן חדש...