Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5821 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

היום אחרי העבודה אני לוקח את האוטו לבדיקה במכון שאני סומך עליו,

המחיר פצצה,

חוץ מזה זה חברה שאני מכיר לא מהיום, בכל זאת אני בליסינג איתם מהעבודה כבר כמה שנים, הם מטפלים טוב ברכבים,

בלי קשר אני ממש לא מתכוון להתעסק אחרי זה במכירה של הרכב, יש להם התחייבות אחרי 3 שנים לקנות את הרכב,

בחודש הראשון ביטוח מלא על הכל כולל הכל, ובשנה שאחרי ביטוח על מנוע וגיר,

חבר מהעבודה גם קנה רכב והוא מאוד מרוצה, הרכב הזה הוא רכב לאישתי והיא לא נוסעת הרבה,

אם חברה שומרת טוב על הרכבים ומתחזקת אותם טוב אין סיבה שיהיו בעיות,

אני מצידי גם אלך למוסך של היבואן לבדוק ה-כל ובנוסף בדיקה, לא סומך על אף אחד חוץ מעל עצמי 8)

נגמר המונדיאל, ארגנטינה בחוץ

  • תגובות 55
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם
השאלה היא האם עוד 3 שנים הרכב יהיה במצב נסיעה :roll:

 

ומדוע שלא יהיה ?

יש סיבה רצינית לשאלה לא רצינית כזו ?

Hyundai Tucson Prime 2.0– הבחירה של האישה..

Kia Niro Plug In - כי שומרים על הסביבה

 

פורסם

כי הרכבים האלו לא מזדקנים היטב,

אין לך הכרות איתם מעבר לימי צעירותם בחברת הליסינג , אבל כשהם מתנתקים מחבל הטבור (אחריות יצרן) ,

אפשר להתחיל להתעניין במכירות כליה בחו"ל כדי לממן עלויות שיפוץ גיר , בעיות חשמל וכו'...

 

אם יש גורם בשוק שיהיה מוכן לרכוש רנו מגאן בת 6 במחיר מחירון , זה הדיל הכי טוב שתקבל אי פעם.

GTI MK8
 Volvo V40 T5 R-Design - SOLD

GTI MK6 Premium - SOLD

GTI MK4 , MK5 - SOLD

פורסם
כי הרכבים האלו לא מזדקנים היטב,

אין לך הכרות איתם מעבר לימי צעירותם בחברת הליסינג , אבל כשהם מתנתקים מחבל הטבור (אחריות יצרן) ,

אפשר להתחיל להתעניין במכירות כליה בחו"ל כדי לממן עלויות שיפוץ גיר , בעיות חשמל וכו'...

 

אם יש גורם בשוק שיהיה מוכן לרכוש רנו מגאן בת 6 במחיר מחירון , זה הדיל הכי טוב שתקבל אי פעם.

 

יש שנתיים אחריות על גיר ומנוע,

מתחייבים לקנות ממך אחרי שלוש שנים

עדיין לא הלכתי איתו לבדיקה אבל בדקתי במוסך יבואן בעזרת הקצין רכב שלי אם אכן כל הטיפולים שתועדו התבצעו, וקיבלתי תשובה חיובית

עד כה נראה טוב, בוא נראה אחרי הבדיקה

נגמר המונדיאל, ארגנטינה בחוץ

פורסם

אני רכשתי עבור קרובת משפחה מגאן 2006 מליסינג, בשנת 2008, לרכב היו 95,000 ק"מ (כמובן, נרכש במחיר זנות, במקום יפאנית זקנה)

טפו טפו טפו, לרכב היום 110,000 ק"מ, ללא כל כניסה למוסך מלבד טיפולים שוטפים + היא נוסעת ברכב מהבטיחותיים והנוחים בקטגוריה.

מה יהיה כשהרכב ימכר? לאלוהים פתרונים, גם אם ימכר לגריטה, עדיין נעשתה עסקה טובה.

רמז: אפשר למכור ב- 35,000 ש"ח בלי להתאמץ ופחות מיום אחד.

אם הייתה קונה מזדה 3 חדשה, רק על ירידת ערך הייתה מפסידה עד היום יותר.

למרות הק"מ הגבוה, הרכב נוסע ומרגיש חדש.

פורסם
כי הרכבים האלו לא מזדקנים היטב,

אין לך הכרות איתם מעבר לימי צעירותם בחברת הליסינג , אבל כשהם מתנתקים מחבל הטבור (אחריות יצרן) ,

אפשר להתחיל להתעניין במכירות כליה בחו"ל כדי לממן עלויות שיפוץ גיר , בעיות חשמל וכו'...

 

אם יש גורם בשוק שיהיה מוכן לרכוש רנו מגאן בת 6 במחיר מחירון , זה הדיל הכי טוב שתקבל אי פעם.

 

עוד תגובה של אחד אשר יודע הכל.

 

אבל התגובות שלך מעולם לא היו עניניות כאשר הדבר מגיע לצרפתיות, בניגוד לך לי יש מידע מהימן מחברות השכרה וליסינג , והנתונים שלהם נגיד בלשון עדינה, לא תומכים בדעות הקדומות שלך.

אתה ממשיך לנגן את המנגינות השחוקות על הגיר אשר ברוב מכריע של המקרים מדובר בשסתומים חשמלים, ומספר את האגדות על בעיות חשמל אשר היו רלוונטיות לפני 8 שנים.

 

אתה הדוגמא הטובה ביותר לישראלי המצוי, חי בדעות קדומות , ומאמין שהם אמת חקוקה בסלע.

Hyundai Tucson Prime 2.0– הבחירה של האישה..

Kia Niro Plug In - כי שומרים על הסביבה

 

פורסם
שנתיים אחריות למנוע וגיר זה חשוב מאוד. צריך לראות שמקבלים את זה בכתב ושאין התניות או התנערות במצבים מסויימים.

יש כתב אחריות מאוד מפורט, גם חבר שלי שקנה היה לו בעיות בגיר אחרי שנה תיקנו לו הכל, אם זה אין בעייה, אני רק מקווה שהבדיקה תצא תקינה

נגמר המונדיאל, ארגנטינה בחוץ

פורסם

אם אכן יש אחריות מקיפה של שנתיים על המכלולים הגדולים והיקרים ואופציית BUY BACK,

אני הייתי הולך על זה .

אני חייב לציין שהיום אם הייתי אמור לקנות מגאן אני באופן אישי לא הייתי מתקרב, אבל אולי זה בגלל שהיום יש לי ואני אמור להחזיר אותה בעוד מספר שבועות בחזרה לחברת הליסינג,

הבעיה שהכי מעצבנת אותי זה שהרכב פשוט לא זז במובן הכי מילולי שיש להגיד \לתאר [אני מוצא את עצמי על סף תאונה יותר מפעם אחת כשהוא לא מוריד הילוך או נזכר שלחצתי על הגז שניה וחצי לפני כן,

אה כן וגם העובדה שהרכב מופשט מחלונות חשמל ומראות חשמליות ,

כל פעם שהילדות שלי מחליטות לשים רגל על הידית ולפתוח קצת את החלון אני אמור לעשות תעלולים אקרובטיים כדי לסגור אותם ?

או שאחרי שאשתי נהגה ברכב אני אמור לכוון את המראה הימנית עם קצה בוהן רגל ימין כדי לוודא שהמראה במיקום הנכון ?

 

עזוב אני פשוט מתוסכל מהרכב הזה לחלוטין ,למרות שהוא מאוד נוח, ושקט ,ובעיניי גם יפה מאוד.

טוב שם טוב משמן טוב

פורסם
אם אכן יש אחריות מקיפה של שנתיים על המכלולים הגדולים והיקרים ואופציית BUY BACK,

אני הייתי הולך על זה .

אני חייב לציין שהיום אם הייתי אמור לקנות מגאן אני באופן אישי לא הייתי מתקרב, אבל אולי זה בגלל שהיום יש לי ואני אמור להחזיר אותה בעוד מספר שבועות בחזרה לחברת הליסינג,

הבעיה שהכי מעצבנת אותי זה שהרכב פשוט לא זז במובן הכי מילולי שיש להגיד \לתאר [אני מוצא את עצמי על סף תאונה יותר מפעם אחת כשהוא לא מוריד הילוך או נזכר שלחצתי על הגז שניה וחצי לפני כן,

אה כן וגם העובדה שהרכב מופשט מחלונות חשמל ומראות חשמליות ,

כל פעם שהילדות שלי מחליטות לשים רגל על הידית ולפתוח קצת את החלון אני אמור לעשות תעלולים אקרובטיים כדי לסגור אותם ?

או שאחרי שאשתי נהגה ברכב אני אמור לכוון את המראה הימנית עם קצה בוהן רגל ימין כדי לוודא שהמראה במיקום הנכון ?

 

עזוב אני פשוט מתוסכל מהרכב הזה לחלוטין ,למרות שהוא מאוד נוח, ושקט ,ובעיניי גם יפה מאוד.

 

 

נתנו לי התחייבות לטרייד עתידי.

ונכון, הוא עצלן, אבל אני לא נהג מרוצים...

נגמר המונדיאל, ארגנטינה בחוץ

פורסם

בדיוק נפל לי האסימון:

119 אלף ק"מ ברכב שנת 2008 ?!

לא "קצת" מוגזם? זה לא שמגרשי חברות הליסינג לא עמוסים לעייפה במגאנים.

 

ועוד משהו: הבדיקה שלהם היא פשוט בדיחה ונראית מוזמנת מראש

רכב שעבר 120 אלף ק"מ והליקוי היחיד הוא שריטות?

GTI MK8
 Volvo V40 T5 R-Design - SOLD

GTI MK6 Premium - SOLD

GTI MK4 , MK5 - SOLD

פורסם

טוב לקחתי את הרכב לבדיקה,

יצא שהבלמים שחוקים לגמרי...

במו"מ שנעשה- אוויס התחייבה להחליף את הבלמים,

לקחתי יום לחשוב על זה מה דעתכם?

 

אם לא ציינתי קודם- אני מקבל ספר טיפולים מלא, פלוס אחריות מלאה לחודש על הכל כולל הכל ואחריות לשנתיים על מנוע וגיר,

ו- התחייבות לקניית הרכב לאחר 3 שנים,

ללכת על זה?

נגמר המונדיאל, ארגנטינה בחוץ

פורסם

זהו, רק בלמים ? וכל השאר יצא תקין ? אם אכן אוויס התחייבה להחליף את הבלמים ונותנת לך את האחריות ובהנחה שהשאר תקין - זו נראית עסקה טובה.

כיום - VOLVO S-80 T-5 מודל 2011

בעבר - VOLVO S-60 T-5 מודל 2003

בעבר - SEAT LEON 1800 אוטו' מודל 2002


×
×
  • תוכן חדש...