Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5821 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

אני מתלבט האם לקנות את הרכב הנ"ל, מדובר על רנו מגאן 2008, עם 119,000 ק"מ

הרכב עולה 55,500 ₪, כרגע אני עם רכב ליסינג מאוויס אז הלכתי לראות אצלם את הרכב,

הרכב נראה טוב סה"כ, יש קצת שריטות (גם כתוב בבדיקה - שריטות בצבע, נזק לפגושים – משמעות שולית).

האם באמת כך? אמרו לי שזה שפשופי חניה ושריטות של בלאי סביר

יש לי גם 2 בוסטרים למקם מאחורה,

אשמח לשמוע מה דעתכם, מצרף בדיקה שהחברה נתנה לי

האם כדאי? אשמח לשמוע הערות והצעות לשיפור



במידה ויומלץ לקוח את הרכב עד סופה"ש לבדיקה במכון שלי



תודה לכל העוזרים!

49-860-64_4.jpg

נגמר המונדיאל, ארגנטינה בחוץ

  • תגובות 55
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם

הבדיקה ניראית ממש טוב. שריטות, שפשופי פגושים זה דבר רגיל.

כיצד לחסוך דלק? להאיץ לאט, לצבור תנופה לקראת עליות, לחזות מהלכים של נהגים אחרים בכביש, לא לעבור על המהירות המותרת, להמנע מגז-ברקס אלא לגלוש כמה שיותר ולהתאים נסיעה לתנאים

פורסם

אין סיכוי שבדיקה לרכב בן שנתיים עם ק"מ כזה תצא נקייה לחלוטין.

 

קח את הרכב למכון בדיקה שאתה בוחר וחזור עם התוצאות.

 

נ.ב - הק"מ גבוה מאוד (!!!) לרכב בן שנתיים, הרכב שלי בן 9 עם ק"מ כמעט זהה.

 

אני אישית הייתי מוותר, נראה כי הרכב לא עמד לרגע.

כל עוד מפרקים שם 6 תימניות בלילה...המטרה מקדשת את האמצעים!
:roflmao:
פורסם

ברור לך שמדובר ברכב שנסע המון קילומטראז'. סביר להניח ש"קרעו" אותו. הבדיקה שצרפת מריחה מקומבינה לקילומטרים.

 

אם ניקח רכב בן 10,000 ק"מ במצב מעולה הרי במכון קפדני ישחירו אותו כמעט בכל סעיף , ורב הסעיפים יצאו לקויים.

 

נכון שמדובר בכסת"ח של מכון הבדיקה , אבל חשוב בעצמך - כיצד רכב של 120,000 ק"מ יצא נקי כמעט לחלוטין ?

 

בדוק ביד 2 - במחיר שציינת ניתן להשיג מליסינג רכבים דומים באותו מחיר פחות או יותר, לפני מיקוח בשטח , עם כ - 80,000

 

ק"מ.

 

מסקנה - תזהר מאוד , יש יותר מדי נורות אדומות .

 

אמנם רנו מגאן רכב טוב , אבל רגיש לטיפולים איכותים ושימוש ראוי. אם אתה בכ"ז מעוניין - עשה כך :

 

בדוק היסטוריית טיפולים מסודרת , אם ישנה ונראית תקינה , בצע כמו שציינת בדיקה

 

במכון שאתה בוחר , כאשר מראש תדרוש תיקון או קיזוז מהמחיר של הליקויים שייתגלו.

 

בהצלחה !

פורסם

לרכב 2008, המחיר נשמע ממש טוב.

את תחסוך בדיקה חיצונית עצמאית, עדיף במכון בדיקה מרוחק כמה שיותר מחברת הליסינג

 

כמו כן, תוודא שיש הסטוריית טיפולים מסודרת וידועה.

פורסם

לוקח לבדיקה בכל מקרה,

יאמר לזכות אוויס שהם עודדו גם לעשות את זה,

ש"אין להם מה להסתיר",

מקבלים ספר טיפולים והם מטפלים רק במוסכים מורשים, מהטיפול שיש לי ברכב מהעבודה אני די מבסוט,

אני גם חושש מתלבט בנושא הק"מ אני רוצה לדעת אם גכדאי לי בכלל לקחת לבדיקה עצמאית,

הבנתי שיורידו לי אולי עוד במחיר כי יש לי רכב מהעבודה איתם,

למישהו יש ניסיון עם נושא המקום מאחורה ל-2 ילדים אולי?

 

ברור לך שמדובר ברכב שנסע המון קילומטראז'. סביר להניח ש"קרעו" אותו. הבדיקה שצרפת מריחה מקומבינה לקילומטרים.

 

אם ניקח רכב בן 10,000 ק"מ במצב מעולה הרי במכון קפדני ישחירו אותו כמעט בכל סעיף , ורב הסעיפים יצאו לקויים.

 

נכון שמדובר בכסת"ח של מכון הבדיקה , אבל חשוב בעצמך - כיצד רכב של 120,000 ק"מ יצא נקי כמעט לחלוטין ?

 

בדוק ביד 2 - במחיר שציינת ניתן להשיג מליסינג רכבים דומים באותו מחיר פחות או יותר, לפני מיקוח בשטח , עם כ - 80,000

 

ק"מ.

 

מסקנה - תזהר מאוד , יש יותר מדי נורות אדומות .

 

אמנם רנו מגאן רכב טוב , אבל רגיש לטיפולים איכותים ושימוש ראוי. אם אתה בכ"ז מעוניין - עשה כך :

 

בדוק היסטוריית טיפולים מסודרת , אם ישנה ונראית תקינה , בצע כמו שציינת בדיקה

 

במכון שאתה בוחר , כאשר מראש תדרוש תיקון או קיזוז מהמחיר של הליקויים שייתגלו.

 

בהצלחה !

נגמר המונדיאל, ארגנטינה בחוץ

פורסם

שים לב שהק"מ הוא "רגע" לפני טיפול לא קטן: 119K, והטיפול אמור להתבצע ב-120K.

 

מדובר בטיפול שאמור לכלול (אלא אם כן הוא בוצע לאחרונה):

החלפת שמן ~ 150-200 ש"ח

החלפת מסנן שמן ~ 70 ש"ח

החלפת מסנן מזגן ~ 95 ש"ח

החלפת מסנן אויר למנוע ~ 70 ש"ח

החלפת פלגים ~ 120 ש"ח

החלפת נוזל קירור (לא יודע)

החלפת נוזל בלמים ~ 100-150 ש"ח

 

המחירים אינם כוללים עבודה, העלות הצפויה הכוללת לחלקים ועבודה היא 1500-2000 ש"ח בגסות.

 

יתכן ולא הוחלפה רצועת טיימינג (הוראות היצרן לרכב זה שונו לדגמים משנת 2007 : יש להחליף כל 90K ולא 120K, אינני יודע אם אוויס טרחה להחליף הרצועה ב-90K כדרוש).

אם כן, מדובר בהוצאה של כ-2000 ש"ח רק לטיימינג (יש להוסיף החלפת משאבת מים).

יש סיכוי שיש צורך גם בהחלפת רפידות בלמים ואף דיסקים לבלמים.

 

לידיעתך.

אפרים

תנו חיוך, הכל לטובה.

פורסם

מניסיון... אל תתפלא אם בתוך 3 שנים תפסיד הרבה מבחינת הערך של הרכב - אני קניתי פוקוס 2005 לפני 3 שנים ב-77 ומכרתי ב-36 (לאחר התעניינות דלה מצד רוכשים).

פורסם

1. תנסה להוציא מהם טיפול בחינם [או שהם יבצעו בעצמם]. אני הצלחתי לקנות מהם רכב ולקבל טיפול 50K בחינם כשהרכב נסע 47K.

 

2. הרכב מאוד מרווח מאחורה [אצלי נכנסו בוסטר ומושב בטיחות + אדם מבוגר].

החיסרון העיקרי של הרכב הזה שהוא פשוט לא זז. [וזה במילים עדינות מאוד].

טוב שם טוב משמן טוב

פורסם

קיבלתי הסטוריית טיפולים, כתוב שם שהוחלפה רצועת טיימינג. אני אקח את הרכב לבדיקה במכון ליד הבית שלי, ואולי גם אגש עם הסטוריית הטיפולים לקצין הרכב שלי, שינסה לארגן לי קומבינה במוסך של היבואן, כדי לראות שמה שכתוב זה אכן מה שעשו.

 

נגמר המונדיאל, ארגנטינה בחוץ

פורסם

לפני שאת רצה לקנות תחשבי על זה:

 

את קונה רכב עם 120K ק"מ שנת 2008.

 

נניח את עובדת קרוב לבית ולא עושה יותר מידי טיולים = 15K בשנה.

קנית רכב כמה זמן תהני ממנו? 3 שנים? 3 כפול 15 = 45K ק"מ

 

120 + 45 = 165K בשנת 2013 בינתיים הרכב על הכביש 5 שנים

 

165 לחלק ל-5 = 33K בשנה בממוצא. זה לא פשוט למכור רכב עם קילומטרז כזה.

 

אפילו אם תחזיקי אותו 5 שנים זה עדיין יהיה באיזור 30 לשנה.

 

את היית קונה רכב שהוא 5 שנים על הכביש עם 30-33 אלף קילומטרז בממוצא יד שניה? כנראה שהיית מחפשת משהו אחר...

 

רכב זה לא רק קניה בשביל שיהיה לי מה לנהוג זה גם סוג של השקעה שאת יכולה בקלות לצאת מופסדת ממנה עם החלטות לא נכונות.

פורסם

רכב זו לא השקעה, זה רק הפסד.

 

הבחור רוכש רכב בן שנתיים במחיר זנות וייתכן כי גם יצליח להוריד עוד.

 

רוב הרכיבים, למרות שעברו הרבה ק"מ, עדיין טריים ורעננים.

 

בסה"כ אם הבנאדם נוסע 20 אלף ק"מ בשנה, הוא יכול להחזיק את הרכב 4 שנים בכיף ולמכור אותו כשיש עליו 200 אלף ק"מ.

 

הרכב הנ"ל נמכר בסביבות 10 אלף ש"ח מתחת למחירון. כשיסיים איתו, ימכור אותו גם ב-10 אלף ש"ח מתחת למחירון.

אם כיום המחיר למגאן 2004 הוא בסביבות 35 אלף ש"ח, יוכל הבחור למכור את שלו ב-25 אלף ש"ח והוא עדיין לא יצא פראייר - כי מדובר באותו יחס.

 

בינתיים הוא נוסע ברכב חדיש, מודרני, משנתון גבוה.

פורסם

הבדיקה הזאת לא נראית אמינה בכלל!!

שום רכב עם קילומטרז' כזה לא יצא כל כך נקי בבדיקה, הגיר לא משמיע נקישות בכלל? מה קרה

אין הזעה של שמן? לא צריך לבדוק צריכת שמן? בלמים תקין מבלי לפרק גלגלים?? כל מכון מסמן לא תקין מדוע פה סימנו תקין?

בקיצור מעולם לא ראיתי בדיקת רכב כל כך נקייה.

הייתי מציע לך לבדוק את הרכב במכון מרוחק מבלי ליידע לפני את חברת הליסינג באיזה מכון בדקת, יהיה מעניין להשוות את טופס הבדיקה לאחר מכן.

"הסטטיסטיקה הרשמית חושפת כי נהגי מכוניות ותנאי כביש בעייתיים, הם הגורמים לחלק משמעותי מתאונות הדרכים הקטלניות ב-2010 בהן היו מעורבים רוכבי דו-גלגלי". ynet

פורסם
רכב זו לא השקעה, זה רק הפסד.

 

הבחור רוכש רכב בן שנתיים במחיר זנות וייתכן כי גם יצליח להוריד עוד.

 

רוב הרכיבים, למרות שעברו הרבה ק"מ, עדיין טריים ורעננים.

 

בסה"כ אם הבנאדם נוסע 20 אלף ק"מ בשנה, הוא יכול להחזיק את הרכב 4 שנים בכיף ולמכור אותו כשיש עליו 200 אלף ק"מ.

 

הרכב הנ"ל נמכר בסביבות 10 אלף ש"ח מתחת למחירון. כשיסיים איתו, ימכור אותו גם ב-10 אלף ש"ח מתחת למחירון.

אם כיום המחיר למגאן 2004 הוא בסביבות 35 אלף ש"ח, יוכל הבחור למכור את שלו ב-25 אלף ש"ח והוא עדיין לא יצא פראייר - כי מדובר באותו יחס.

 

בינתיים הוא נוסע ברכב חדיש, מודרני, משנתון גבוה.

 

רכב בן 3 עם 120K במחיר של 10K מתחת למחירון ?

עיסקה רעה , רעה מאוד אפילו.

 

הרכב צריך להימכר בלפחות 25% ממחירו במחירון וזאת בהתאם למצבו המכני והכללי לאחר בדיקה חיצונית.

רכב בן 7 עם 200K יוצא ליסינג = רכב מת ללא ביקוש , אני בספק אם מישהו יקנה רכב כזה למעט סוחרים במחירי זנות.

Hyundai Tucson Prime 2.0– הבחירה של האישה..

Kia Niro Plug In - כי שומרים על הסביבה

 

פורסם

מחיר המחירון הינו 77500 ש"ח ומחיר הקניה לבטח יהיה באזור 53000 ש"ח מה שמשקף קרוב ל-30% הנחה.

 

בא נניח שהקונה יסע בו 5 שנים ויגיע ל-200000 ק"מ.

 

מחיר השוק של רנו מגאן 2003 הוא היום בין 25000 ל-30000 ש"ח - ז"א גם אם הוא ימכור ב-5000 ש"ח הוא עדיין מורווח 8)

 

בגדול אם הוא קונה את הרכב לטווח ארוך זו עסקה לא רעה בכלל.

וולוו XC40 T3 Momentum (נמכרה)

סקודה קודיאק 1.5 STYLE

טויוטה יאריס קרוס הברידית


×
×
  • תוכן חדש...