Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5820 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם
אני אומנם לא בעל מקצוע מוסמך, אבל הערכה שלי, שאם החיישן היה תקול, המנוע-צעדים היה מקבל פקודה קבועה כשלהי...

אותה בעייה בדיוק הייתה לי באלפא 164. החיישן היה נותן קיראות לא נכונות של טמפרטורה. התחברנו למחשב וראינו במוסך שכל שנייה טמרטורה משתנה: פיתאום מראה על -90, אחרי זה +130 וכד'. החלפת חיישן פתרה את הבעייה. אותו דבר בדיוק היה עם שקודה אוקטביה של אבא שלי וגם החלפת חיישן פתרה את הבעייה לחלוטין.

כיצד לחסוך דלק? להאיץ לאט, לצבור תנופה לקראת עליות, לחזות מהלכים של נהגים אחרים בכביש, לא לעבור על המהירות המותרת, להמנע מגז-ברקס אלא לגלוש כמה שיותר ולהתאים נסיעה לתנאים

פורסם

אין סיבה לשלם על מנוע הצעדים 1000 ש"ח ומעלה, אפשר לנסות אופציה של מנוע צעדים מפירוק.

 

אחד הדברים הנהדרים בפונטו כמו שלך זו כמות חלקי החילוף ההזויה שאפשר להשיג לו במחירי סוף עונה.

פורסם
אין סיבה לשלם על מנוע הצעדים 1000 ש"ח ומעלה, אפשר לנסות אופציה של מנוע צעדים מפירוק.

 

אחד הדברים הנהדרים בפונטו כמו שלך זו כמות חלקי החילוף ההזויה שאפשר להשיג לו במחירי סוף עונה.

 

 

זה בסדר, מוסכים מורשים לא אוהבים להתעסק עם תיקון חלקים, כי הרבה יותר משתלם להם להחליף את כל החלק (במיוחד כשעלות התיקון עולה 10% מעלות ההחלפה).

 

תנסה במוסך מורשה אחר, ושלא יבלבלו לך את השכל.

באוטו שלי פירקו את מנוע הצעדים, ופשוט הבריגו החוצה את הבוכנה שנכנסת/יוצאת, ניקו את כל העסק מאחורה, שימנו והחזירו למקום. ומאז אין בעיות. (אגב במוסך מורשה של רנו).

 

אין שום סיבה לשלם אלף שקל על החלק הזה, יש יותר מדי חלופות זמינות לתיקונים זולים יותר.

בברכה!

יונתן.

פורסם

טוב, הבעיה חזרה על עצמה, האוטו ממשיך להעלות את הטורים לבד.

 

אני אתקשר למכונאי שאבא שלי מכיר ואשאל אותו אם הוא יכול להשיג מנוע צעדים בחלקי חילוף או לבדוק אם אפשר לסדר את הקיים.

×
×
  • תוכן חדש...