Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5833 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום,

 

רכב עם וו גרירה שעמד לפניי בחניה נסע לאחור וגרם נזק לפגוש וללוחית הרישוי.

 

את הנזק בפגוש אני לא אתקן ,הנהג "החביב" פגע ברכב ונסע,אין לי את פרטיו ואני לא רוצה להפעיל את הביטוח שבסופו של דבר יוציאו אותי אשם ויעלו את מחיר הביטוח כתוצאה מהגשת תביעה מצידי .

 

בעוד 3 חודשים צריך לעשות טסט לאוטו ואני בטוח שיחייבו אותי להחליף את לוחית הרישוי הפגומה ואין לי בעיה עם זה .

 

השאלה היא ,האם אני צפוי לקבל קנס משוטר שעלול לעצור את הרכב לבדיקת רשיונות שגרתית בשלושת החודשים הקרובים?

 

תודה מראש למגיבים

פורסם

לפי דעתי כל שוטר "שפוי " לא יעשה לך יותר מדיי בעיות בגלל לוחית רישוי עקומה אבל בכל מקרה שווה לתקן את זה עכשיו כי זה לא אמור ליהיות סיפור ארוך להחילף לוחית וכמו שאמרתה את הטסט אתה לא תעבור ככה (מניסיון) חוץ מזה שכמו שידוע לך בארצנו הקטנטונת יש הרבה שוטרים שהם לא בדיוק נכנסים להגדרה של "שפויים" ולא שווה לך סתם להסתבך איתם.

פורסם

לוחית זיהוי עולה כ-55 ש"ח (או 60, תלוי באיזה מכון). אם הנזק נראה לעין אין ספק שתצטרך להחליף אותה ויפה שעה אחת קודם!

 

מה גם שלוחית זיהוי פגומה תמשוך את עינו של השוטר שיקבע שהפגוש לא תקין, ועוד כהנה צרות.

פורסם
לוחית זיהוי עולה כ-55 ש"ח (או 60, תלוי באיזה מכון). אם הנזק נראה לעין אין ספק שתצטרך להחליף אותה ויפה שעה אחת קודם!

 

מה גם שלוחית זיהוי פגומה תמשוך את עינו של השוטר שיקבע שהפגוש לא תקין, ועוד כהנה צרות.

 

תחשוב על זה ככה, מה עדיף להחליף ב-55 שקלים או להתקל בשוטר "משוגע" שיראה לוחית לא במקום ויחפש (וכנראה גם ימצא) על מה להביא דו"ח.

ודו"ח מינימלי היום זה 250 שקלים.

קאליפרים צהובים בגודל של הטוסטר שיש לאמא שלי במטבח

ודיסקים בגודל של מגש פיצה .

פורסם
תחשוב על זה ככה, מה עדיף להחליף ב-55 שקלים או להתקל בשוטר "משוגע" שיראה לוחית לא במקום ויחפש (וכנראה גם ימצא) על מה להביא דו"ח.

ודו"ח מינימלי היום זה 250 שקלים.

 

סתם מסקרן אותי,איך הגעת למסקנה שהשוטר ימצא על מה לתת דו"ח?

פורסם
לפי דעתי כל שוטר "שפוי " לא יעשה לך יותר מדיי בעיות בגלל לוחית רישוי עקומה אבל בכל מקרה שווה לתקן את זה עכשיו כי זה לא אמור ליהיות סיפור ארוך להחילף לוחית וכמו שאמרתה את הטסט אתה לא תעבור ככה (מניסיון) חוץ מזה שכמו שידוע לך בארצנו הקטנטונת יש הרבה שוטרים שהם לא בדיוק נכנסים להגדרה של "שפויים" ולא שווה לך סתם להסתבך איתם.

 

לוחית זיהוי עולה כ-55 ש"ח (או 60, תלוי באיזה מכון). אם הנזק נראה לעין אין ספק שתצטרך להחליף אותה ויפה שעה אחת קודם!

 

מה גם שלוחית זיהוי פגומה תמשוך את עינו של השוטר שיקבע שהפגוש לא תקין, ועוד כהנה צרות.

 

שאלה לעמית(KOMPY) ,האם במכון יחליפו את הלוחית ללא אישור מהמשטרה ו\או אי אילו אישורים אחרים?

כאשר המכון מעביר טסט,השיקול להחלפת הלוחית בידיו של בוחן הרכב ולכן לא נדרשים אישורים מהמשטרה

 

האם ההליך לא מסתבך אם וכאשר רוצים להחליף את לוחית הרישוי ללא בדיקה מוקדמת של הבוחן ?

 

ושאלה נוספת לגבי הלוחית עצמה,האם שתי הלוחיות חייבות להיות בעלי עיצוב דומה ,כלומר אם או בלי דגל ?

פורסם

לשם החלפת לוחיות רישוי אין צורך באישור המשטרה אלא אם כן הן ניגנבו ואז אתה חייב לדווח.

לגבי עמית, הוא לא פעיל בפורום מזה זמן רב (לצערנו)..

פורסם

הטופס שאתה צריך להביא למכון כדי שיעשו לך לוחית חדשה נקראה 'שטר 50 ש"ח' חתום ע"י שר האוצר ונגיד בנק ישראל.

 

או במילים אחרות , הם בכיף יעשו לוחית חדשה אם תבוא אליהם.

פורסם

רכב עם וו גרירה שעמד לפניי בחניה נסע לאחור וגרם נזק לפגוש וללוחית הרישוי.

 

כל עוד לוחית הזיהוי של הרכב תקינה וקריאה לא תקבל על כך שום דוח.

במידה וללוחית הזיהוי נגרם נזק, וכוונתי כאן לנזק כאשר לא ניתן לקרא בבירור את הספרות אז רצוי להחליף את הלוחית במכון רישוי.

כיפוף או מעיכה קטנה אינם עילה לקבלת דוח.

 

 

 

 

ל'

תגיש כזאת תביעה אזרחית ואחרי שבוע עוד תוכל להראות לחברים שלך את טביעת הנעל של השופט על התחת שלך לאחר שהוא בעט אותך החוצה מבית המשפט.

×
×
  • תוכן חדש...