Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

רכבי אספנות עתיקים בחניון תת קרקעי


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5835 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

Guest שברולט קורבט
פורסם

שלום רב

 

היום החנתי את רכבי בחניון תת קרקעי במרכז ,ולפתע נתגלה מולי מחזה מדהים ,עשרות מכוניות עתיקות עומדות בשורה זו לצד זו .

 

היו שם המון רכבים ,חלקם מכוסים חלקם לא,יותר מאוחר ארד לצלם אותם והעלה את התמונות לפורום .

Guest שברולט קורבט
פורסם

מותר לצלם ולהעלות תמונות?

פורסם
מותר לצלם ולהעלות תמונות?

 

אומנם אני לא מחנה את רכבי שם ,

אבל בתור בעל רכב אספנות אני בטוח אם אומר לא אייצג את הרוב

גם אני מבקר במפגש השפלה... :beerchug:

Guest שברולט קורבט
פורסם
והם גם יורדו מהפורום

דבר המנהל

 

 

לא צריך לאיים !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

 

שלום וכל טוב פורום אגרסיבי .

פורסם
סתם מעניין אותו לדעת , למה לא ?

מה שונה תמונות מחניון משאר התמונות שמצולמות במפגשים ?

 

בהנחה שהצלם מצנזר מספרים והוא לא מציין מיקום של החניון

 

 

לדעתי אתה צודק. שום מידע לא יימסר בתמונה, לא המיקום ולא הרכב עצמו, אז היכן הפגיעה בפרטיות כאן? מדוע אסור?

דע מניין באת, לאן אתה הולך וכמה זה יעלה לך

פורסם

אדם שמחנה את רכבו בחניון תת-קרקעי לא בהכרח מעוניין לחשוף אותו לציבור הרחב ובוודאי שאיננו מעוניין שגנב פוטנציאלי יידע איפו רכבו חונה. אפילו שמקום החניון איננו מפורסם ואני לא משתמש בשירותיו אני יודע באיזה חניון מדובר, וכך גם הרבה אחרים.

 

הסיבה שהפורום אגרסיבי היא בגלל שהפורום משול לכיכר העיר והוא מחוייב לשמירה על פרטיות הגולשים.

 

החניון הוא שטח פרטי, והרכוש הוא רכוש פרטי - ולכן פירסום תמונות משם מהווה פגיעה בפרטיות.

 

מי שבא עם רכבו למפגש מעוניין (או לפחות מוכן) לחשוף אותו לציבור הרחב ולכן אפשר לפרסם תמונות מהמפגשים

(אבל גם תמונות כאלה יפורסמו עם מספרי רישוי מחוקים אלא אם בעל הרכב הסכים מפורשות לחשיפתם)

וולוו XC40 T3 Momentum (נמכרה)

סקודה קודיאק 1.5 STYLE

טויוטה יאריס קרוס הברידית

פורסם

גם עצם הידיעה בשביל גנבים שישנו מקום שמורכזים בו רכבי אספנות ואם יהיו תמונות הם גם ידעו בדיוק אלו יוצא את הסקרנות לגנבים לחפש גם אם לא יפורסם מיקום או מספרי רישוי.

1969 Pontiac Firebird

:twisted:

בעבר:Honda Civic Type R, Renault Clio Sport, Peugeot 106 Rallye

פורסם

החניון הוא שטח פרטי, והרכוש הוא רכוש פרטי - ולכן פירסום תמונות משם מהווה פגיעה בפרטיות.

 

לפי מה שאתה אומר, כל תמונה שאתה מצלם שלא במודע ובידיעת האובייקט ו/או בעליו מהווה חדירה לפרטיות

ועבירה על החוק , וזה לא בידיוק ככה זה אפילו לא דומה

 

קח אפילו דוגמא קצת מופרזת , אתר ZOOMAP שמראה בניניים ובתים של אנשים (שהאתר הזה שולח צלמים לצילום יזום ללא כל אישור ) והם לא עוברים על החוק (וזה נבדק משפטית)

 

כדי שצילום בחניון כזה יהפוך להיות לא חוקי הוא צריך להיות בעל בקרת כניסה ושילוט בולט ונראה לעין שאומר שאסור לצלם

אז ,רק אז (ועדיין לא בטוח) זה יכול להפוך ללא חוקי

הנהלת הפורום יכולה להגביל את הפירסום של התמונות כי הפורום הוא פרטי ובעליו יכול להחליט מה שבא לו כי זה שלו , אבל גם אז

ברגע שהגביל פירסום של צילומים שצולמו בציבור אזי כל התמונות שצולמו בציבור אסורות לפרסום

 

 

 

נ.ב

אני סתם מתעניין בלמה אסרתם את פירסום התמונות מראש, אין לי כל עניין בחניון הזה ובתמונות משם

אני סתם נהנה להציק :lol:

פורסם

מתוך ההודעה הראשונה בשרשור "ענתיקות בדרכים ובחצרות"

 

הנחיות הקשורות לפרטיותם של בעלי רכב ניצפה:

 

* נא לציין רכבים שאינם רכבי אספנות משופצים ומסודרים, אלא רכבים שאינם בשימוש / מוצעים למכירה

מעבר לכך יש הגינות בסיסית ביחס לאלה ששוכרים מקום בחניון.

אלבום התמוונות של המוסטנג 1966 והפלקון 1960 ושני אוטובוסי הטייגר 1965 ו-1975, ראו כאן:

http://www.flickr.com/photos/benihasp/

פורסם

למחוק את השרשור מיד

 

בתור גנב אני עכשיו הולך לחפש את החניון המדובר. תודה על המידע

 

כפי שאין איסור על צילום מרצדס /פורשה חדשה כך גם על רכב אספנות. שום פגיעה בפרטיות .

 

עוד לא אסרו צלם פפרצ'י אחד על עצם הצילום.

 

הנהלת הפורום יכולה להחליט לנהוג אחרת ( זכותה ) אבל בין החלטה זו לבין הפרת פרטיות המרחק הוא גדול.

ישראל סבא בסבבא של 🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰

😍😍😍

יששששש נבחרת כדורגל

סלע כתב " מתים רק פעם אחת , חיים כל יום מחדש

פורסם

בהמשך למה שנאמר פה...

 

אז כן - הפורום הוא פרטי ובעלי הפורום עלולים להתבע ע"י מי שרואה עצמו נפגע מפרסום כלשהו בפורום.

 

(ולכן הפורום מנוהל, ומדי פעם נמחקים הודעות וחומרים שעלולים לפגוע במישהו)

וולוו XC40 T3 Momentum (נמכרה)

סקודה קודיאק 1.5 STYLE

טויוטה יאריס קרוס הברידית

פורסם
לפי מה שאתה אומר, כל תמונה שאתה מצלם שלא במודע ובידיעת האובייקט ו/או בעליו מהווה חדירה לפרטיות

ועבירה על החוק , וזה לא בידיוק ככה זה אפילו לא דומה

 

קח אפילו דוגמא קצת מופרזת , אתר ZOOMAP שמראה בניניים ובתים של אנשים (שהאתר הזה שולח צלמים לצילום יזום ללא כל אישור ) והם לא עוברים על החוק (וזה נבדק משפטית)

 

כדי שצילום בחניון כזה יהפוך להיות לא חוקי הוא צריך להיות בעל בקרת כניסה ושילוט בולט ונראה לעין שאומר שאסור לצלם

אז ,רק אז (ועדיין לא בטוח) זה יכול להפוך ללא חוקי

הנהלת הפורום יכולה להגביל את הפירסום של התמונות כי הפורום הוא פרטי ובעליו יכול להחליט מה שבא לו כי זה שלו , אבל גם אז

ברגע שהגביל פירסום של צילומים שצולמו בציבור אזי כל התמונות שצולמו בציבור אסורות לפרסום

 

 

 

נ.ב

אני סתם מתעניין בלמה אסרתם את פירסום התמונות מראש, אין לי כל עניין בחניון הזה ובתמונות משם

אני סתם נהנה להציק :lol:

 

הבתים המצולמים באתר ZOOMAP נמצאים ברשות הרבים וכל אחד יכול לראות אותם מה שאין כן בכלי רכב המאוחסנים בחניון תת-קרקעי.

 

אני בטוח שמי שפנה ל-ZOOMAP וביקש להסיר את תמונת הבית שלו (למרות היותו חשוף לעיני כל) נענה בחיוב.

וולוו XC40 T3 Momentum (נמכרה)

סקודה קודיאק 1.5 STYLE

טויוטה יאריס קרוס הברידית

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5835 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

Guest
הנושא הזה נעול לתגובות.
×
×
  • תוכן חדש...