Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

רכבי אספנות עתיקים בחניון תת קרקעי


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5834 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם
בהמשך למה שנאמר פה...

 

אז כן - הפורום הוא פרטי ובעלי הפורום עלולים להתבע ע"י מי שרואה עצמו נפגע מפרסום כלשהו בפורום.

 

(ולכן הפורום מנוהל, ומדי פעם נמחקים הודעות וחומרים שעלולים לפגוע במישהו)

 

 

הפורום הוא פרטי , ולבעליו יש אחריות אבל לא על כל התוכן המתפרסם בידי אחרים (ראה ערך טוקבקיסטים למיניהם)

 

לא יודע לגבי אם ZOOMAP יורידו או לא, אבל עצם העובדה שזה מתפרסם ללא כל קבלת אישור אומרת משהו לא ?

בכל מקרה, כל עוד הצלם לא עבר על החוק שנכנס לחניון זכותו לצלם את כל מה שבפנים אלא אם הייתה בקשה מפורשת מבעלים

וגם אז הוא פתוח לתביעות , אבל לא בהכרח עובר על החוק

 

לבני הספל - אין קשר למה שמצולם - בין אם זה ענתיקה זרוקה בפח- זבל או רכב אספנות יקר ערך או פורש של 8 מיליון שקל

מותר לצלם אותו כל עוד הוא מופיע בציבור

 

ובלי קשר בני, ד"ש מברומייד 8)

פורסם

אין כל קשר לזה, שמותר לצלם- לבין זה, שלא רצוי לפרסם את זה ברבים! בפעם המיליון, אחרי שכבר הסבירו את זה לפניי: מדובר ברכוש של האדם, שדאג שיימצא במקום מוגן, לפחות יחסית, מעיניהם של האנשים! אין מדובר ברכב שננטש ברחוב, ואפילו שהוחנה ברחוב! מכאן מובן לגמרי, שבעל הרכבים אינו מעוניין שייחשפו ברבים! אז למה לעשות דווקא (ונעזוב כרגע את כל האספקטים האחרים!)?:roll: זה בדיוק, כמו שאראה אותך מצלם את האוטו שלי- ואבקש לא לעשות את זה, או לפחות לא לפרסם- ותענה לי: אתה יכול לקפוץ לי, זו מדינה חופשית! זה יפה?

 

יותר מזה- מאד רצוי, שמי שפתח שרשור- לא ייתן לאף אחד מידע לגבי המיקום של הרכבים, ומה בדיוק יש שם! עם או בלי קשר לפרסום הצילומים, ואני בטוח, שתיבת ההודעות הפרטיות שלו מוצפת כרגע בבקשות כאלה, חלקן וודאי מאנשים, שהוא לא מכיר!

י Capri GT 74 MK2 "אספנות", עדיין מחכה לפחחות רצינית.*סוזוקי 1100F (שהפך ל"סטריטפייטר" לצערי :sad: )*GMC וואנדורה 4X4- "לוחם שטח" במנוחה *פורד D שנת78, ש"מת" להפוך ל"אספנות":oops:*פורד פיירמונט 79' :twisted: -חולם להיות שחור:wink: *"משפחת ליילנדים"* *ואסקורט סטיישן שניצלה בדקה ה-91:king::חובב מכוניות, אופנועים, מפלצות למיניהן ומוזיקה, הסובל מחוסר מקום, זמן ותקציב כרוני, להתעסק בכל התחביבים שלו :???:

פורסם

ואם אני אשים תמונה של בת משפחתך אבל לא אתן פרטים מדוייקים (החארות מוצאים לבד לפי סימנים מזהים) ונחכה נראה מה יקרה אם איזה סוטה ימצא איפה היא גרה.

פורסם

לצלם בחניון זה כמו לצלם בחניה פרטית.

גם אם זה חוקי זה לא מוסרי ומסריח.

 

אנשים עצבנים כי זה יקר להם?

חשוב להיות בשמחה!!!:-D:lol:

אך אין להיות עצוב- אם לא מצליחים.

יש הרבה אנשים בעולם- אבל, בני אדם הרבה פחות.

פורסם

גם אם נניח שהצילום אינו עברה על החוק, הריי כאשר ברור שהרכבים שייכים למישהו שאינו מעוניין למכור או לעמיד אותם ברחוב, אז ראוי שלא לצלמם או לחשוף את מיקומם. הבחנתי בהרבה מיקרים שצולמו רכבים פרטיים שאינם גרוטאות בחצרות אלא רכבים שמורים ומטופלים. לדעתי מטרת הפורום היא לנסות להציל רכבים על "ערש דוואי" אשר הוזנחו ויכולים עוד לקום לתחיה.

תודה

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5834 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

Guest
הנושא הזה נעול לתגובות.
×
×
  • תוכן חדש...