Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5832 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם
אין חדש תחת השמש והאמת שזה לא מפתיע.

אין ברירה, יש בעלי VW שכדי לצאת להסביר לעצמם למה הם קנו רכב שברוב המקרים זהה מכנית רק יקר יותר ב- 30% מהסקודה\סיאט המקבילה, מרגישים צורך לקטלג את סקודה וסיאט כמותגים נחותים בכל תחום. אני יכול להבין העדפה של VW בגלל איבזור, פינישים, בטיחות ותדמית עדיפה...אני לא מבין איך אפשר לבדל את VW מסקודה וסיאט מבחינה מכנית בצורה כל כך דיכוטומית.

 

גם אתה מתפרץ בדלת פתוחה: אלה בדיוק הטענות שלי, אלא שאני הוספתי גם השקעה ב- QA וייצור (אלא אם יש לך הסבר אחר לקורות שיוצאות מהמקום ולוחות שעונים לא מתפקדים, בתור התחלה), ואת ההחלטה (הלכאורית) של היבואן במי לטפל ואיך.

 

סקודה/סיאט אכן נחותים מבחינת נוחות מושבים, אבזור, מה שאתה קורא לו פינישים - ובטיחות. אף אחד לא טען שיש הבדל במנועים, זו הרי שטות, אבל אתה מתכנס לשם כי באמת שם אין הבדל... ועדיין שקלתי את ה- VRS, עד שלמדתי על הבידול שיוצר היבואן (כנראה) בשירות.

מחפש קבריו לא יקרה שתנייד 2+2.

  • תגובות 106
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם
גם אתה מתפרץ בדלת פתוחה: אלה בדיוק הטענות שלי, אלא שאני הוספתי גם השקעה ב- QA וייצור (אלא אם יש לך הסבר אחר לקורות שיוצאות מהמקום ולוחות שעונים לא מתפקדים, בתור התחלה), ואת ההחלטה (הלכאורית) של היבואן במי לטפל ואיך.

 

היבואן מתייחס חרא לבעלי סקודה, VW, סיאט ואודי...ואם הם היו מביאים לארץ למבורגיני, כנראה שגם בעליהן.

מאחל לך שלא תיתקל במקרי קצה עם צ'מפיון, כי מההתנערות עליה אני קורא פה פשוט אין חשק לקנות מהם כלום.

קורות יוצאות מהמקום? לא מכיר ולא חושב שזה היה משפיע עלי ברכישת רכב.

לוחות שעונים לא מתפקדים? אכן מבעס, אבל אני לא חושב שהסיכוי שתקלה מסוג זה (להבדיל מתקלה כזו) תתרחש בסקודה גבוה יותר מהסיכוי שהיא תתרחש ב-VW או אודי.

Heaven is where the police are British, the cooks French, the mechanics German, the lovers Italian and it is all organized and run by the Swiss

 

 

Hell is where the chefs are British, The mechanics French, the lovers Swiss, the police German, and it is all organized and run by the Italians

פורסם

המקרה בכתבה ב-YNET פשוט זוועתי. כמה אפשר לבקר במוסך עם רכב חדש?

 

אני חושב שכל מי ששוקל לקנות את הפאביה החדשה, צריך לקחת פסק זמן ולראות אם הרוח נושבת באותו הכיוון...

פורסם

כל מה שקורה סביב היבואן הזה בארץ מפחיד.

תכננו לקנות סופרב חדשה בטרייד אין בקרוב, עם כמה שאני משוחד לרכב הזה אני מתחיל לרדת מהרעיון בגלל היבואן.

נקווה שמשהו ישתנה שם בקרוב במחלקת השירות.

אני אוהב אותך.

סע לאט, סע לאט.

פורסם
היבואן מתייחס חרא לבעלי סקודה, VW, סיאט ואודי...ואם הם היו מביאים לארץ למבורגיני, כנראה שגם בעליהן.

מאחל לך שלא תיתקל במקרי קצה עם צ'מפיון, כי מההתנערות עליה אני קורא פה פשוט אין חשק לקנות מהם כלום.

 

גם אני לא מאחל לעצמי להיתקל בהם, זה בסדר, לא חשבתי שב- VW הם קדושים. אבל יש לי שתי דוגמאות קרובות אלי, ליחס שונה לגמרי, בגולף ובפאסאט, אפילו אחרי תקופת האחריות הרשמית. לדעתי (ודעתי בלבד) הם מתאימים את רמת השרות (ואולי אפילו את רמת אנשי השירות) לציפיות מהמותג. וזה, אתה חייב להודות, turn off לרכישת רכב חדש...

מחפש קבריו לא יקרה שתנייד 2+2.

פורסם

לפי מה שקראתי בפורומים שונים בחו"ל, בדגמי TSI החדשים תוקנו רוב מחלות הילדות שהיו בדגם היוצא, כמו למשל רדיו-דיסק מקורי built-in של היצרן שאמור להפחית במידה ניכרת בעיית ההתקנות המקומיות.

יחד זאת זאת, הידיעה כי רמת השירות של היבואן לבעלי סקודות היא כזאת תת-רמה, מוציאה לי את החשק לקנות מהם רכב חדש.

Straight roads are for fast cars, turns are for fast drivers

:-):arrow::idea:

פורסם
גם אני לא מאחל לעצמי להיתקל בהם, זה בסדר, לא חשבתי שב- VW הם קדושים. אבל יש לי שתי דוגמאות קרובות אלי, ליחס שונה לגמרי, בגולף ובפאסאט, אפילו אחרי תקופת האחריות הרשמית. לדעתי (ודעתי בלבד) הם מתאימים את רמת השרות (ואולי אפילו את רמת אנשי השירות) לציפיות מהמותג. וזה, אתה חייב להודות, turn off לרכישת רכב חדש...

 

אז זהו, לא בטוח בכלל שיש הבדל ברמת השירות בין מותגי החברה, בטח ובטח לא בין סקודה\סיאט לבין VW.

אודי כנראה זה משהו אחר כי זה מותג פרימיום אמיתי (להבדיל מ-VW), אבל גם בארזים האלו נפלה שלהבת...

Heaven is where the police are British, the cooks French, the mechanics German, the lovers Italian and it is all organized and run by the Swiss

 

 

Hell is where the chefs are British, The mechanics French, the lovers Swiss, the police German, and it is all organized and run by the Italians

פורסם

למיטב הבנתי,בצ'מפיון יש מחלקת שירות אחת שמטפלת בכל המותגים,למעט אודי כמובן.

ממה שאני מכיר ויודע לגבי המוסך המרכזי של סקודה,נראה לי שהבעיה מתחילה ונגמרת במנהל המוסך.

"that is petrolhead heaven,

and as we've always maintained,the only way you can get there,is in an alfa romeo"

jeremy clarkson - top gear

פורסם

מבלי לחשוב על ההשלכות על טיב הפאביה כמכונית, זה לא היחס שלקוחה עם רכב רביעי(!!) בחברה צריכה לקבל, זאת סתירה לפנים, וסיבה לחשוב טוב טוב לפני קניה מצמפיון, העובדה שנתנו לזה להגיע לYNET זאת טפשות מוחלטת.

פורסם
אתה פשוט לא קורא נכון. זו הרי החלטה של הקונצרן איפה להשקיע וכמה, ועוד יותר מכך החלטה של היבואן במי הוא מטפל ואיך.

עכשיו תגיד לי איפה טעיתי ולמה אתה חושב שאני הופך את סקודה ליצרן עולם שלישי כשאני בכלל חשבתי לרכוש VRS במקום עוד גולף... לא צריך תמיד להתפרץ -עדיף לקרוא מההתחלה.

ראה נא, אני מניח בזהירות ששנינו איננו מומחים גדולים בייצור רכב, ודאי שאיננו שותפים למדיניות הבידול של VAG בין המותגים השונים שהוא מייצר, למעט אולי ידע כללי המיועד לציבור, על הנישות המסוימות אליהן הוא החליט להפנות את מוצרי אותם מותגים. אבל להניח שהוא חוסך דווקא בבקרת איכות במוצר הזול יותר, זה פשוט משולל כל הגיון. ובשוליים, אם תרשה לי, עברתי שוב על מה שכתבתי ולא הצלחתי לזהות שום התפרצות מצידי.

פורסם

סקודה/סיאט אכן נחותים מבחינת נוחות מושבים, אבזור, מה שאתה קורא לו פינישים - ובטיחות. אף אחד לא טען שיש הבדל במנועים, זו הרי שטות, אבל אתה מתכנס לשם כי באמת שם אין הבדל... ועדיין שקלתי את ה- VRS, עד שלמדתי על הבידול שיוצר היבואן (כנראה) בשירות.

 

שום הבדל ושום נעליים.

הרכב אצלי כבר יותר משנה ללא שום (טפו,טפו, טפו), תקלה או צורך להיכנס למוסך.

בפעמים שהייתי במוסך (במשארקה ובמרכזי בבני ברק) טיפלו בי במסירות ובזריזות והתרשמתי רבות מהשירות שלם.

קבעתי תור מראש ונכנסתי בדיוק בזמן.

אין הבדלים ואין נעליים.

וויתרת על הVRS ? ההפסד כולו שלך. במחיר שלה אין הרבה.

 

עידן

צרפתיה שגורמת לך לחייך :-D

סקס סמים ואריה שאוהב סולר

פורסם

עידן, לפי מיטב הבנתי - מדובר על שירות לקוי כאשר כן יש תקלות והן חוזרות על עצמן, ולא כמו אצלך - טיפולים שוטפים.

 

סקודה מאוד משתלמת כלכלית כמעט בכל קטגוריה, אבל אם צריך להתפלל שהרכב יהיה בסדר וחס וחלילה יהיו תקלות ונצטרך להלחם מול צ'מפיון - יש כאן בעיה. לא כל אחד מסוגל לצעוק ולהפוך שולחנות.

פורסם

עידן, לך לא היה צורך להיכנס למוסך לממש אחריות, בוודאי שלא עם תקלה חוזרת מעצבנת, אז זה לא קנ"מ.

העובדה היא, שכדי להשאיר לקוח VW (לפחות את אלה שאני מכיר) עושים מאמצים הכוללים גם הרחבת אחריות וטרייד אין, ולעומת זאת על לקוח מתמיד של סקודה לא ממש "שמים", וגם לא פותרים לו את הבעיה. בזה - עוד לא נתקלתי ב- VW. אבל זה בהחלט לא מעיד שלא אתקל...

גם עדיין לא ויתרתי לגמרי על ה- VRS החדשה שבניתי עליה, יש עוד זמן לסיום האחריות על הגולף 160. אבל כמו שכתבתי - אם זו הגישה ללקוח מתמיד (כמעט חבר מועדון ;-) ), מה יהיה איתי?

מחפש קבריו לא יקרה שתנייד 2+2.

פורסם
שום הבדל ושום נעליים.

הרכב אצלי כבר יותר משנה ללא שום (טפו,טפו, טפו), תקלה או צורך להיכנס למוסך.

בפעמים שהייתי במוסך (במשארקה ובמרכזי בבני ברק) טיפלו בי במסירות ובזריזות והתרשמתי רבות מהשירות שלם.

 

 

 

 

גם במקרה שלי.

יש לי את הפאביה 'החדשה' מחודש 03/2008 וטפו, טפו, טפו, בלי עין הרע לא הייתה לי שום בעיה.

בפעמים שנכנסתי למוסך מעבר לטיפולים שוטפים (האוטו עומד על 48אלף, טופל 3 פעמים במורשה סקודה בי-ם), הטיפול היה מהיר ואמין.

בכל שאלה שהייתה לי ענו לי ולא חיפפו אותי כמו במוסכים חאפרים אחרים.

הבוקר לאחר תום תקופת האחריות הלכתי להחליף נורות שקניתי בנפרד - פתחו לי 'פניה' במחשב , המתנתי כרבע שעה והאוטו בחוץ. (אחרי שנציג המכירות טרח לשאול האם הנורות חוקיות לשימוש בארץ, וגם מזג לי כוס פטל :) ) .

 

אגב, גם לאימי סקודה פאביה כשנה. בינתיים, בלי העין הרע , טפו טפו טפו, הכל בסדר גמור.

8)
פורסם

חייב לציין שהתגובה האחרונה, מעודדת.

אני הזמנתי פאביה, ואמור לקבל אותה בימים הקרובים - מקווה לטוב.

Skoda Fabia 2010 Manual - SOLD

Seat Ibiza 2018 Manual - SOLD

Seat Ibiza 2024 - totaled

Skoda Fabia 2025 


×
×
  • תוכן חדש...