Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 8107 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

למה לקחת עו"ד ??

 

זה בערך כמו לשאול למה לא לעשות אוברול למנוע לבד (בלי שום ידע מכני).

 

עו"ד יכול להוציא אותך גם עם זיכוי במידה והוא יגלה שחסרים לתביעה ראיות (וזה קורה !), שופט לא יהפוך לשחקן חיזוק של התביעה כשמייצג אותך עו"ד, עם עו"ד את לא תצטרכי לדבר אלא אם תרצי ותחסך ממך המבוכה, ובעיקר - עו"ד ימנע ממך להפליל את עצמך בטעות כפי שהתביעה והשופט ינסו לגרום לך אם תיהי לבד !!

 

בקיצור - קחי עו"ד !!!!!!!!!!!!!!!!!

 

דני 325 G.

פורסם
לפני בערך כחודש עצר אותי שוטר על מהירות בכביש 443 בסביבות השעה 8 בבוקר.

 

פשוט חבל.

נתפסת ביציאה לכביש ת"א-ירושלים נכון? זה מקום ק-ב-ו-ע שבו הדרדסים עומדים.... :roll:

 

בכל אופן, בהצלחה! :roll:

vot tol'ko na nas gnat' ne nado....

פורסם
למה לקחת עו"ד ??

 

זה בערך כמו לשאול למה לא לעשות אוברול למנוע לבד (בלי שום ידע מכני).

 

עו"ד יכול להוציא אותך גם עם זיכוי במידה והוא יגלה שחסרים לתביעה ראיות (וזה קורה !), שופט לא יהפוך לשחקן חיזוק של התביעה כשמייצג אותך עו"ד, עם עו"ד את לא תצטרכי לדבר אלא אם תרצי ותחסך ממך המבוכה, ובעיקר - עו"ד ימנע ממך להפליל את עצמך בטעות כפי שהתביעה והשופט ינסו לגרום לך אם תיהי לבד !!

 

בקיצור - קחי עו"ד !!!!!!!!!!!!!!!!!

 

דני 325 G.

 

צודק 100%.

ג'ולייטה, עו"ד יודע את החוקים ויכול לתמרן בהתאם למה שנוח וטוב לו עבור הלקוח.

את לא יודעת מה מותר לתביעה ומה לא, אם ראיה מסויימת חסרה, קבילה

או מיותרת, ורוב הסיכויים שכבר במהלך השימוע, בו את בסך הכל נדרשת לכפור או להודות באשמה, את תפלילי את עצמך ותביאי על עצמך עונש

חמור בהרבה ממה שעו"ד יוציא עבורך.

בקשר להצלחת עורכי-דין להוציא עונש קל יותר, התביעה לא מעוניינת להגרר

למשפט ארוך שעולה לה בזמן וכסף, והם בטוחים שעו"ד יעשה להם חיים הרבה יותר קשים, והם מסיימים את זה לרוב בעסקות טיעון.

זה לא כלל ברזל, לא תמיד עו"ד יוציא עונש קל יותר, אבל לרוב הוא כן.

בקיצור, אני לא יודע באיזה סכום מדובר, אולי מישהו אחר שכבר לקח עו"ד יוכל לומר, אבל במקרה כמו שלך, לא הייתי מהסס לקחת אחד...

 

בהצלחה !

×
×
  • תוכן חדש...