Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5862 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

אז ככה קודם כל תודה לעוזרים, ולעניינו

אחרי חודש וקצת של סבל עד שהלוח שעונים הגיע כל הדרך מגרמניה קיבלתי אותו ואני צריך את עזרתכם.

אני מעלה תמונה של הלוח ורציתי שתעזרו לי איפה אני צריך לחבר את הכבל של הטורים?

תודה

 

jkmzyydcfwxj.jpg

fzdyonjzgmiy.jpg

ny1zdgqz1oju.jpg

yyjxumzejzzw.jpg

פורסם

במחבר העליון שבצד שמאל (מחבר E), במגע 1 שהנו הימני בתמונה שצילמת.

אם תרשום כתובת דוא"ל, אסרוק ואלח לך את כל תרשימי לוח השעונים הזה עם כל המחברים, חוטים וכו'.

בברכה - רפי לין

פורסם

עשיתי כפי שאמרת, והמקום במחבר ביציאה ה-1 מצד ימין נמצא כבל האם אמור להיות או שהוא אמור להיות ריק?

או שמחברים בנוסף?

פורסם

רפי חיברתי את הלוח לפי ההנחיות שרשמת בהתחלה ומד הסל"ד עובד.

אגב החוט הקיים בצבע שחור,גילפתי והעברתי חוט מהקויל מהחוט הימיני קיצוני בצבע ירוק אל תוך האוטו

שם גילפתי את החוט השחור וחיברתי על החוט הקיים.

הלוח נראה פשוט מדהים ומוסיף המון, ולסיום רציתי להגיד לך רפי תודה רבה.

לילה טוב.

×
×
  • תוכן חדש...