Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5860 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

אז ככה ברשותי אאודי A3 טורבו אוטומט שנת 2001, בעבר החלפתי את הפילטר המקורי של האוטו בפילטר של K&N אשר יושב בתוך התיבה המקורית של הפילטר, כל העסק עבד מעולה.

היום חבר שלי פירק פילטר פתוח מהאוטו שלו והחלטתי לעשות החלפה בין הפילטרים שלנו, פירקתי את שלי אבל פירקתי גם את התיבה עצמה וחיברתי את הפילטר ישירות לסופית של המסנן ופשוט את התיבה הוצאתי החוצה (הוא היה מחובר בדיוק כמו הקודם - אחרי החיישן אויר רק בלי התיבה) הנעתי את האוטו ושמעתי מן רעש חלש מאוד שלא היה לפני זה, בקיצור שלבתי לD ופשוט כל פעם שהאוטו העביר הילוך הגיר דפק בצורה שכל האוטו קפץ, כל העברת הילוך האוטו פשוט רעד אבל הוא נסע חלק בהילוך משולב (בהגבלה של הטיפטרוניק להשאר על אותו הילוך) בקיצור כמובן שבאותו הרגע עצרתי והחלפתי חזרה למקורי - ואז הבעיה כאילו לא הייתה, פשוט נעלמה לגמרי, האוטו נוסע חלק והכל בסדר.

יש להדגיש שגם הפילטר של הK&N הוא פילטר פתוח פשוט הוא יושב בתוך התיבה המקורית.

 

עכשיו השאלה שלי אלייכם היא האם למישהו יש מושג מה לא היה בסדר שהאוטו עשה לי כאלה אפצ'ים :?.

 

 

תודה.

שיעורי פיסיקה גרעינית באוף טופיק.

את הריתוך יש לבצע כך שהאלקטרודה תמוקם מחוץ למאיץ באופן שיהיה קו ראייה ישיר להיקף הפנימי של הדוד, אחרת המיסוך של המאיץ יפגע אנושות באפקט ההגנה.

פורסם

כמו שאתה מתאר את זה הפילט הקודם היה אינבוקס,השני ששמת זה פילטר פתוח רגיל,יכול להיות מה שאתה שומע זה פריקות לחץ.

פורסם

אם ברכבך קיים חיישן MAF אז החלט זה משפיע על תיפקוד התיבה.

 

הקראיה של חיישן הMAF משתבשת והסל"ד סרק עולה קצת ולכן מורגשת בעיטה עם השילוב.

 

פעם שהרכבי בלאנטיס שלי פילטר פתוח חשבתי שהלך לי הגיר, הגיר לא רצה להעביר הילוכים הוא היה מושך אותם עד 6K ועדיין לא עובר ובנוסף היו לי באק פיירים אחרי שבוע עם הפילטר פתוח, כמעט הכנתי מזומנים לתיבה חדשה, עד שניסתי להחזיר את המסנן המקורי והכל הסתדר, הפילטר הפתוח גרם לי להמון תקלות שנפתרו מיד לאחר החזרת המסנן המקורי.

פורסם

לא לא, שתייכם לא הבנתם אותי, אני לא יודע אם ברכבי יש חיישן מאף או לא אבל בשילוב להילוך אין בעיטה - יש מסובבת של רונאלדו, ברצינות פשוט יש בום כזה וכל האוטו זז קדימה ממש בעוצמה, גם בהילוך ראשון גם שני גם בשלישי וברביעי, הפילטר שיש כרגע ברכב הוא לא אינבוקס אלא פילטר פתוח של K&N שבעקבות מגבלות חיבורים חברתי עם התיבה המקורית.

 

בכל אופן אני מאוד מעוניין לדעת ממה לעזאזל נגרמת הבעיה הזו מכיוון שברצוני להרכיב פילטר פתוח נורמאלי באוטו.

אני מזכיר - כל ההבדל בין הפילטר שיושב כרגע על האוטו ובין ההוא שמדובר עליו זה שכרגע זה שיש לי מחובר עם התיבת פלסטיק וששנייהם פילטרים מחברות שונות.

שיעורי פיסיקה גרעינית באוף טופיק.

את הריתוך יש לבצע כך שהאלקטרודה תמוקם מחוץ למאיץ באופן שיהיה קו ראייה ישיר להיקף הפנימי של הדוד, אחרת המיסוך של המאיץ יפגע אנושות באפקט ההגנה.

פורסם
בקיצור שלבתי לD ופשוט כל פעם שהאוטו העביר הילוך הגיר דפק בצורה שכל האוטו קפץ, כל העברת הילוך האוטו פשוט רעד אבל הוא נסע חלק בהילוך משולב (בהגבלה של הטיפטרוניק להשאר על אותו הילוך) בקיצור כמובן שבאותו הרגע עצרתי והחלפתי חזרה למקורי - ואז הבעיה כאילו לא הייתה, פשוט נעלמה לגמרי, האוטו נוסע חלק והכל בסדר.

 

הפילטר הפתוח משבש את הקריאה של חיישן הMAF ביגלל זה הבעיות.

 

 

NevoOzer כתב:

"הפילטר שיש כרגע ברכב הוא לא אינבוקס אלא פילטר פתוח של K&N שבעקבות מגבלות חיבורים חברתי עם התיבה המקורית."

 

איך עשית דבר כזה, אתה מתכוון שהכנסת פילטר פתוח(קונוס) לתוך התיבה המקורית?

 

בקיצור תרכיב את הפילטר המקורי, אם הבעיה חלפה אז הפילטר הפתוח גורם לבעיה, וכמו שאמרתי לך יש בעיטות בין מעבר ההילוכים "מסובבת של רונלאלדו", מה הקשר הפילטר הוא לא כדורגל.:lol:

 

ברוב המקרים הפילטר גורם לבעיות, צריכת דלק מוגברת, ביצועים נמוכים יותר ונזקים, כאשר הוא לא מותקן טוב ולא ממוקם כמו שצריך.

 

תצלם את ההתקנה ותעלה ואז נבין טוב יותר מה הולך אצלך.

פורסם

המטאפורה הייתה על מנת להמחיש לך איזו בעיטה מקבלים בעת החלפת ההילוך זה הכל.

שיעורי פיסיקה גרעינית באוף טופיק.

את הריתוך יש לבצע כך שהאלקטרודה תמוקם מחוץ למאיץ באופן שיהיה קו ראייה ישיר להיקף הפנימי של הדוד, אחרת המיסוך של המאיץ יפגע אנושות באפקט ההגנה.

פורסם

אוקיי, כל שנותר לך לעשות הוא להחליף את הפילטר הפתוח בפילטר המקורי ולבדוק מה קורה, ולאחר מכן לעדכן אותנו בתוצאות.

פורסם

זה נבדק - הכל חוזר לקדמותו והגיר מעביר הילוכים באופן חלק.

שיעורי פיסיקה גרעינית באוף טופיק.

את הריתוך יש לבצע כך שהאלקטרודה תמוקם מחוץ למאיץ באופן שיהיה קו ראייה ישיר להיקף הפנימי של הדוד, אחרת המיסוך של המאיץ יפגע אנושות באפקט ההגנה.

פורסם

זה בדיוק מה שאני לא מבין - על פניו החלפת הפילטר לפילטר אחר היא זו שגרמה לגיר לדפוק, אבל השאלה היא למה?

שיעורי פיסיקה גרעינית באוף טופיק.

את הריתוך יש לבצע כך שהאלקטרודה תמוקם מחוץ למאיץ באופן שיהיה קו ראייה ישיר להיקף הפנימי של הדוד, אחרת המיסוך של המאיץ יפגע אנושות באפקט ההגנה.

פורסם
זה בדיוק מה שאני לא מבין - על פניו החלפת הפילטר לפילטר אחר היא זו שגרמה לגיר לדפוק, אבל השאלה היא למה?

בגלל שהפילטר הפתוח גורם לשיבוש הקריאה של חיישן הMAF שיש לו תפקיד חשוב מאוד בפעולת המנוע וגם השפעה על העברת ההילוכים.

פורסם

אוקיי, האם זה אומר שכעת אני מנוע בכל מקרה מלהתקין פילטר פתוח באוטו או שיש אופציה כלשהיא להתגבר על זה?

שיעורי פיסיקה גרעינית באוף טופיק.

את הריתוך יש לבצע כך שהאלקטרודה תמוקם מחוץ למאיץ באופן שיהיה קו ראייה ישיר להיקף הפנימי של הדוד, אחרת המיסוך של המאיץ יפגע אנושות באפקט ההגנה.

פורסם
אוקיי, האם זה אומר שכעת אני מנוע בכל מקרה מלהתקין פילטר פתוח באוטו או שיש אופציה כלשהיא להתגבר על זה?

 

יש אופציה, והיא להאריך את הצינור של היניקה, ז"א מהמיקום של החישן להאריך את הצינור יניקה ואז בקצה יותקן הפילטר.

יש קיט ייעודי עם צינור יניקה מנירוסטה, אבל אתה צריך משהו שמותאם ספציפית לרכב כדי שתהיה בו אפשרות לחבר את החיישן אחרת זה לא יתאים.

 

בקיצור צריך שהפילטר יהיה כמה שיותר רחוק מהחיישן.

 

יכול להיות שעדיין יהיו מעט שיבושים(סיכוי נמוך יותר) שלא ניתן להתגבר עליהם וזאת משום שלפילטר פתוח אין התנגדות כמעט ובכלל, ובמסנן מקורי צריכה להיות התנגדות מסויימת כדי שהלחץ וואקום ישמר יציב וגם שהקריאה של החיישן תהיה יציבה.

 

אם אתה רוצה לשפר את היניקת אוויר שים פילטר אוויר INBOX לא נתקלתי ברכב שהוא עשה בו בעיות.

 

התקנת פילטר פתוח מבטלת את תיבת התהודה(רזונטור) שברכבים מסויימים זה גורם לירידה בביצועים.

בעוד שבפילטר INBOX הזרימת אוויר תהיה מעט יותר מהירה אבל שהאוויר עובר במסלול בדיוק כמו שהיצרן תכנן.

פורסם

אלא אם כן מדובר בקיט עם צינור שמביא את הפילטר לאיזורים הקרים של המנוע לדוגמא מאחורי הפגוש אין שום סיבה הגיונית להחליף את הקופסא של הפילטר המקורי ולשים במקומה את הפילטר עצמו שסתם ישאב אוויר חם.

אלא אם כן התקנת מערכת ראם אייר איכותית מאוד...

 

חשבת אולי להתחבר עם סורק תקלות למחשב הרכב כשהפילטר מחבור שימקחו את התקלה אולי זה יתאפס.

פורסם

האם יש לך צינור ווקאום שמתחבר לתיבת האוויר?

אם כן האם סתמת אותו\השארת פתוח\הרכבת נשם פתוח?

×
×
  • תוכן חדש...