Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5867 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום.

 

1. מה התפקיד של הרינגים? על מה הם אחראים?

 

2. האם עשן לבן במהלך נסיעה (לא בבוקר כשמניעים) יכולה להעיד על בעיה ברינגים?

 

מדובר בסופר לנסר, 97', אוטו'.

פורסם
שלום.

 

1. מה התפקיד של הרינגים? על מה הם אחראים?

 

2. האם עשן לבן במהלך נסיעה (לא בבוקר כשמניעים) יכולה להעיד על בעיה ברינגים?

 

מדובר בסופר לנסר, 97', אוטו'.

בוקר טוב

על הבוכנה מורכבים בדרך כלל שלושה רינגים, הרינג העליון והאמצעי תפקידם לאטום את תא השריפה ולא לתת לגזי השריפה לעבור אל מתחת לבוכנה. באופן זה נשמר הלחץ הדרוש של התערובת כדי לייצר פיצוץ בזמן הניצוץ. בלאי ברינגים אלה גורם לנפילה בקומפרסיה , ליצירת לחץ על פני השמן בקרטר, ולהספק נמוך של המנוע.

תפקיד הרינג התחתון הוא למנוע מעבר של שמן מתחתית הבוכנה על פני הצילינדר אל תא השריפה. בלאי ברינג זה גורם לחדירת שמן אל תא השריפה ושריפתו שם. התוצאה של בלאי כזה היא עשן לבן מהאגזוז.

שריפת שמן בתאי השריפה ועשן לבן מהאגזוז יכול להגרם גם ממחזירי שמן של השסתומים, אם הם מתקשים או נקרעים הם אינם מונעים חדירת שמן אל תאי השריפה, בעיקר דרך קני שסתומי היניקה.

התשובה לשאלתך השניה נמצאת בתשובתי הראשונה.

שיהיה יום טוב

פורסם

אמנון, תודה על ההסבר.

 

לאחרונה האוטו צורך שמן מעבר לכרגיל.

בנוסף, יש מדי פעם פליטת עשן לבן מהאגזוז ונראה שיש נזילה קלה מנוע.

 

עשיתי לאחרונה טיפול 10, והפלאגים היו עם שמן בתחתית שלהם.

 

כשהעליתי את הבעיה בפורום, העלו סברה שצריך להחליף גומיות שסתומים.

 

בשיחה עם מוסכניק, אמר שייתכן שהבעיה קשורה לרינגרים.

 

כמה אמור לעלות טיפול בבעיה הנ"ל?

פורסם

אצלי הוא כמעט אף פעם לא מעשן בתחילת הנסיעה, אלאל אחרי מספר דקות נסיעה (ולפעמים הרבה יותר).

 

דבר נוסף, זה לא משהו קבוע. בהחלט ייתכן מצב שבו אני נוסע מעל חצי שעה, מבלי שהוא יעשן.

פורסם

לפני כ 3 שנים עשיתי לאוטו אוברול כללי, אחרי שהפוצץ הרדיאטור תוך כדי נסיעה ומים נכנסו למנוע.

מאז לא עברו יותר מדי ק"מ.

 

איזה נזק עלול להיגרם אם אשאיר את הבעיה הזו (בהנחה שאקפיד תמיד שיהיה מספיק שמן)?

×
×
  • תוכן חדש...