Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4686 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

זה חלק מהפנס הראשי. לא ראיתי את זה בגולף דור 5 רגילות, רק ב GTI. לדעתי כיום זה נמצא בכל הדגמים החדשים (ראיתי את זה בפולו)

כמו תמיד בקונצרן חושבים גם על אחרון הפרטים הקטנים.

 

רון, יש להם חנות מסודרת עם רחבה סמוכה שניתן לעבוד בה.

 

נ.ב. רון , אני שם לב שקיבלת פרסומת סמויה בחינם ברכב של שי ... :D

GTI MK8
 Volvo V40 T5 R-Design - SOLD

GTI MK6 Premium - SOLD

GTI MK4 , MK5 - SOLD

  • תגובות 79
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם

יפה מעוד זה ממש מקצועי

אני הייתי בטסט ולא עברתי בגלל הפנסים אז עשיתי שם הלבנת פנסים וההלבנה שעשו לי ממש על הפנים

רק ניקו את הפנסים מרחו עליהם חומר וזהו פשוט זוועה לא מקצועי בכלל ועוד במוסך של הטסט !

פורסם

אייל, לפי דעתי הפעולה הייתה מיותרת מכיוון שהפנסים של הרכב במצב מצויין והחידוש רק פגע בציפוי החיצוני של הפנס שמגן נגד קרינת UV ושאר מזיקים.

איזה כייף לי :)

פורסם

הם לא היו במצב מצויין הם היו שרוטים, רואים את זה בתמונות הראשונות.

 

אחלה עבודה! :mm_yeah:

באוטו שלי קיימת דהייה רק בחלקם העליון של הפנסים ואני ממש מתלבט אם לעשות פוליש על הכל או לא. איך שלא יהיה התמונות האלה שכנעו אותי מאוד :wink:

 

איתמר.

"מדינה מפותחת היא לא מדינה בה העניים נוסעים ברכב פרטי אלא מדינה בה העשירים נוסעים בתחבורה ציבורית"

פורסם

אייל, למקרה שפספסתי, איך אני משיג את החבר'ה מ-CARTARACT ?

 

האם ניתן לקנות את הערכה ולעשות לבד?

 

תודה :-)

חבר מועדון החמש.

Mazda MX5 nc2 2010 RHT

BMW ///M235i M Performence 2014 - sold

פורסם

הם ספונסרים של הפורום ,יש להם באנר שרץ למעלה וגם שרשור בפורום "חלקי חילוף אביזרים..."

ניתן לקנות את הערכה ולעשות לבד. זה פשוט.

 

מרק זה נכון שאפשר היה גם להמשיך בלי זה. אבל זה הפריע לי. השריטות הפריעו לי ,במיוחד בחושך כשהאורות דולקים ראו את זה.

ניסיתי לחיות עם זה חודש, לא הסתדר לי טוב בעין אז האופציות הן חידוש או פנס חדש. הלכתי מן הקל לכבד.

 

חומר הציפוי שלהם אמור לחקות את החומר המקורי שיש אצל היצרן שמגן מפני UV וכו'.

GTI MK8
 Volvo V40 T5 R-Design - SOLD

GTI MK6 Premium - SOLD

GTI MK4 , MK5 - SOLD

פורסם

בגולף התוצאה יצאה מליון דולר ואין צל של ספק שטוב מאוד עשית שעשית

 

בפאסאט כמו שאור אמר השיפור הוא מינורי כנראה באמת כמו שציינת, הפנס שם מבפנים כבר ישן ואין מה לעשות

 

אם בגולף התמורה מדהימה, בפאסאט הייתי אומר שזה סך הכל הגדיל את עלות הפנסים החדשים ב-129 שקל

  • ספונסר פורום
פורסם

זה חלק מעיצוב הפנס בדור החמישי .

מרכז שרות מומחה לרכבי פולקסווגן אודי סיאט וסקודה .

במוסך רון מקבלים שנה אחריות על עבודה וחלפים .

ישראל ב"ק 18 ת"א 035373204 .

פורסם
מחסובק.

לא שמעת שהסתיימה העונה של עספור?!

 

אייל,

 

נתחיל מזה שהתוצאות בהחלט מרשימות, כיאה לכל ליטוש/פוליש פוליקרבונט איכותי.

 

לרוב הגנת ה-UV נעשית בציפוי. לדעתי כל הליטושים האלו מורידים אותה. לכן דעתי היא שאלא אם אין ברירה ונותר רק להחליף את הפנס עדיף לא ללטש. במידה והפוליש הסופי מכיל חומר מגן (בין השאר מגן UV) הרי שזה בוודאי פחות עמיד לאורך זמן מציפוי. כמובן שזו רק דעתי.

 

בהחלט נשמח לשמוע מה עמידות לאורך זמן.

פורסם

אכן הליטושים מורידים את ההגנה המקורית, אבל ברוב המקרים היא כבר לא קיימת גם ככה.

ההבדל כאן שבשלב האחרון לא מדובר בפוליש, מדובר בציפוי המיועד לפוליקרבונט ונתפס עליו. ציפוי שמחקה את ההגנה המקורית ולפי מה שהבנתי - בצורה מוצלחת מאוד. כלומר שייפת את ההגנה המקורית שמצבה לא טוב גם ככה, והחזרת הגנה חדשה. לדברי החברה מדובר בשלב הכי חשוב בתהליך כי בלעדיו באמת לא יחזיק לאורך זמן.

 

בעלי המקצוע החאפרים עושים את הפיניש הסופי עם פוליש /ווקס . זה נראה טוב כמה חודשים ואז כשהפנס נשרף שנית כבר אי אפשר להציל אותו כי אין עליו שום הגנה. בדיוק מה שקרה בפאסאט של שי .

GTI MK8
 Volvo V40 T5 R-Design - SOLD

GTI MK6 Premium - SOLD

GTI MK4 , MK5 - SOLD

פורסם

בתהליך שתארת וצילמת השלב האחרון הוא לא שלב ציפוי, אלא שלב שנקרא בשפה המקצועית פוליש (וכמובן הכוונה כאן היא לפעולה המכאנית שנקרת פוליש ולא לפוליש במשמעות של שימוש בפוליש לרכב). אין לאחריו שלב ציפוי. במקרה הטוב החומר כולל בתוכו חומרי מגן שנשארים על פני השטח, או חודרים לשכבה דקה.

 

המעבר שאתה רואה ממראה חלבי למראה שקוף הוא תוצאה של פעולה מכאנית שנקראת Polihing. בדיוק כמו שעושים למחברים של סיבים אופטיים (רק באיכות נמוכה בכמה סדרי גודל).

פורסם

אביב אני חושש שאתה טועה.

 

ישנם כיום קיטים שהשכבה האחרונה היא חומר נוזלי שמורחים על הפנס, זה בהחלט לא פוליש במובן המוכר לנו אלא ממש ציפוי שקוף עמיד (שדורש זמן ייבוש).

 

איציק

Deepal S05 MAX MY26 272Hp 
   Citroen Berlingo XTR MY17
 1.6
HDi 100Hp Automatic

פורסם

וואו איזה הבדל בהתחלה רואים ת השפשוף הלא מקצועי שעשו לך ובסוף הוא נעלם

ניראה לי אני יבצע את זה גם אצלי

פורסם

הערכה עלתה לי 129 ש"ח במסגרת המבצע לחברי קארזפורום, לגבי תמחור העבודה עצמה :

הזמנתי את CARTARACT להגיב כאן בשרשור ואני מניח שהם יתנו את התשובה הזו.

החברה האלה גנבים! הערכה הזאת עלתה בוואלה שופס באותו מחיר שציינת, התקשרתי טלפונית להיתייעץ איתם והוצע לי להזמין באותו מחיר שפורסם אצלם. בפועל חייבו אותי 30 שקל יותר!! שלחתי להם מייל באתר שלהם אבל זה נענה בחוסר יחס מוחלט!!! דרך אגב שנה אחרי (והאמת יצא יפה) הפנסים נראו גרוע ביותר, זה לא החזיק מעמד.

"כל היציע עכשיו משתולל...:multi::angel::onfire:"


×
×
  • תוכן חדש...