Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4162 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

ניתן לעשות ביטוח גרירה בחברת "זברה" בעלות של 185 ש"ח לשנה,

 

ההטבה ניתנת לחברי מועדון ה-5 בלבד.

עדי גולדנברג 13399

פורסם
ניתן לעשות ביטוח גרירה בחברת "זברה" בעלות של 185 ש"ח לשנה,

 

ההטבה ניתנת לחברי מועדון ה-5 בלבד.

 

 

לא מדוייק.

****************************************************

המקום הנכון:

מפגש השרון - מפגש בלתי תלוי לרכבי אספנות - בארומה שפיים.

פורסם
ניתן לעשות ביטוח גרירה בחברת "זברה" בעלות של 185 ש"ח לשנה,

 

ההטבה ניתנת לחברי מועדון ה-5 בלבד.

 

מחיר זה לרכב הראשון, לרכבים נוספים יש הנחה נוספת.

חשוב לפני ביצוע המינוי, לקרוא את ההסכם עימם, מאחר ולעיתים יש הפתעות.

מצא משה

פורסם

תבדקו טוב טוב מחירים, אני שילמתי (כשהיה ביטוח לאוטו) 100 ש"ת תוספת לגרירה, אם אני לא טועה באיילון.

פורד קפרי 1600GT 1973 + פורד קורטינה 1975 1600XL + פורד פוקוס 2005 1600 GHIA

מעוניין במידע על קפרי או כל פורדים ישנים אחרים נטושים/זרוקים/למכירה.

פורסם

סתם לצורך הדיוק הלשוני , המדובר בהסכם שירות גרירה

ולא בביטוח

 

ההבדל - בביטוח כאשר קורה מקרה הביטוח (יש נזק) , המבטח משלם לך כסף פיצוי לפי המוסכם בפוליסה

 

כאן מדובר בשירות שניתן תמורת דמי מנוי שנתי.

 

ירון

גם אני מבקר במפגש השפלה... :beerchug:

פורסם
עם מי בדיוק בזברה צריך לדבר כדי לקבל 180 שקל

לי הציעו 320 דרך סוכן משנה שלהם

 

תודה

 

אצל חמדה זה 220-230, וזה נחשב יקר.

משכנתא זה קל

פורסם

היה לי שרותי גרירה אצל זברה 3 שנים !

ללא שום סוכן

ואפילו ללא ביטוח צד "ג"

לאחרונה הם מסרבים ואומרים רק דרך סוכן !!

איין לי שום סוכן ,אני מבוטח רק חובה ,אבל ביינתיים אני אבדוק אצל חמדה ונראה .

נ"ב

מה זה "חמדה"?

:lol:cj64

פורסם

אוהו, זה נושא מענין

בדיוק נתקלתי בבעיה הזו כשניסיתי לבטח את שני הרכבים שלי (אספנות ושנת 88) בביטוח גרירה ואצל הזוכן שלי שעובד עם מגדל ואיילון לא הסכימו.

 

יש לזה איזו סיבה הגיונית??? אני לא רואה כזו.

 

רציתי לעשות סקר בין החברות, להרים טלפון לכל אחת ולשאול מי מוכן ומי לא. עוד לא הגעתי לזה, אבל זו נראית לי הדרך הנכונה. קשה לי להאמין שאף אחד לא מוכן להעניק שירותי גרירה לרכב אספנות. יש לי תחושה שסוכני הביטוח לא עושים מחקר מקיף מידי. אם מישהו מוכן לעשות את התחקיר, אני בטוח שכולם כאן ישמחו לשמוע את התוצאות

פורסם

סיפור קטן שאולי יעזור למישהו:

ביטחתי אצל "זברה" דרך חמדה בעלויות דומות לאלו שהוזכרו כאן.

 

אחרי ארוע נחשונים הראשון המשכתי לארוע משפחתי במרינה של הרצליה.

חניתי בקומה 3- בחניון קניון ארנה וכשרציתי לצאת בערב - נזילת דלק מהקרבורטורים.

לאחר שנסיון עצמי לטפל לא צלח, טלפון ל"זברה", הגיעה ניידת תיקוני דרך עם "מומחה" שניסה מה שאני ניסיתי - ללא הצלחה.

אז התברר... ביקור ועבודת ניידת השירות כלול בביטוח וללא עלות נוספת, גרירה לקריות כלולה בביטוח וללא עלות נוספת,...

2 דקות גרירת הרכב מעלה והחוצה מהחניון תעלה 200 ש"ח נוספים לחיוב ע"י מוקד "זברה".

החלטתי לנצל את עובדת היות המנוע קר והוצאתי את הרכב בנסיעה החוצה .

נהג הגרר שהגיע לאחר המתנה נוספת הודיע לי כי עקב השעה המאוחרת ייגרר הרכב לחנית לילה במגרש בת"א ובבוקר יועבר למוסך בקריות.

נאלצתי להסכים וכך היה.

×
×
  • תוכן חדש...