Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4161 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

  • 4 שנים מאוחר יותר...
פורסם
מה חדש?יש אופציות חדשות,כי לאחרונה שוב טוען סוכן הביטוח שאין אפשרות,שרותי דרך וגרירה לרכבי אספנות

 

לא ממש מבין אותכם , כחו נק למחשבה

כמה פעמים אתם גוררים בשנה את הרכב ?

שנתים שלא גררתם והרווחתם 500 שח , שזה סכום גרירה על ידי גרריסט שאתם מכירים וסומכים עליו .

שגורר את האוטו ישירות לאן שאתם רוצים בלי חניוני ביניים ובלי בני דודים שעושים את העבודה .

בנוסף רכבים מיוחדים (ספורטיבים לרוב או ממש נמוכים ,) זה ממש סיבוך להעלות אותם על הגרר וחייבים להיות סבלניים בעבודה .

אחרת יוצרים נזקים . כבר נתקלתי במצבים שטמבון תחתון השתפשף מהכבל , קשרו לתפוח הגה ועיקמו חצי הפרונט ועוד כל מיני סיפורי זוועה .

 

אישית אני נתקעתי פעם 1 במצב שהייתי חייב לגרור שנקרע לי כבל קלאץ . גרירה עלתה 150 שח .

כל שאר הפעמים הסתדרתי .

mustang 67 GT, 302 engine t5

פורסם
לא ממש מבין אותכם , כחו נק למחשבה

כמה פעמים אתם גוררים בשנה את הרכב ?

שנתים שלא גררתם והרווחתם 500 שח , שזה סכום גרירה על ידי גרריסט שאתם מכירים וסומכים עליו .

שגורר את האוטו ישירות לאן שאתם רוצים בלי חניוני ביניים ובלי בני דודים שעושים את העבודה .

בנוסף רכבים מיוחדים (ספורטיבים לרוב או ממש נמוכים ,) זה ממש סיבוך להעלות אותם על הגרר וחייבים להיות סבלניים בעבודה .

אחרת יוצרים נזקים . כבר נתקלתי במצבים שטמבון תחתון השתפשף מהכבל , קשרו לתפוח הגה ועיקמו חצי הפרונט ועוד כל מיני סיפורי זוועה .

 

אישית אני נתקעתי פעם 1 במצב שהייתי חייב לגרור שנקרע לי כבל קלאץ . גרירה עלתה 150 שח .

כל שאר הפעמים הסתדרתי .

 

אתה אולי צודק, אבל אם באותה נקודת זמן הגרריסט שלך עסוק או בחופשה, אז לך תחפש גרריסט באמצע לילה גשום....

לפחות לחברה, יש מספר גררים והם מחוייבים לך.

 

סיגל

פורסם
לך תחפש גרריסט באמצע לילה גשום....

סיגל

 

בלילה גשום רכב האספנות שלי נשאר בבית :lol:

וברצינות- הפעם אני מסכים עם דודי. ביטוח, מטבעו ,רווחי לחברת הבטוח, לא ללקוח.

ובנוסף - כשאתה מנוי ומזמין שרות אתה נכנס לתור. כבר חכיתי גם שלוש שעות (ובלילה גשום זה יהיה כנראה יותר...)

לעומת זאת כשאתה מזמין גרר "מזדמן" (או יותר טוב - מוכר ואמין), שיודע שיקבל את שכרו מיד ובמזומן, הוא גם יגיע מיד- ואז תשלם לו סכום אשר דומה לדמי מינוי שנתיים.

בשנים האחרות הרווחת...

עודד

×
×
  • תוכן חדש...