Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 3235 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום לכולם ,

יש לי וולוו S70 T5 שנת 1997 , מנוע סטנדרטי 240 כוח סוס , גיר 5 הילוכים .

האוטו לא עבר שיפורים כלשהם , האוטו אחרי יישור קו וטיפול 10,000 .

מאז שקניתי את הרכב ואני חושב להתקין בו צ'יפ (שמעתי שיש אנשים שהגיעו ל- 282 כוח

סוס על ידי התקנת צ'יפ בלבד ) . איזה צ'יפ אתם ממליצים לרכב הנ"ל ? וכמה העלות להתקנת

הצ'יפ המומלץ ? ומי זה הבעל מקצוע שאתם ממליצים עליו ?

 

תודה מראש

  • תגובות 52
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם
לפי דעתי גש לאי אנד איי והם ירכיבו לך צ'יפ ו-282 כ"ס לא יהיו עוד בגדר שמועות.

 

כמה זה יכול להוסיף בערך ?

פורסם

בדוק במקביל שלאחר הנ"ל לא תאלץ להיערך למסיבת הפיצוץ של הגיר האוטומתי שגם כך מתקשה להסתדר עם העומסים שמייצר המנוע במקור.

Never drive faster than your guardian angel can fly

 

פורסם

ל- E&A-AUTOSPORT :

אם אני מתקין את התוכנה שמוסיפה 36 כוח סוס ו 6 קג"מ , אני ממשיך לתדלק רגיל ?

כאילו לא חייב לעבור לתדלוק 99 אוקטן ? ( כרגע הרכב מתודלק בדלק 95 נטול עופרת ) .

אני לא לוחץ את האוטו בהילוכים ראשון שני , אבל לפעמים נותן קצת במהירות גבוהה יותר

ומקפיד להוריד את הרגל לאט לאט עד שהאוטו כבר יוריד הילוך ואז לתת עוד טיפה .

 

סאמר .

פורסם

היתה אחת כזאת של דורון

עם דאון פייפ וצ'יפ קאסטום של גיא

שהיתה נותנת לחיצות מפגרות לגמרי, ונתנה לאימפרזות לבכות כמו ילדות קטנות עם קוקיות

פורסם
היתה אחת כזאת של דורון

עם דאון פייפ וצ'יפ קאסטום של גיא

שהיתה נותנת לחיצות מפגרות לגמרי, ונתנה לאימפרזות לבכות כמו ילדות קטנות עם קוקיות

 

גם עם 400 כ"ס ו- 40 קג"מ ה- S70T5 ישאר רכב לא מעניין

Never drive faster than your guardian angel can fly

 

פורסם

רכב חזק לקו ישר. אם הייתי מחזיק אחד כזה ברשותי, הייתי עושה הכל כדי להעיף את האוטומט ולשים ידני.:evil:

Night Driver כתב:

באגירה הוא מומחה החייזרים פה. תעלי תמונה של יצור עם יותר מ 4 רגליים והוא מיד יספר לך מי הוא, איפה הוא גר ומה ההורים שלו עושים.
פורסם
רכב חזק לקו ישר. אם הייתי מחזיק אחד כזה ברשותי, הייתי עושה הכל כדי להעיף את האוטומט ולשים ידני.:evil:

 

הפתעה לכולם :

לפני שבועיים נקנה גיר ידני של S70 T5 , עם כל החלקים שצריך להסבה מאוטומט לידני

מה שנשאר זה רק להזמין קלאץ' מחוזק , ואז ממשיכים .

פורסם
רכב חזק לקו ישר. אם הייתי מחזיק אחד כזה ברשותי, הייתי עושה הכל כדי להעיף את האוטומט ולשים ידני.:evil:

פאסאט זה לא בדיוק מפלצת אשתאול

:)

זה גם רכב דיי לקו ישר ושיוטים ובזה S70 דווקא הרבה יותר טובה

מניסיון רחב מאוד על שתיהן

פורסם

זה ידוע ולכן היא מפנה את מקומה ליצירה מוטורית קצת יותר מעניינת בזמן הקרוב:twisted: ..

 

כל הכבוד על היוזמה להמרת תיבת ההילוכים. אשמח אם תוכל לתעד את כל האירוע החגיגי הזה על גבי הפורום בליווי תמונות :wink:

בהצלחה !

Night Driver כתב:

באגירה הוא מומחה החייזרים פה. תעלי תמונה של יצור עם יותר מ 4 רגליים והוא מיד יספר לך מי הוא, איפה הוא גר ומה ההורים שלו עושים.
פורסם

לפני 7 שנים הייתה לי וולוו 850T עם 200000ק"מ מנוע וגיר מקורי

האוטו שופר

טורבו HAYBRID בגדישה של 1.6BAR

צנרת פליטה מלאה 3" ללא ממיר

קיט צינורותאינטרקולר

קויל מופר

בוסט קונטרולר

וציפ קאסטום של UPSOLUTE{בערך 330-350כ"ס}

האוטו נסע ללא בעיות מנוע או גיר

 

 

 

נ.ב

 

הוא היה יותר מהיר מהS70 של דורון שהייתה בזמנו עם 65000ק"מ בלבד

אי.אנד.איי אוטוספורט

ברוך הירש 11 בני ברק

03-5702345

http://www.eanda-autosport.co.il/


×
×
  • תוכן חדש...