Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 8577 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

כמה אנשים נתקלו במצב המוזר הבא:

 

חורף, אתה נוסע כרגיל באוטו ומכיר כל רישרוש...לפתע, כל עצירה את שומע רעש מוזר של מים.

נשמע מוכר ? אולי רק לחלק מכם, בעלי מכוניות ישנות בעיקר (כן כן, ראיתי כמה מכם משוטטים כאן בפורום ;-)).

 

מדובר בתופעה די שכיחה במכוניות ישנות:

בורג ניקוז המים של הדלת נחסם, עם השנים, בליכלוך.

כל מה שעליכם לעשות הוא לפתוח את הפתח ניקוז באמצעות מברג או קיסם ארוך ולשחרר את מצבור המים (בריכה ;-)) שנוצר בתוך הדלת.

 

הבורג נמצא בתחתית הדלת, בד"כ מתחת לגומיה - כמו בתמונה:

10485255.jpg

 

ולנושא אחר:

ע"מ לשמור על מנגון הדלת ולצמצם את הבלאי הנוצר במנעולים מומלץ לשמן ולגרז את המעולים אחת לכמה חודשים.

בתמונה המצ"ב מצולם המנעול אותו גירזתי. הפעולה מקילה על פתיחה וסגירה של הדלת, מחזירה את רכות התיפעול של מנגנון הפתיחה (ידית הדלת) ומצמצמת שחיקה במכלול שחלקו עשוי פלסטיק.

10485406.jpg

 

איציק

Deepal S05 MAX MY26 272Hp 
   Citroen Berlingo XTR MY17
 1.6
HDi 100Hp Automatic

פורסם

אני פירקתי את הגומיה בדלת האחורית וניקיתי את כל הג'יפה שהצטברה שם

אפשר גם למרוח מעט גריז לבן לדחות את כל הרטיבות שמצטברת שם

 

כנ"ל באיזור תא המנוע, מומלץ לפנות עלים יבשים ובוץ מפתחי הניקות ולנקות משקעי בוץ ישנים

http://www.motorica.net - מוטוריקה.נט

פורסם

אחרי הגשם הראשון הדלתות התחילו לחרוק...

וכל פעם שיצאתי מהאוטו אמרתי שאני אוריד WD40 מהבית...

כל פעם שכחתי עד שיום אחד חטפתי קריזה וברגע של תושיה מצאתי פתרון מקורי...

ספריי סקאי לדש בורד, פתר את הבעיה במהירות וביעילות, אני גאה בעצמי על זה.

haters will hate

פורסם

ולא בWD40!!!

 

הוא פשוט מתייבש.

 

עצה חשובה נוספת...........

להסתכל לאן המים זורמים ולוודא שאין עלים וליכלוך אחר שסותם מעברי מים.

בסובארו למשל יש שני חורים קטנים מתחת לפינות הפנימיות של מכסה המנוע, ליד החלון הקדמי..........

פורסם

SubaMan כתב:

עצה חשובה נוספת...........

להסתכל לאן המים סורמים ולוודא שאין עלים וליכלוך אחר שסותם מעברי מים.

בסובארו למשל יש שני חורים קטנים מתחת לפינות הפנימיות של מכסה המנוע, ליד החלון הקדמי..........

 

כל בעלי המכוניות אשר ממוקם להם כונס אויר לתא הנהג מכוון תא המנוע(איביזה דור 1 למשל) קיימים שני משפכים (צינורות ניקוז) אשר נסתמים חדשות לבקרים, במידה ופתחים אלו סתומים הדרך מכאן קצרה להצפת תא הנהג.

 

עמית

קהילת אוהדי ווסטהאם יונייטד בישראל - https://www.facebook.com/groups/whuil/

'פטישי ישראל' - https://www.facebook.com/WHUIL/

טוויטר - https://twitter.com/AmitDim

 

×
×
  • תוכן חדש...