Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 8104 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

כמה שהערסים המגעילים האלה עושים פוזות שם אני יודע שבסך הכל זה רע לנו בגלל שהם לא נותנים דוחות על זה שהם ערסים או על הפירפורים או חרא כאלה אלא על שיפור ושינוי כלי רכב... אומנם אצל ערסים זה מוגזם אבל אם מישהו מאיתנו רוצה לעשות משהו הוא לא יכול בגלל הדברים האלה..

<-- דומה אבל... לא... :) [306 S16]

  • תגובות 82
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם
אם כבר מדברים על יציאה מפרופורציות....

המכסה מנוע הזה אמור להיות יפה?

 

 

זה אמיתי ???????????? :shock::wink::wink::shock::shock:

Current: Seat Leon FR 1.8 2016

 

"Past: Seat Ibiza 1.2 TSI DSG 2012 "Sport

פורסם

עונש קולקטיבי לכולם בגלל קומץ מתפרעים.

 

מצידי מעכשיו שיהיו שם ניידות קבוע.

 

נשבר כבר מהניגרים שמשתוללים בין האנשים.

"הדבר זר לרוחנו. המשיכה לתיירות לארצנו היא בכותל המערבי, בקברי אבותינו, במערת המכפלה ובקבר רחל. לא מסלול מירוצים!"

-1970, ח"כ מנחם פורוש אל שר התיירות, בנוגע לקיום גרנד פרי ישראלי ראשון.

פורסם

אופיר מזל שלא באנו למפגש.....עם האוטו שלך לפחות :lol:

(תמיד נופלים על הרגלים)

ואני עדיין לא מאמין שפיספסתי את כל האקשן הזה :x .

 

 

 

 

יש משהו טוב בזה שהמשטרה מרסנת את כל הערסים שבאים לעשות גלישות כח עם הבימרים שלהם,כמה פעמים אני רואה אנשים קרובים לתאונה....

instead of bieng pussy whiped...WHIP THAT PUSSY!

פורסם
אנשים יצאו מפרופרציות.

norm_4A568B9340564A65B5B13A95233BA084.JPG

 

מגעיל.

 

שמוליק

 

מי אתה שתשפוט מה יפה ומה לא?

כל אחד והטעם שלפו וזה הטעם של הבחור , אני לא מבין מה הקטע

עם ההשמצות הללו שכל דבר נראה ערסי וכו'.

יצא מפרופורציות , שמוליק ישנם אנשים שיצחקו צחוק ענק שאתה בונה אתר

לחובבי מאזדה לאנטיס!!!!!! ועוד הגרסא "הספורטיבית " שלה , אז מי יצא

מפרופורציות?

שום דבר לא אישי , מעצבן אותי הדברים הללו .

כל אחד והטעם שלו וצריך לקבל את זה.

 

בנוגע לפשיטה גועל נפש אחד גדול ,22 ניידות המון שוטרים ובוחנים ולא מעט סמויים

היו שם.

בזבוז של כוח אדם , במקום שתיהיה ניידת קבועה שתעצור את המשתוללים דופקים את כולם , חבל שאת הג'יפ שכל שבוע כמעט דורס אנשים לא עוצרים , אבל מה לעשות הוא לא משופר....

פורסם

גם אני בעד הרתעה בדמות ניידת שתעמוד באמצע המפגש עם אורות כחולים דלוקים, ומצידי שהשוטרים במדים גם יפטרלו בין המכוניות.

זה יבטיח שלא ישתוללו, ובו בזמן גם יבטיח שגם הדמוקרטיה תישאר.

 

אני לא הרגשתי במדינה דמוקרטית כשסגרו אותנו כמו בגטו וכל נכנס/יוצא צריך לחשוש שמה יחליטו להלביש עליו דו"ח (ואת הסיבה הם כבר ימציאו).

 

אני בדיעה שמי שאין לו מה להסתיר, לא צריך לחשוש מהמשטרה.

עם זאת, במצב הנוכחי כשדוחות נרשמים גם על חלקים מקוריים ברכב שהשוטרים לא מודעים להם (דוושות מתכתיות, גג שמש, ועוד..) וכשלא מוצאים כלום, פשוט רושמים דו"ח על היעדר פח אשפה, אי אשפר שלא לחוש כמו במדינת עולם שלישי.

 

נמאס, נמאס, נמאססססססססססססססס :mad:

 

דני 325 G.

פורסם
אנשים יצאו מפרופרציות.

norm_4A568B9340564A65B5B13A95233BA084.JPG

 

מגעיל.

 

שמוליק

 

מי אתה שתשפוט מה יפה ומה לא?

כל אחד והטעם שלפו וזה הטעם של הבחור , אני לא מבין מה הקטע

עם ההשמצות הללו שכל דבר נראה ערסי וכו'.

יצא מפרופורציות , שמוליק ישנם אנשים שיצחקו צחוק ענק שאתה בונה אתר

לחובבי מאזדה לאנטיס!!!!!! ועוד הגרסא "הספורטיבית " שלה , אז מי יצא

מפרופורציות?

שום דבר לא אישי , מעצבן אותי הדברים הללו .

כל אחד והטעם שלו וצריך לקבל את זה.

 

בנוגע לפשיטה גועל נפש אחד גדול ,22 ניידות המון שוטרים ובוחנים ולא מעט סמויים

היו שם.

בזבוז של כוח אדם , במקום שתיהיה ניידת קבועה שתעצור את המשתוללים דופקים את כולם , חבל שאת הג'יפ שכל שבוע כמעט דורס אנשים לא עוצרים , אבל מה לעשות הוא לא משופר....

 

:mm_yeah::mm_yeah::mm_yeah:

סוף סוף מישהו שחושב כמוני !

שפשוט כל אחד יעשה מה שבא לו.

פורסם
אנשים יצאו מפרופרציות.

norm_4A568B9340564A65B5B13A95233BA084.JPG

 

מגעיל.

 

שמוליק

 

מי אתה שתשפוט מה יפה ומה לא?

כל אחד והטעם שלפו וזה הטעם של הבחור , אני לא מבין מה הקטע

עם ההשמצות הללו שכל דבר נראה ערסי וכו'.

יצא מפרופורציות , שמוליק ישנם אנשים שיצחקו צחוק ענק שאתה בונה אתר

לחובבי מאזדה לאנטיס!!!!!! ועוד הגרסא "הספורטיבית " שלה , אז מי יצא

מפרופורציות?

שום דבר לא אישי , מעצבן אותי הדברים הללו .

כל אחד והטעם שלו וצריך לקבל את זה.

 

אם זה יפה או לא יפה- כל אחד עם הטעם שלו, אתה צודק 100 אחוז

אבל מאזדה3 עם כזה ספוילר....זה פשוט לא מתקשר :?

פורסם

לירן, תרשה לי להגיב לך. אתה מתנהג כמו ילד קטן. כנראה שלא הבנת את מהות הפורום. אם היית קורא תגובות קודמות שלי בעבר, היית נוכח לדעת שגם אני תומך בחופש העיצוב, חופש הביטוי (וזה מה שאני עשיתי) כאשר מישהו פרסם פה תמונות של מכוניות עלק "משופרות".

 

עוד הוכחה לזה שאתה מתנהג כמו ילד קטן, בזה שאתה הזכרת את האתר ללאנטיס "הספורטיבית" שאני בונה. אד דע לך, שאני כבר לא בונה כי אין לי זמן (עבודה/לימודים). זה רק מראה על צרות האופקים שלך. מה רע בזה שאדם בונה אתר לרכב שהוא אוהב והוא רוצה לחלוק בעיות, עצות וכו' עם בעלי אותו הרכב ? הרי זה קיים בכל העולם, ומוזר, שבעולם לא חושבים שזה דפוק ולא נורמלי, זה רק בארץ. שוב פעם לירן, צר לי שאני תוקף אותך, אבל אתה משקף את האופי הישראלי. האופי שלא מוכן לקבל דברים, האופי שנוטה לזלזל כי הוא חושב ששלו טוב יותר (ואני לא מדבר רק על מכוניות), והאופי הקנאי.

 

אני לא חושב שמשנה הרכב. המהות והתכלית משחקים תפקיד.

 

אז לירן, תחשוב לפני שאתה מגיב.

 

ובקשר למזדה עם הספויילר "אני יכול לעוף, אבל לא יודע איך" , זה באמת יצא מפרופרוציות לפי דעתי. הספויילר כל כך בוטה הזה שהורכב על הרכב הנ"ל, מראה על חוסר מקצועיות, ידע ובורות.

מבחינתי זהו עארס קטן ומצוי.

 

ובטח אנשים יקפצו עכשיו ויגידו, כן כן גם אתה רצית לשפר/להוסיף/לשנות וכו'. אני ממש לא בעסק הזה, לא מעניין אותי כל-כך ויש לי דברים יותר חשובים לעשות.

 

שמוליק

המכוניות שלי : Lantis-F 98 -> מאזדה מיאטה 95

המכוניות של אשתי : יונדאי אקסט 95, מאזדה 3 2006, מיאטה NB 2003, סיטרואן C3 2017

המכוניות ליסינג שהיו לי : מאזדה 3 2010, סוזוקי סוויפט 2014, סוזוקי ויטרה 2016, רנו גרנד קופה 2019, סקודה קאמיק

החלום : RX8

פורסם
גם אני בעד הרתעה בדמות ניידת שתעמוד באמצע המפגש עם אורות כחולים דלוקים, ומצידי שהשוטרים במדים גם יפטרלו בין המכוניות.

זה יבטיח שלא ישתוללו, ובו בזמן גם יבטיח שגם הדמוקרטיה תישאר.

 

אני לא הרגשתי במדינה דמוקרטית כשסגרו אותנו כמו בגטו וכל נכנס/יוצא צריך לחשוש שמה יחליטו להלביש עליו דו"ח (ואת הסיבה הם כבר ימציאו).

 

אני בדיעה שמי שאין לו מה להסתיר, לא צריך לחשוש מהמשטרה.

עם זאת, במצב הנוכחי כשדוחות נרשמים גם על חלקים מקוריים ברכב שהשוטרים לא מודעים להם (דוושות מתכתיות, גג שמש, ועוד..) וכשלא מוצאים כלום, פשוט רושמים דו"ח על היעדר פח אשפה, אי אשפר שלא לחוש כמו במדינת עולם שלישי.

 

נמאס, נמאס, נמאססססססססססססססס :mad:

 

דני 325 G.

מילה במילה,פשוט נמאס,משטרה שכל מה שהיא עושה נעשה בטיפשות שאם לא היתה עצובה היתה מצחיקה,משתוללים שם נהגים כמו חיות (שתהיו מודעים טוב טוב לעובדה שזה עניין של זמן עד שנצטרך לתת עדות במשטרה על צעיר שיהרג בגלל אחד האידיוטים הקבועים או שמישהו מאיתנו יבצע הנשמה לצעיר גוסס ושוטט דם!!!וזה במקרה הטוב שבו אנחנו לא מעורבים) ,שוטרים שבמקום לשלוח את הסמויים שיעצרו נהגים כמו בעל הג'יפ המשתולל או FIREBIRD במופע פעלולים לפני שהם הורגים מישהו מעדיפים לשחק בצורה שמזכירה יותר מכל מחנה פליטים או מחסום צה"ל שבו לא משנה מה תעשה,תחתוף.

או שבעצם...עצם היותנו נפגשים באותו מקום עם כל הרוצחים הפוטנציאלים האלו לא הופך אותנו לשונים בשביל המשטרה,יש אנשים שמתנהגים שם בצורה שאפילו היס"מ או מג"ב לא היו מרצים אותי אם היו נשלחים לעצור אותם.

 

אז אולי הגיע הזמן להעביר את מפגש הפורום (שמספיק גדול היום בזכות עצמו) למיקום אחר ונח לא פחות באיזור ת"א\ר"ג כמו שעשו מועדון ה-5 כבר מספר פעמים בגלל אותם מתפרעים שבגללם הם נראו כמו חבורה ילדותית שהגיע להתכנסות משותפת,ככה אנחנו נראים עכשיו מבחוץ :idea:

 

שווה ת'רד סקר חדש מהמנהלים?

 

אני אישית מעדיף שלא להיות יותר חלק מארועים שבהם אני יוגדר בעתיד כ:"אחד מהצעירים שהשתתפו במפגשים הפרועים שגרמו לבסוף למותם ופציעתם של..."

ע-נ-י-י-ן ש-ל ז-מ-ן !-!-!

פורסם

אלי אני בטוח שבאריקה הרחוקה התגעגעת יותר מכל למשטרת ישראל :mad: הגדרת את זה הכי טוב שאפשר כל מה שהמשטרה עושה היא עושה בטיפשות בנוסף תמיד הם מחפשים את מה שקל לתפוס ולא את מה שחשוב כדי לשמור על שלום הציבור

אני והקליאו כבר לא ביחד

אווווי הגעגועים

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 8104 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

Guest
הנושא הזה נעול לתגובות.

×
×
  • תוכן חדש...