Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 3580 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

אשמח להמלצה למקום לרכוש שמן מנוע 10W40 של Mobil 1.

שיהיה במחיר טוב, לא מזויף ולא ישן מדיי.

אני גר בפ"ת ונמצא הרבה באיזור הרצליה.

 

מעדיף לא בת"א עם (פקקים ומחסור חניה משגעים אותי).

ב-2 סניפים של ACE לא היה.

 

תודה מראש.

גנאדי

 

נ.ב. בואו לא ניכנס לדיון למה דווקא השמן הזה וכדו' :wink:

let the sun shine, let the :idea: glow, let the life flow :)

פורסם

שלום רב !

קרא בבקשה כאן :

 

 

 

http://www.carsforum.co.il/vb/showthread.php?t=251225

בברכת חג פסח שמח.

צביקה

צביקה נפטר בדצמבר 2016 ועזב אותנו לעולם טוב יותר. יהי זכרו ברוך

 

ליצירת קשר, בנושא קרבורטורים בלבד , פנה לנייד בלבד:054-4861318

פורסם

קראתי לפני זה.

ואף העתקתי את הכותרת.

 

כפי שאתה יכול לשים לב השרשור דן בהבדלים של סוגים שונים של מוביל והמלצות לסוגי צמיגות כאלו ואחרים.

 

עם התיחסות מינימלית לשאלה המקורית - איםה אפשר ומומלץ לקנות.

let the sun shine, let the :idea: glow, let the life flow :)

פורסם

בחלק מהסניפים של אוטודיפו יש.

הוא נמצא ביחידות בודדות, כי לדוגמה אצלינו ניגמר.

 

אתה יכול להתקשר לסניפים שונים שקרובים אלייך ולבדוק.

פורסם
מה שהיה במבצע זה מוביל S או שגם מוביל 1 ?

 

רק S.מובייל 1 היה גם באיזשהו מבצע, לא זוכר כבר באיזה. אבל גם אם המצבע המחיר שלו היה מאוד גבוה.

  • 6 שנים מאוחר יותר...
פורסם
רק S.מובייל 1 היה גם באיזשהו מבצע, לא זוכר כבר באיזה. אבל גם אם המצבע המחיר שלו היה מאוד גבוה.

 

יש לי מרצדס שמבקשת 9 ליטר של מוביל1 W0-40

 

אפה אפשר לרכוש ?

פורסם

באמת היית צריך להקפיץ שרשור בן 6.5 שנים ולשאול משתמש שלא פעיל בפורום כבר 5 שנים?!

 

קצת חיפוש בפורום היה מוצא לך ספונסרים כמו אבי חלקי חילוף ואייפקס מוטורס שמוכרים שמנים כאלו.

http://www.justmotor.co.il/items~140~0~16500.htm

http://www.apexmotors.co.il/items~8435~12761~19863.htm?&Qsearch=&qmanufact=0&

יש גם את אוטוסטור ועוד מקומות שאם רק היית מריץ חיפוש בגוגל תחת "שמן 0W40" היית מוצא.

http://www.autostore.co.il/151426/%D7%A9%D7%9E%D7%A0%D7%99-%D7%9E%D7%A0%D7%95%D7%A2-0W40

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 3580 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

Guest
הנושא הזה נעול לתגובות.
×
×
  • תוכן חדש...