Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5927 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

כן הרכב מגיע "מתישהו" באפריל עד הספינה יש את כל הצבעים לדגמים האוטומטים.

 

מבחינת ידני יש להם המון הזמנות אז בד"כ לוקח יותר זמן עד שהם מגיעים.

 

תודה לכולם על ההמלצות והדעות (לטובה ולרעה)

 

כשיגיע הרכב אני יעדכן באיזה פוסט תמונות.

  • תגובות 46
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם

תתחדש, ההבדל בהספקה מידני לאוטומטי הוא אדיר, מצד שני אתם משלמים 13 אלף יותר :twisted:

 

שלי אמורה להגיע ביולי, אני גם התלבטתי לגבי הצבעים והזמנתי בסוף בשחור (לדעתי נושא המראות/ידיות שחורות קצת מקלקל)

פורסם

אני יודע שאני משלם יותר, למזלי היתה הנחה של "הוט" ויכול להיות שבשבועות הקרובים תהיה הנחה של "חבר"

למזלי אני חבר בשניהם והסוכן יבדוק לי איפה ההנחה יותר גדולה ויחייב לפי הכרטיס המתאים :)

 

בנוסף ידעתי שאם אני אקנה ידני אני כל בוקר אסע עצבני בפקקים לת"א במקום לנהוג רגוע.

מעבר לזה שאני לא מחפש ביצועים ברכב המחיר של הידני מאוד קרץ לי, אבל אחרי נסיעת המבחן החלטתי שאני מעדיף את האוטומט.

פורסם

כיף לשמוע על בנאדם שעשה את השיקולים שלו, בדק והשווה נסיעות מבחן ועדיין בחר את הבחירה הנכונה :-D

אני בטוח שתהנה מהרכב במיוחד כשבדקת אותו בתנאים גרועים בהרבה ממה שבאמת תיסע, ואכן שמים לב להבדל מאוד משמעותי בנסיעה עם אוטו מלא לעומת נסיעה לבד. בקשר לצריכת הדלק - נורא אישי ותלוי בכמה אתה חובב מהירות ובכמה פקקים תעמוד. בידני כבר היו לי צריכות של 14-17 ק"מ לליטר משולב, צפה למשהו דומה באוטומט.

בקשר לרדיודיסק - בינתיים אי אפשר לקבל משהו חוץ מהמקורי כי אין את הפנל (גם בחו"ל עדיין זה רק בהזמנה מוקדמת) ואני אפילו חושב שלא צריך. המכשיר סביר מאוד ומתוצרת של חברת ניפון כמו גם זוג הרמקולים שמקבלים. אם אתה רוצה שיפור משמעותי תוסיף עוד 4 רמקולים זה השיפור המשמעותי ביותר שאפשר לבצע באוטו כיום.

גם אני לקחתי חיישני רוורס בחינם והאמת שזה די נוח.

מציע לך לקרוא את השרשור שפתחתי עם הביקורת על הרכב.

שוב, חושב שבחרת נכון ותתחדש על הרכב!

פורסם

דילמה אחרונה כחול או כסוף או חום יש לי עוד כמה ימים להחליט כי כולם קיימים באוניה שתגיע חודש הבא?

 

03-01-10hudd_036_3221143256.jpg

 

suzuki_alto03.jpg

974439_1.jpg

 

 

לא כסוף די כבר עם הצבעים המשעממים בכביש, אני מוכן לסבול את החום אבל לא כסוף

פורסם

שלום חברים,

אני קורא די פעיל בפורום אבל רק היום החלטתי להרשם כי יש לי מספר שאלות לגביי האלטו.

 

אתמול עשיתי נסיעת מבחן והאוטו מצא חן בעיניי.

החלטתי ללכת על הגרסה הידנית שתגיע רק ביולי. רציתי לברר עם מי שכבר רכש את האוטו בקשר לאביזרים שמקבלים בעת הרכישה.

הציעו לי לבחור בין חיישני רוורס או קודן מתנה - האם יש חובה ברכב הנ"ל קודן אם אעשה ביטוח צד ג' או מקיף?

 

האם מישהו הצליח לקבל את שניהם? גם חיישנים וגם קודן? או תוספות אחרות?

 

וד"א ... ראיתי שיש כבר דגם חדש לאלטו (עם חלון נורמאלי מאחור ותא כפפות סגור) ביפן ואוסטרליה... מתי הוא יגיע לישראל ?

 

תודה וחג שמח!

פורסם

תתחדש, הכל שאלה של על איזה איש מכירות אתה נופל או כמה אתה מתעקש.

איפה הזמנת?

אני הזמנתי במרכזי בת"א - גם כן ידנית שאמורה להגיע ביולי ולא קיבלתי כלום :)

 

הקודן הוא חובה לדעתי עבור ביטוח מקיף - אזעקה כבר לא.

 

אגב, הדגם שהגיע לאוסטרליה עם החלונות מאחור כרגע לא צפוי להגיע לארץ, לפחות ע"פ הסוכנות.

פורסם
תתחדש, הכל שאלה של על איזה איש מכירות אתה נופל או כמה אתה מתעקש.

איפה הזמנת?

אני הזמנתי במרכזי בת"א - גם כן ידנית שאמורה להגיע ביולי ולא קיבלתי כלום :)

 

הקודן הוא חובה לדעתי עבור ביטוח מקיף - אזעקה כבר לא.

 

אגב, הדגם שהגיע לאוסטרליה עם החלונות מאחור כרגע לא צפוי להגיע לארץ, לפחות ע"פ הסוכנות.

 

עוד לא הזמנתי, לקחתי רק הצעת מחיר על הידנית בסניף בחיפה. הדגם שמוכרים בארץ הוא של שנת 2009 ולא 2010.

בעיקרון חיפשתי ניסאן אלמרה שנת 2001 במחיר 30K פלוס מינוס, אבל התייאשתי מהחיפושים והחלטתי לקנות אוטו חדש כי זה סוג של סיכון לקנות בסוכנויות שמוכרות לא ישירות מליסינג - ובכאלה שמוכרות ישירות מליסינג המחירים די גבוהים כי כל הדגמים של השנים האחרונות... בפרטי לא מצאתי משהו ראוי.

בקיצור החלטתי ללכת על האלטו כי אני סטודנט וזה מתאים לי מבחינת חיסכון של ביטוח ודלק (2.5-3K שח בשנה הבדל רק בדלק).

 

קודן זה מעצבן ...... שמעתי שמספיק רק אמבולייזר מקורי, אבל אם אתה אומר אז כנראה שכבר ביררת.

תודה :) אני בכל זאת אנסה לבקש גם קודן וגם חיישנים :-)

פורסם
הכותרת אומרת הכל.

 

תקציב 72אלף.

 

-

אפשרות 1: סוזוקי אלטו אוטו' חדשה וראש "שקט" 3 שנים.

אפשרות 2: רכב יד שנייה כלשהו.

 

3: עוד הלוואה קטנה ויש לך אוטו אמיתי, הרבה יותר בטיחותי, נוח, איכותי: i10.


×
×
  • תוכן חדש...