Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5940 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום

 

מדובר ברכב מולטיפלה 2002 דיזל

 

כבר כמה זמן שמידיי פעם נורית check נדלקת בתחילת נסיעה והנסיעה ממשיכה כרגיל

הבעייה קרתה בעבר ולאחר איפוס מחשב נעלמה לכן לא התייחסתי לעניין הנורית

 

אתמול בלילה במהלך נסיעה באמצע ירידה פתאום נדלקה הנורית ובמקביל דוושת הגז לא הגיבה

הרכב נשאר דלוק עד שעצרתי בצד ואז הרכב נכבה

מיד לאחר שנכבה הוא לא נדלק בפעם הראשונה אבל לאחר כ-20 שניות אולי פחות הרכב הניע מיד ונסע רגיל

 

בנסיעה חזרה הבייתה שוב קרתה לי אותה תקלה בדיוק

 

אשמח לדעת כיוון לבעיה

פורסם

לא ניתן לפתור את הבעיה ללא התחברות לסורק תקלות במוסך.

הבעיה יכולה לנבוע מחיישן בעל מגעים רופפים. אצלי, למשל, היתה תקלה בעלת מאפיינים דומים. בסוף זה נגמר בהחלפת חיישן קראנק.

AUTOBIANCHI A112 JUNIOR '84 | FIAT BRAVO SENSATION '11 | RENAULT CLIO ESTATE '14

 

לא תמצא רוטס HR במחיר זול יותר.

פורסם

בפיאט מולטיפלה הייתה גם הוראת תיקון, ע"י היצרן, שאומרת שיש לבצע חיבור חוטים ע"י הלחמה במחבר חיישן דוושת התאוצה שנמצא מתחת לשטיח הנוסע בצד ימין.

כמובן שלפני כן צריך לבדוק אם יש תקלה רשומה במחשב ניהול המנוע שיתכן שאכן תצביע על תקלת חיישן דוושת מצערת.

ברור שיתכנו סיבות אחרות לגמרי לבעייה שתיארת.

בברכה - רפי לין

פורסם

תודה על התגובות

 

עדכון :

 

מחשב במוסף פיאט מורשה דייו על בעיה ב- ווסת לחץ דלק

 

אמרו לי שקודם כדאי לנקות את הווסת ורק אם זה לא עוזר אז להחליף

 

המוסכניק שלי פירק וניקה טוב טוב את הווסת בעלות של 250 ש"ח (לא פשוט בכלל להגיע לווסת)

כרגע הבעיה נעלמה יש לציין לבדרך למוסך זה קרה לי 5-6 פעמים תמיד בזמן שלא לחצתי על הגז (בירידות)

 

הבנתי שהחלק מאוד יקר אני מקווה שזה יגמר בניקוי בלבד

 

אם יש למישהו מקום לקניית חלקים בזול אשמח לשמוע

×
×
  • תוכן חדש...