Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5935 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

בוקר טוב לכל חברי הפורום.

מכיוון שינם מס' עורכי דין ביננו ואני בטוח שאחד מהם או שמתעסק בנושא או שמכיר עמית שמתעסק בתחום,הייתי שמח לקבל המלצה על עורך דין שעיקר התעסקותו היא בנושא תמ"א 38.

גם כאלו שעברו או עוברים את התהליך בבניין שלהם ויש להם עורך דין מומלץ ,הייתי שמח לקבל המלצה.

 

תודה ויום טוב לכולם.

פורסם

אנחנו חתמנו לא מזמן על חוזה תמ"א בהוד השרון.

מי שליווה אותנו ואני אשמח להמליץ עליו הוא עו"ד תומר יפת

03-6910222

פורסם

א. למימוש התמ"א אין צורך בעורך דין.

 

ב. מכירת הזכויות לקבלן עברו שיפוץ המבנה, בדרך כלל, מתגלה כטעות לאחר מהעשה. גם אם הדיירים מרוצים- זה לא אומר שהבניין בסדר, הם פשוט עוד לא גילו את הליקויים.

 

ג. טוב תעשו אם תיזמו אתם את חיזוק המבנה ותקבלו אתם (ולא גורם זר) את זכויות הבנייה. אם זה רווחי לקבלן- וודאי שזה רווחי לכם.

 

ד. בשלב ראשון, כל מה שאתם זקוקים לו הוא אדריכל שיגיש בקשה להיתר בניה. ולאחר מכן מהנדס יתכנן את הקונסטרוקציה.

 

ה. כאשר אתם מנהלים את הבנייה על ידי קבלני משנה ולא קבלן מפתח, העלויות נמוכות ב-30% והתוצאה טובה יותר לאין שיעור.

dirty old man

need love too

פורסם

מסכים ב100%,אולם כאשר אין לדייירים זמן להתעסק עם ניהול הפרוייקט+סיכוי גדול מאוד שמשיכת חבל בין הדיירים יגרמו לביטול/פיצוץ הפרוייקט והצורך ללקיחת הלוואה להוצאת הפרוייקט לפועל(מה שתמיד יגרור מתנגדים ועצירת הפרוייקט), אני מאמין שעדיף לתת לקבלן מוסכם את העבודה ולקיחת מנהל עבודה מטעם הבניין שייפקח.

אני מעדיף לקבל את מה שהקבלן נותן לי(ממ"ד או מרפסת או שניהם +שיפוץ קומפלט של הבניין) ושהוא יישבור את הראש מול העירייה ומול בעלי המקצוע מאשר להרוויח כסף ממכירת הדירות הנוספות.

תודה על העיצה בכל מקרה.

פורסם
א. למימוש התמ"א אין צורך בעורך דין.

 

ב. מכירת הזכויות לקבלן עברו שיפוץ המבנה, בדרך כלל, מתגלה כטעות לאחר מהעשה. גם אם הדיירים מרוצים- זה לא אומר שהבניין בסדר, הם פשוט עוד לא גילו את הליקויים.

 

ג. טוב תעשו אם תיזמו אתם את חיזוק המבנה ותקבלו אתם (ולא גורם זר) את זכויות הבנייה. אם זה רווחי לקבלן- וודאי שזה רווחי לכם.

 

ד. בשלב ראשון, כל מה שאתם זקוקים לו הוא אדריכל שיגיש בקשה להיתר בניה. ולאחר מכן מהנדס יתכנן את הקונסטרוקציה.

 

ה. כאשר אתם מנהלים את הבנייה על ידי קבלני משנה ולא קבלן מפתח, העלויות נמוכות ב-30% והתוצאה טובה יותר לאין שיעור.

 

בתאוריה אתה צודק (אולי).

בפועל אתה טועה מאד.

לאדם הפרטי שאין לו רקע כלשהו בכל הקשור לבניה, יזמות, נדל"ן וכו' זה להכנס לבור ללא תחתית.

(זה בלי לפרט את הקושי הרב להיות אובקטיבי מול 11 דיירים נוספים בבניין שחושבים שאתה נותן יותר לעצמך...)

אני כן הייתי ממליץ לבחור בקפידה גדולה יזם או קבלן ראוי ולתת לו לשבור את הראש.

 

גילוי נאות -

אני אדריכל במקצועי ושותף בחברת יזמות שמתעסקת עם תמ"א 38.

http://www.rif.co.il

 

בהצלחה לכולם.

[CENTER] [/CENTER]

פורסם

+1

 

ואני דווקא לא קבלן/יזם, סתם דייר שחבר בועדת השיפוץ.

 

מה שכן - חשוב לבחור קבלן שתרגישו נוח איתו (פרויקט כזה זו חתונה קתולית), ולעגן את כל ההבנות בחוזה מאוד ברור.

×
×
  • תוכן חדש...