Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 8100 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

אוקיי, הבטחתי עדכונים והנה הם באים:

אחרי תקופת פגרה לא קצרה, היה לי אתמול שיעור כפול והיום שיעור כפול. (עד כה -- 7 במספר)

ניהלתי איתו את השיחה, והוא שלח אותי בברכת אל תדאג... :?

החלטתי להשאר אצלו, בכל אופן.

אז אחרי 7 שיעורים אני יכול בגאווה להגיד שהשמיניות שלי דורשות רק ליטוש קל עד שהן יגיעו לרמה הרצויה. את כל שאר המגרש אני עושה בלי בעיות, וגם בכביש אני מסתדר לא רע.

אז ככה: מחר (שלישי) שיעור כפול, מחרותיים שיעור כפול וביום חמישי -- טסט !!! :D

 

תאחלו לי בהצלחה! (קשה לי לכתוב, כואבת לי עדיין היד בגלל הקלאצ'... :lol: )

vot tol'ko na nas gnat' ne nado....

פורסם

שיהיה בהצלחה,

למרות זאת ש"אל תדאג" זה לא משהו שהייתי מצפה לשמוע ממורה לנהיגה.

 

"אל תדאג, יש חומה בקצה- אם לא תספיק לעצור, היא תעצור אותך" :?

"או כן או לא, מה שבטוח - אולי, וגם זה מוטל בספק" (מוטי גנץ)

פורסם
שיהיה בהצלחה,

למרות זאת ש"אל תדאג" זה לא משהו שהייתי מצפה לשמוע ממורה לנהיגה.

 

"אל תדאג, יש חומה בקצה- אם לא תספיק לעצור, היא תעצור אותך" :?

 

מסכים.. שמורה כזה אומר 'אל תדאג'... אני לא הייתי מתנחם. אני חושב שאתה צריך לקחת אותו לעוד שיחה. המורה צריך לדעת שאתה מוכן לטסט ולא סתם ככה.. לצאת איתך לסיבוב בשכונה. לפחות דו-סטרי, חד-סטרי הוא עושה איתך? כי הרבה פוסלים על המרחק שלך מהמדרכה - אי תנועה (כמו השניים שהיו איתי ועברו נתיבים חופשי בלי לשים לב) דבר איתו שוב, זה לא יכול להסתכם ב"אל תדאג".

תן בפולגז!

אם לי היה אופנוע, לסבתא היו גלגלים...

פורסם
שיהיה בהצלחה,

למרות זאת ש"אל תדאג" זה לא משהו שהייתי מצפה לשמוע ממורה לנהיגה.

 

"אל תדאג, יש חומה בקצה- אם לא תספיק לעצור, היא תעצור אותך" :?

 

מסכים.. שמורה כזה אומר 'אל תדאג'... אני לא הייתי מתנחם. אני חושב שאתה צריך לקחת אותו לעוד שיחה. המורה צריך לדעת שאתה מוכן לטסט ולא סתם ככה.. לצאת איתך לסיבוב בשכונה. לפחות דו-סטרי, חד-סטרי הוא עושה איתך? כי הרבה פוסלים על המרחק שלך מהמדרכה - אי תנועה (כמו השניים שהיו איתי ועברו נתיבים חופשי בלי לשים לב) דבר איתו שוב, זה לא יכול להסתכם ב"אל תדאג".

 

עשיתי איתו 2 נסיעות בשכונה (אתמול והיום) -- למרות שזה לא היה רק איתו (עם עוד 2 תלמידים), עשיתי דו סטרי, חד סטרי ושאר שטויות...

vot tol'ko na nas gnat' ne nado....

פורסם
שיהיה בהצלחה,

למרות זאת ש"אל תדאג" זה לא משהו שהייתי מצפה לשמוע ממורה לנהיגה.

 

"אל תדאג, יש חומה בקצה- אם לא תספיק לעצור, היא תעצור אותך" :?

 

מסכים.. שמורה כזה אומר 'אל תדאג'... אני לא הייתי מתנחם. אני חושב שאתה צריך לקחת אותו לעוד שיחה. המורה צריך לדעת שאתה מוכן לטסט ולא סתם ככה.. לצאת איתך לסיבוב בשכונה. לפחות דו-סטרי, חד-סטרי הוא עושה איתך? כי הרבה פוסלים על המרחק שלך מהמדרכה - אי תנועה (כמו השניים שהיו איתי ועברו נתיבים חופשי בלי לשים לב) דבר איתו שוב, זה לא יכול להסתכם ב"אל תדאג".

 

עשיתי איתו 2 נסיעות בשכונה (אתמול והיום) -- למרות שזה לא היה רק איתו (עם עוד 2 תלמידים), עשיתי דו סטרי, חד סטרי ושאר שטויות...

 

זה עוד יותר גרוע :?:?:?

גם לא לימד אותך כמו שצריך ועוד הוציא אותך לנסיעה מחוץ למיגרש האימוני? :shock:

 

אני מקווה שישללו לו את רישיון הלימוד,

זה רק עניין של זמן עד שמישהו יתרסק אצלו :!:

 

"אל תדאג- אני מאחורייך..."

אם היה קורה לך משהו בכביש הפתוח?

 

דרך אגב- אם כואב לך עדיין מהקלאץ', אני בטוח שהוא לא לימד אותך כמו שצריך,

העברה היא מאוד קלה ולא משאירה "סימני קרב" אחרי :roll:

 

בקיצור- בהצלחה לך אבל אל תמליץ עליו לאף אחד

"או כן או לא, מה שבטוח - אולי, וגם זה מוטל בספק" (מוטי גנץ)

פורסם

עשיתי איתו 2 נסיעות בשכונה (אתמול והיום) -- למרות שזה לא היה רק איתו (עם עוד 2 תלמידים), עשיתי דו סטרי, חד סטרי ושאר שטויות...

 

זה עוד יותר גרוע :?:?:?

גם לא לימד אותך כמו שצריך ועוד הוציא אותך לנסיעה מחוץ למיגרש האימוני? :shock:

 

אני מקווה שישללו לו את רישיון הלימוד,

זה רק עניין של זמן עד שמישהו יתרסק אצלו :!:

 

"אל תדאג- אני מאחורייך..."

אם היה קורה לך משהו בכביש הפתוח?

 

דרך אגב- אם כואב לך עדיין מהקלאץ', אני בטוח שהוא לא לימד אותך כמו שצריך,

העברה היא מאוד קלה ולא משאירה "סימני קרב" אחרי :roll:

 

בקיצור- בהצלחה לך אבל אל תמליץ עליו לאף אחד

 

ובנוסף, תשמיץ! מה שם הבית ספר, המורה והמקום? שנדע לא ללכת לשם לעשות רישיון :? אני חושב שזה זוועתי. המורה שלי, אחרי חמישת השעורים הראשונים שהתפרעתי וכמעט גרמתי לכמה תאונות (כמו אחד שמתלהב שהולך להיות לו רישיון) המורה שלי אמר לי שהוא מפסיק לי את השעורים לשבוע וכשאני חוזר לשעור בעוד שבוע, אם אני לא זהיר יותר ואיכפתי יותר אני יכול לחפש מקום אחר כי הוא לא רוצה להיות אחראי על המוות שלי אחרי שאני אקבל רישיון. זה מורה טוב! ואז הבנתי שאני התנהגתי כמו אדיוט ונהגתי באותה צורה. כל מורה שלא יעשה כמו הנ"ל הוא חרא של מורה. לא היה איכפת לו מהכסף אלא מהחיים שלי. בזכותו עברתי טסט ראשון והיום אני שליח פיצה (לשעבר) זהיר במיוחד.

 

המורה הזה שאתה לומד אצלו צריך לשלול לו את הרישיון ללמד! גועל נפש!

 

וד"א, אני למדתי בבית ספר 'חזי' בחדרה. המורה גבי. מומלץ ביותר!

תן בפולגז!

אם לי היה אופנוע, לסבתא היו גלגלים...

פורסם

עשיתי איתו 2 נסיעות בשכונה (אתמול והיום) -- למרות שזה לא היה רק איתו (עם עוד 2 תלמידים), עשיתי דו סטרי, חד סטרי ושאר שטויות...

 

זה עוד יותר גרוע :?:?:?

גם לא לימד אותך כמו שצריך ועוד הוציא אותך לנסיעה מחוץ למיגרש האימוני? :shock:

 

אני מקווה שישללו לו את רישיון הלימוד,

זה רק עניין של זמן עד שמישהו יתרסק אצלו :!:

 

"אל תדאג- אני מאחורייך..."

אם היה קורה לך משהו בכביש הפתוח?

 

דרך אגב- אם כואב לך עדיין מהקלאץ', אני בטוח שהוא לא לימד אותך כמו שצריך,

העברה היא מאוד קלה ולא משאירה "סימני קרב" אחרי :roll:

 

בקיצור- בהצלחה לך אבל אל תמליץ עליו לאף אחד

 

ובנוסף, תשמיץ! מה שם הבית ספר, המורה והמקום? שנדע לא ללכת לשם לעשות רישיון :? אני חושב שזה זוועתי. המורה שלי, אחרי חמישת השעורים הראשונים שהתפרעתי וכמעט גרמתי לכמה תאונות (כמו אחד שמתלהב שהולך להיות לו רישיון) המורה שלי אמר לי שהוא מפסיק לי את השעורים לשבוע וכשאני חוזר לשעור בעוד שבוע, אם אני לא זהיר יותר ואיכפתי יותר אני יכול לחפש מקום אחר כי הוא לא רוצה להיות אחראי על המוות שלי אחרי שאני אקבל רישיון. זה מורה טוב! ואז הבנתי שאני התנהגתי כמו אדיוט ונהגתי באותה צורה. כל מורה שלא יעשה כמו הנ"ל הוא חרא של מורה. לא היה איכפת לו מהכסף אלא מהחיים שלי. בזכותו עברתי טסט ראשון והיום אני שליח פיצה (לשעבר) זהיר במיוחד.

 

המורה הזה שאתה לומד אצלו צריך לשלול לו את הרישיון ללמד! גועל נפש!

 

וד"א, אני למדתי בבית ספר 'חזי' בחדרה. המורה גבי. מומלץ ביותר!

 

 

אין חיה כזאת :wink:

אלוהים נמצא בפרטים הקטנים :mmangel:

×
×
  • תוכן חדש...