Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5966 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

ערב טוב.

 

התקציב שלי הוא עד 1000 ש"ח. אני מחפש מצלמה שתהיה כמה שיותר מקצועית בתקציב הדל. ערכתי חיפושים באינטרנט,

ולאחר התלבטויות, נשארתי עם 2 מצלמות.

 

הראשונה, CANON SX120IS , http://www.wallashops.co.il/ws/a/ap.aspx?pi=1FCCASX120D

 

והשנייה, NIKON COOLPIXN L100 http://www.mdk.co.il/item/Nikon_CoolPix_L100

 

 

מי מהן תניב תמונות איכותיות יותר?

 

 

תודה רבה מראש.

פורסם

לפי CNET REVIEWS, התמונות של קנון יותר איכותיות, למעשה זה הצד הטוב שבמצלמה הזאת:

 

ניקון

 

קנון

 

 

תריץ חיפוש על שני הדגמים, תראה תמונות.

 

שתי המצלמות לא ייתנו תמונות מקצועיות. בתקציב שלך, כדי לקבל משהו יותר רציני, כדאי לשקול מצלמה מיד שניה.

 

אני הגעתי למסכנה, שב 1000 ש"ח עדיף לקנות מצלמה קומפקטית איכותית ולא דמוי SLR (אם לא מוכנים להתפשר על מצלמה חדשה).

 

לדעתי, פנסוניק TZ7 או פוג'י F70EXR מצלמות קומפקטיות הכי משתלמות בתקציב הזה.

בסוף קניתי את פוג'י בגלל איכות הצילום בתנאי תאורה פחות טובים, גודל של המצלמה וצבעים שמקבלים איתה:

http://reviews.cnet.com/digital-cameras/fujifilm-finepix-f70exr/4505-6501_7-33765446.html?tag=mncol;lst

toyota verso 2016 - יש מקום לכולם!

בעבר : ניסאן NV200 2012, סיטרואן ג'מפי 2007, רנו קנגו DCI  2007,  פולו סטיישן SDI 2000, לנסר 93, אופל קדט 84.

פורסם

בנוגע לקנון, גם אני כמעט קניתי אותה דרך וואלה שופס,

אך לאחר שיטוט נרחב באינטרנט , בעיקר באתר של קנון USA, נמצא כי המצלמה די טובה, שהתלונה המרכזית עליה היא ביצועים לא טובים בתנאי תאורה חלשים.

קישור: http://www.usa.canon.com/consumer/controller?act=ModelInfoAct&fcategoryid=144&modelid=19208

 

בסוף לא קניתי אותה כי כרגע אני צריך להקצות משאבים לדברים יותר חשובים.

לדעתי הייתי הולך על הפוג'י שהציעו מעלי, בגלל הקומפקטיות שלה.

לא הייתי הולך על DSLR בגלל שלמרות שאפשר להשיג גוף יש שניה בעלויות נמוכות, אתה תתחיל להתפזר עם עדשות ואם תכנס לזה, אז ההוצאות יתחילו לעלות.. והרבה.:idea:

בעולם-"זאת זכות לתת שרות"

בארץ- "אתה חייב לתת לי שרות! אני קניתי את הכיסא שאתה יושב עליו!":evil:

פורסם

בהכללה גסה:

קאנון תספק תמונות מעולות באור חזק, והייצוב תמונה שלה מעולה.

אור חלש הוא חולשה מסורתית אצל קאנון, מופיע המון רעש בתמונות ב-ISO נמוך.

פעם המצלמות של פוג'י סיפקו תוצאות מדהימות באור חלש,

היום התחום הזה שייך אולי יותר לפנסוניק (שוב, מדובר בהכללה גסה).

 

אם המצלמה מיועדת לטיולים וכו' באור שמש, קח קאנון [חיישן CMOS].

אם אתה מצלם אירועים, אנשים וכל מיני דברים בתנאי תאורה חלשים,

ולא תמיד עם פלאש, קנה מצלמה עם חיישן CCD.

 

עם ניקון מעולם לא הסתדרתי בגלל הנדסת אנוש מוזרה, גם פנסוניק לא מציאה בתחום,

אבל אלה דברים שאפשר להתרגל אליהם. מהבחינה הזאת קאנון טובים מהשאר.

אוכל את הכובע שהגיש לי avergel ומודה קבל עם ועדה שלפעמים מחשבים של אסוס מחזיקים מעמד אפילו מעל לשנה שלמה - אם נזכרים לעדכן את ה-bios.

פורסם

גם אני בדילמה דומה,תקציב עד 1200 ש"ח,מצלמת כיס עם אופטי גבוהה(ככל האפשר)

 

הניסיון שלי,לי הייתה פנאסוניק (או יותר נכון נפלה ואיננה פועלת) LZ2, לעומת אחי שלו הייתה קנון מדגם A500 או משהו דומה,

 

התאכזבתי מפנאסוניק שלי בצילומים עם תאורה חלשה(נגיד, אולם אירועים) של אחי נתנה תוצאה יותר טובה

 

אך,ה LZ2 באור יום טבעי נתנה תמונה מפורטת ונקייה.

 

 

כרגע אני נוטה לכיוון הקנון,(SX 200 IS) קשה למצוא בתקציב שלי

מנוע V6 בלי להתבייש.

פורסם

פעם המצלמות של פוג'י סיפקו תוצאות מדהימות באור חלש,

היום התחום הזה שייך אולי יותר לפנסוניק (שוב, מדובר בהכללה גסה).

 

 

גם כיום, המצלמות החדשות של פוג'י נותנות תוצאות טובות באור חלש, יותר טובות מאשר פנסוניק מסדרה TZ.

אני מדבר על F200 EXR ועל F70 EXR (האחרונה עם זום אופטי X10 בתוך גוף קטן במיוחד):

http://kimletkeman.blogspot.com/2009/07/fuji-f70exr-tempting.html

היתרון של פנסוניק בצילום וידאו HD.

toyota verso 2016 - יש מקום לכולם!

בעבר : ניסאן NV200 2012, סיטרואן ג'מפי 2007, רנו קנגו DCI  2007,  פולו סטיישן SDI 2000, לנסר 93, אופל קדט 84.

פורסם

ב1000 ואולי עוד כמה שקלים בודדים דווקא הייתי מחפש איזו מצלמת DSLR שלא עבדה קשה מדי, העדשה שלה תהיה טובה משל הסבוניות והאפשרויות לשדרוגים הן אין-סופיות

אטרקציות לאירועים

 

 

פאביה על כביש זה כמו צ'אק נוריס בקטטה בבר.
פורסם

ממליץ על הפוג'י 100FD או על ה70FXR שיש לי אותה ונותנת תוצאות מעולות בכל תאורה.אם תעלה בתקציב אז לך על הפנסוניק TZ6/7 שהיתרון שלה הוא הסרטת וידאו בHD

פורסם

אף אחת לא תיתן לך תמונה שתתקרב ל"מקצועית" בגלל קוטן החיישן ובגלל שהוא מרובה פיקסלים.

המצלמה היחידה שקוטפת שבחים היא סדרת ה G של קנון אבל היא ממש לא בתקציב שלך.

 

(אגב בגרסה החדשה של הG - מספר 11 - קנון הורידו את כמות הפיקסלים כי הם הבינו שלפעמים הרבה רק מקלקל)

×
×
  • תוכן חדש...