Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

אישור סאנרוף


talad
dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5969 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם
פרוספקטים נראים לי קצת בעייתים להשגה לרכב בן 24 שנים.

ולשכנע בוחן במדינה שלנו זה גם נראה לי קצת בעייתי.

נגיד שאני מנסה לעשות את זה כמו שצריך, מה הפרוצדורה?

יש באיביי פרוספקטים כמו זבל, רק תבחר ותקנה.

 

אני רכשתי את כל הפרוספקטים של אולדסמוביל קטלס משנת 78 ועד 90 באיביי

Volvo 960 3.0 24V 1996

Volvo 940 GLE 2.0 Turbo 1997

Volvo 940 GLE 2.3 1995

Oldsmobile Cutlass Supreme Brougham 5.0L V8 1982

פורסם
יש באיביי פרוספקטים כמו זבל, רק תבחר ותקנה.

 

אני רכשתי את כל הפרוספקטים של אולדסמוביל קטלס משנת 78 ועד 90 באיביי

אוקי, במידה ואני קונה פרוספקט כזה ואני ניגש איתו ל עמדה 1, לא בטוח שזה ממש יעזור לי.

השאלה אם מישהו יש לו ניסיון בעמדה 1 בנושא סאנרוף שיכול להחכים אותי?

פורסם
צריך לאשר ולא לעשות חלטורות.

 

בטח. כי זה מאוד מסוכן לנהוג עם סאנרוף מקורי שלא כתוב ברשיון.

 

משרד הרישוי החליט לאחרונה שברשיון הרכב ירשמו כל הפרטים - הספק (כ"ס), מזגן, בקרת יציבות, כריות אויר, ABS, חלון בגג.

 

ומי שיש לו רכב שנרשם קודם לכן? שיתרוצץ. שישבור את הראש איך להוכיח שהאבזור מקורי. שיפרנס עוד כמה מאכרים.

 

אצלי באוטו (סאני 93) כולם ריקים. למזלי, חלון בגג אין לי. אבל הספק יש ( :-D), כמו גם מזגן ו - ABS. האם לא ירחק היום שבו יכשילו אותי בטסט וישלחו אותי לעמדה מספר 1 כי התקנתי באוטו ABS, מזגן וגם הספק?

 

חלם זה פה.

:turn-l:
פורסם

תכתוב ליצרן הרכב מכתב יפה עם מספר השילדה של האוטו, ותבקש שישלחו לך את מפרט האיבזור המדויק איתו הוזמן הרכב.

אצל רוב היצרנים יש רישום מדויק. עם המכתב שקיבלת, גש לעמדה מספר 1.

עמוס

וַיִּשְׁמַע אַבְרָם, כִּי נִשְׁבָּה אָחִיו; וַיָּרֶק אֶת-חֲנִיכָיו יְלִידֵי בֵיתוֹ, שְׁמֹנָה עָשָׂר וּשְׁלֹשׁ מֵאוֹת, וַיִּרְדֹּף, עַד-דָּן.

פורסם

סוף כל סוף קיבלת את העצה היחידה הנכונה.

 

עם הפרוספקטים שתקנה באיביי אתה יכול לעשות מקסימום קאעקן- פאפיר.

 

על מנת לאשר את הגג ברכב מיבוא אישי, אך ורק אישור היצרן שרכב מספר שילדה זה וזה יצא את שערי המפעל עם סאן רוף מקורי יעזור לך.

 

דרך אגב, כל התיזוז הזה שעובר היום על אלפי בעלי רכבים הוא אך ורק בגלל עצלנות של משרד הרישוי שבמשך שנים הזניח את הזנת הנתונים שיבואני הרכב שלחו להם.

 

מישהוא פה רוצה לעשות מיליונים? זה אחלה חומר לתביעה ייצוגית.

מחפש חלפים יעודיים לאימפרצה סטיישן ניו אייג'.

אשמח לדעת אם מישהוא מכיר אחת בפירוקיה.

פורסם

אני עברתי את כל הפרוצדורה הזאת ברכבי (פורד סיירה גיאה) בלי עזרה של היבואן או היצרן, יש פתרון מאוד פשוט שעולה 300 שקל וזה בדיקה של הטכניון לאיכות הרכבת סאן רוף. אני הייתי בדיוק באותו מצב עם הרכב שלי ולא היה לי יבואן לפנות אליו הלכתי לעמדה מס1 שם נתנו לי מס טלפון של בוחן מטעם הטכניון באיזור מגורי מר בוחן בדק לי את הסאן רוף במשך 20 דקות הדפיס אישור ולקח לי 300 שח עם האישור חזרתי לעמדה מס1 שם שילמתי עוד 60 שקל עבור עדכון נתונים ובא לציון גואל.

פורסם

 

עם הפרוספקטים שתקנה באיביי אתה יכול לעשות מקסימום קאעקן- פאפיר.

 

לא אומרים דרעק-פאפיר? :)

 

בכל אופן, אצלי לא היה מצוין שיש ברכב ESP ו-6 כריות אויר אלא 4. שלחתי מייל לכלמוביל עם מספר הרישוי והם שלחו לי את המפרט המלא של הרכב עם חותמת שלהם. עם זה הלכתי לעמדה 1 ופה זה נגמר.

פורסם

גולף,

 

זה בהחלט הדרך הנכונה רק לא ממש רלוונטי לרכבים מיושנים/ ישנים/ ביבוא אישי.

 

לי יש אופל מנטה שנת 82 עם סאן רוף מקורי וביבוא אישי, אחרי 20 שנים של מעבר טסט חלק, פתאום אתה צריך להתחיל להוכיח מאיפה הסאן רוף הזה הגיע לרכב.

 

 

עמרי, חדשות מעולות, טוב לשמוע.

מחפש חלפים יעודיים לאימפרצה סטיישן ניו אייג'.

אשמח לדעת אם מישהוא מכיר אחת בפירוקיה.

×
×
  • תוכן חדש...