Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5981 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום

 

לפני כשבועיים לאחר רעידות ברכב וקפיצות בעת נסיעה הבהבה נורה (נראית כמו ברז) , כנו כן נדלקה נורה של הגיר לדקה וכבתה , הגעתי למוסך מורשה רנו ולאחר בדיקה הוחלפו 3 סלילי הצתה.

לאחר יומיים הרכב שוב קרטע חזרתי למוסך והחליפו איזה צינור.

למחרת נדלקה נורת הגיר באופן קבוע והרכב שוב הגיע למוסך , שם לאחר בדיקה נקבע שיש צורך להחליף שסתום EVM והסכמתי.

הרכב נסע בסדר כמה ימים ואתמול שוב קפיצות בעת נסיעה , לאחר שיחה עם המוסך הגיע נציג מטעמם ולקח את הרכב.

היום בבוקר דיברתי עם המוסך ונמסר שנסעו כמה וכמה פעמים , ולא מצאו שום בעיה , כמו כן תכנתו מחדש את "מחשב הגיר".

לפני שעה הרכב שוב בקושי נוסע , ונדלקה שוב המנורה שנראית כמו ברז (סליחה על הבורות).

 

אנא עצתכם :cry:

פורסם

זאת נורית תקלת מנוע, מתריעה בזמן תקלה במערכת ההזרקה, הפליטה ואולי עוד מס' מערכות שכולם קשורות לפעילות המנוע.

פורסם

השאלה היא האם ללכת לאוטו מוסך כי תכלס שילמתי ולא קיבלתי תמורה , או שכדאי לוותר ולמען שלמות הרכב ללכת למוסך אחר קצת יותר מקצועי?

אולכ לקבל המלצה על מוסך כזה באיזור עכו\חיפה\נהריה?

פורסם
השאלה היא האם ללכת לאוטו מוסך כי תכלס שילמתי ולא קיבלתי תמורה , או שכדאי לוותר ולמען שלמות הרכב ללכת למוסך אחר קצת יותר מקצועי?

אולכ לקבל המלצה על מוסך כזה באיזור עכו\חיפה\נהריה?

לי זה נשמע כמו מוסך לא מקצועי. תקלה שחוזרת כבר 3 ו-4 פעמים זה כבר יותר מדי.

האם הוחלפו לך פלאגים?

האם נבדק לחצי דלק?

לי זה כבר נשמע כמו בעיה של משאבת דלק שעומדת למות או פילטר דלק סתום.

לדעתי תשאל על דיאגנוסטיגאי טוב ותפנה אליו שיבדוק את הרכב מהתחלה.

פורסם
לי זה נשמע כמו מוסך לא מקצועי. תקלה שחוזרת כבר 3 ו-4 פעמים זה כבר יותר מדי.

האם הוחלפו לך פלאגים?

האם נבדק לחצי דלק?

לי זה כבר נשמע כמו בעיה של משאבת דלק שעומדת למות או פילטר דלק סתום.

לדעתי תשאל על דיאגנוסטיגאי טוב ותפנה אליו שיבדוק את הרכב מהתחלה.

 

 

אתה מכיר מישהו במקרה באיזור הצפון?

פורסם

תחזור למוסך שטיפל עד עכשיו, שיתקנו שוב, אחרי התיקון קח את הרכב וסע בלי לשלם!

מקום שלא לוקח אחריות על עבודתו ו/או עצותיו, לא צריך לקבל שום שקל נוסף...

×
×
  • תוכן חדש...