Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

שפל חדש לטויוטה עוצרים מכירות בארה"ב בגלל ליקוי מסוכן


dani12
שימו לב! השרשור הזה בן 5237 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

SCNELL,

 

סבבה, אני זורמת!

 

בא נשמע ממך מי כיום הוא יצרן רכב יותר גרוע מטויוטה והכי חשוב, למה?

מחפש חלפים יעודיים לאימפרצה סטיישן ניו אייג'.

אשמח לדעת אם מישהוא מכיר אחת בפירוקיה.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • תגובות 502
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

אם יש פה סוג של נחמה פורתא, הלא היא ( אולי ) נחמתו של אותו אחד שתבע את טויוטה על מנוע שמת צעיר ותביעתו נדחתה. אגב, זמן רב לא כתב פה אף אחד על בעית הבוצה במנוע. יכול להיות שיש פה פשוט מסע השמצות מתוכנן וזדוני נגד האוטו הכי אמין בעולם ??

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

תן לי שם של יצרן אירופאי שלא היום, אלא אי פעם עצר מכירות בגלל סכנה ברורה ומוחשית לחיי אדם.

תן לי שם של יצרן אירופאי שבעשור האחרון הייתה לו תקלה מסכנת חיי אדם.

תן לי שם של יצרן אירופאי שאי פעם הייתה לו תקלה במערכת קרדינלית בכל קשת הדגמים שלו.

 

או במילים אחרות, תכין שיעורי בית לפני שאתה יוצא בהצהרות חסרות בסיס.

מחפש חלפים יעודיים לאימפרצה סטיישן ניו אייג'.

אשמח לדעת אם מישהוא מכיר אחת בפירוקיה.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

SCNELL,

 

סבבה, אני זורמת!

 

בא נשמע ממך מי כיום הוא יצרן רכב יותר גרוע מטויוטה והכי חשוב, למה?

 

אפילו אם לא נתרחק מיפן, מה עם סובארו, סוזוקי, דייהטסו ושות'?

 

ארה"ב

פורד - גם להם הייתה פרשייה קטנה :) כאשר התוצרת שלהם בעלת סטיית תקן גבוהה. פוקוס (דור קודם בעיקר) לעומת יצירות מופת כמו האדג' או הג'יפים המגודלים שאין בהם כל צורך...

קרייזלר - מממ...היו להם כמה מכוניות נחמדות אבל בממוצע הייתי אומר לא לגעת. (לא מכליל את ג'יפ).

GM - לא מזמן כמעט והפסיקו לייצר את מה שהם מעולם לא ייצרו :).

 

אירופה

פיאט - Fix it again Tony כידוע. למרות שבשנים האחרונות מישהו התעורר שם ולכן אני מתייחס למכוניות שיוצרו עד לא מזמן. מקווה שגל השינוי יימשך.

 

למען הסר ספק, לא שכחתי אי אילו יצרנים אחרים, פשוט לדעתי יש להם ערך מוסף משלהם שאולי דווקא הוא מדבר אל לב הקונה וגובר על מעלותיה של טויוטה. כמו כן, מעדיף להמנע ממתקפה של אוהדי צרפתיות :)

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

תן לי שם של יצרן אירופאי שלא היום, אלא אי פעם עצר מכירות בגלל סכנה ברורה ומוחשית לחיי אדם.

תן לי שם של יצרן אירופאי שבעשור האחרון הייתה לו תקלה מסכנת חיי אדם.

תן לי שם של יצרן אירופאי שאי פעם הייתה לו תקלה במערכת קרדינלית בכל קשת הדגמים שלו.

 

או במילים אחרות, תכין שיעורי בית לפני שאתה יוצא בהצהרות חסרות בסיס.

 

Ehmm, with all due respect, I am not here to bash Toyota - I think they are very reliable, and that they were just under the spotlight for too long on this one.

What I do have a problem with is you claiming that European companies don't have recalls. I don't know if you've been paying attention to the news the past few years but EVERY other year, if not EACH year there are recalls. It happens. People make mistakes. If you need help researching, let me give you a hand:

 

August 13, 2008: BMW has announced a recall of 200,000 cars and small SUVs because of possible airbag failure. The sensors that detect whether or not a person is seated in the front passenger seat may fail due to wear, preventing the passenger side airbag from deploying in an accident

 

Look how many life-threatening recalls Mercedes Benz has had over the past few years:

http://www.lemonauto.com/complaints/1_mercedes_recalls.htm

 

Volkswagen/Audi had a HUGE recall this past summer...

 

I can keep going, but you get my point. The only issue here is that the media has played out this Toyota recall because they CAN. People are waiting in line to sue and there are facts linking the irresponsibility of a company to a loss of lives. Business is business.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

תן לי שם של יצרן אירופאי שלא היום, אלא אי פעם עצר מכירות בגלל סכנה ברורה ומוחשית לחיי אדם.

תן לי שם של יצרן אירופאי שבעשור האחרון הייתה לו תקלה מסכנת חיי אדם.

תן לי שם של יצרן אירופאי שאי פעם הייתה לו תקלה במערכת קרדינלית בכל קשת הדגמים שלו.

 

או במילים אחרות, תכין שיעורי בית לפני שאתה יוצא בהצהרות חסרות בסיס.

 

למה עשור? רק לפני חודשיים פיאט קראו למוסך 500 אלף מכוניות גרנדה פונטו לתיקון תקלה בהגה. לפני כן קראו לתיקון בלמים. לפני כן עוד משהו. שלוש ריקולים רק בדגם אחד.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

תן לי שם של יצרן אירופאי שלא היום, אלא אי פעם עצר מכירות בגלל סכנה ברורה ומוחשית לחיי אדם.

תן לי שם של יצרן אירופאי שבעשור האחרון הייתה לו תקלה מסכנת חיי אדם.

תן לי שם של יצרן אירופאי שאי פעם הייתה לו תקלה במערכת קרדינלית בכל קשת הדגמים שלו.

 

או במילים אחרות, תכין שיעורי בית לפני שאתה יוצא בהצהרות חסרות בסיס.

 

נראה לי שיש בלבול מסויים בנוגע למשמעות המילה "קרדינלי". אם היה להם איזשהו פאק בתכנון\ייצור השלדה או חלקים בסיסיים אחרים אזי ניתן לומר זאת.

אבל אין מדובר כאן בתקלה יסודית. כולו דוושה מסכנה ותקשורת ובעלי עניין אחרים שעשו מזה מטעמים.

סלחי לי, אבל זה שאיזשהו אמריקאי מטומטם לא יודע לתפעל רכב, זהו כבר משהו אחר.

למה לא שמענו על מקרים כאלו באירופה? או ביפן? בכמה רכבים התקלה אכן יכולה להתרחש ולגרום לסכנה רגעית (בהנחה שהנהג יודע לנהוג)?

 

באירופה, ביפן ובארה"ב לא חסרות דוגמאות לדברים חמורים באמת שאף אחד לא עשה מהם סיפור בסדר הגודל הזה.

פשוט טויוטה היא יצרן ענק ואנשים אוהבים לראות דברים גדולים מתרסקים, במיוחד התקשורת ולכן אנו עדים לחגיגה הזאת.

 

כל אלו שיוצאים בצעקות שטויוטה ניסתה להסתיר ולהחביא, יש לי חדשות בשבילכם :

מדובר בחברה יצרנית כמו רבות אחרות שלא באמת אכפת לה מה יקרה לכם או אם תמותו.

השיקול היחיד הינו די פשוט, אם עלות הריקול נמוכה מעלות הנזק התדמיתי הצפוי, יש ריקול ואם לא אז לא! נקודה.

מי שחי בסרט שהחיים שלו מדירים שינה ממנכ"לים בתעשיית הרכב או כל תעשייה אחרת למען האמת, חי בסרט. זה לא מעניין אותם, עבודתם היא להביא את רווחי החברה למקסימום.

טוב או רע? דיון למקום אחר אבל כיום זהו מצב קיים ונתון.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

תן לי שם של יצרן אירופאי שלא היום, אלא אי פעם עצר מכירות בגלל סכנה ברורה ומוחשית לחיי אדם.

תן לי שם של יצרן אירופאי שבעשור האחרון הייתה לו תקלה מסכנת חיי אדם.

תן לי שם של יצרן אירופאי שאי פעם הייתה לו תקלה במערכת קרדינלית בכל קשת הדגמים שלו.

 

למרות כל המלל שרשמתם, לא נתתם אף דוגמא ליצרן אירופאי שעצר מכירות של דגמים, לא נתתם דוגמא של יצרן אירופאי שתקלה שלו גרמה לתאונות עם הרוגים, לא נתתם דוגמא של יצרן עם תקלה קרדינלית בכל קשת הדגמים.

 

 

 

שלא תהיה טעות, אני ממש לא חושב שהאירופאים יותר טובים מהיפנים אבל אני חושב שנכון להיום, טויוטה צנחה במדד האמינות מהמקום הראשון למקום האחרון. אין נכון להיום אף יצרן שמתמודד או התמודד אי פעם עם משבר אמון כ"כ גדול, אפילו לא הפורד פינטו.

מחפש חלפים יעודיים לאימפרצה סטיישן ניו אייג'.

אשמח לדעת אם מישהוא מכיר אחת בפירוקיה.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

תן לי שם של יצרן אירופאי שלא היום, אלא אי פעם עצר מכירות בגלל סכנה ברורה ומוחשית לחיי אדם.

תן לי שם של יצרן אירופאי שבעשור האחרון הייתה לו תקלה מסכנת חיי אדם.

תן לי שם של יצרן אירופאי שאי פעם הייתה לו תקלה במערכת קרדינלית בכל קשת הדגמים שלו.

 

או במילים אחרות, תכין שיעורי בית לפני שאתה יוצא בהצהרות חסרות בסיס.

רק כדי להעמיד דברים על דיוקם, אם הודעתך כוונה אלי, שכן הופיעה בצמוד לזו שלי, אין סיבה לכעסך שכן הניסוח אצלי ניסה להיות ציני ואולי לא הצליח.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

למרות כל המלל שרשמתם, לא נתתם אף דוגמא ליצרן אירופאי שעצר מכירות של דגמים, לא נתתם דוגמא של יצרן אירופאי שתקלה שלו גרמה לתאונות עם הרוגים, לא נתתם דוגמא של יצרן עם תקלה קרדינלית בכל קשת הדגמים.

 

 

 

שלא תהיה טעות, אני ממש לא חושב שהאירופאים יותר טובים מהיפנים אבל אני חושב שנכון להיום, טויוטה צנחה במדד האמינות מהמקום הראשון למקום האחרון. אין נכון להיום אף יצרן שמתמודד או התמודד אי פעם עם משבר אמון כ"כ גדול, אפילו לא הפורד פינטו.

 

נתתי דוגמא לפיאט גרנדה פונטו. 500 אלף מכוניות נקראו למוסך כדי לתקן תקלה מסכנת חיים בהגה. בחרת להתעלם.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

למרות כל המלל שרשמתם, לא נתתם אף דוגמא ליצרן אירופאי שעצר מכירות של דגמים, לא נתתם דוגמא של יצרן אירופאי שתקלה שלו גרמה לתאונות עם הרוגים, לא נתתם דוגמא של יצרן עם תקלה קרדינלית בכל קשת הדגמים.

 

 

 

שלא תהיה טעות, אני ממש לא חושב שהאירופאים יותר טובים מהיפנים אבל אני חושב שנכון להיום, טויוטה צנחה במדד האמינות מהמקום הראשון למקום האחרון. אין נכון להיום אף יצרן שמתמודד או התמודד אי פעם עם משבר אמון כ"כ גדול, אפילו לא הפורד פינטו.

 

אין כאן שום משבר אמינות, יש כאן חגיגה תקשורתית. נא להבדיל בין הדברים. התקשורת אוהבת לבשל דייסות דרמטיות ולצערנו אנשים כמוך אוכלים אותן ברעבתנות ובדיוק מפאניקה והיסטריה בסגנון הזה ניזונה התקשורת וממשיכה לנפח את זה למימדים מופרכים חסרי כל בסיס. לא חסרות דוגמאות לנפיחות תקשורתיות כאלו לאורך העשור, שניים האחרונים אשר בסופו של תהליך דעכו עוד יותר מהר מאשר שהן נופחו.

 

אין בכלל מה להשוות בין הפורד פינטו לבין המצב הנוכחי. כמה אנשים "הרגה" הדוושה של טויוטה? http://www.auto.co.il/%D7%9B%D7%AA%D7%91%D7%AA-%D7%90%D7%A8%D7%9B%D7%99%D7%95%D7%9F-19871-%D7%A4%D7%95%D7%A8%D7%93-%D7%A4%D7%99%D7%A0%D7%98%D7%95-%D7%9E%D7%97%D7%99%D7%A8%D7%94-%D7%A9%D7%9C-%D7%90%D7%99-%D7%91%D7%98%D7%99%D7%97%D7%95%D7%AA.aspx

 

אני רוצה לראות שלו הייתה הבחירה עומדת בין טויוטה ה"בלתי אמינה בעליל" לבין לאדה\רכב סיני\זבל מוטורי אחר, אז כל אלו שזועקים כאן שטויוטה נמצאת על סף קריסה ומה לא אכן יקנו תוצרת סינית\רוסית\אחרת באותו הסגנון.

 

נ.ב. Bagira, שאלה :oops:, תחילה במין נקבה ואז במין זכר? מה נכון? :)

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

הבעייה בטויוטה זו לא התקלה או הריקול על כל הסכנה שבו אלא על זה שהיו צריכים התערבות של ממשלות (יפאן בפריוס וארה"ב בשאר) כדי לבדוק ולהוציא ריקול.

 

מכל יצרן שמכבד את עצמו, בין אם הוא מייצר קיסמי שיניים ובין אם טילי שיוט, אנטי מצפה שיבדוק תלונות לקוחות ברצינות ולא יזלזל בלקוחותיו כמו שטויוטה עשתה.

 

מאותה הסיבה שאנשים בארץ נרתעים מצ'מפיון כך לקוחות בכל העולם יירתעו מטויוטה.

תודה לשרת התחבורה מירי רגב על קירוב הפריפריה למרכז.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

תראו, לאף אחד אין פה וונדטה נגד טויוטה, בטח לא בעוצמות שאתם מגנים עליה בעיוורון מוחלט.

 

העובדות בסופו של יום מדברות בעד עצמן, מעולם לא היה אף יצרן רכב עם כ"כ הרבה בעיות קרדינליות שונות בכל קשת הדגמים ובזמן כ"כ קצר.

 

נכון, ליצרנים אירופאים יש גם ריקולים, גם משמעותיים אבל חלק מהבעיה הוא גם איך מתמודדים עם זה.

 

סתם לדוגמא, שברולט קרוז פתאום נכבו תוך כדי נסיעה :shock:

וואחד תקלה שמסכנת את חיי הנוהגים ואת חיי הסובבים בצורה משמעותית ומוחשית.

 

מיד הוקפץ לארץ צוות מהנדסים קוראני, בדקו את העניין לעומק, מצאו את התקלה, מיד פרסמו עדכון תוכנה למערכת ניהול המנוע, חלק מהלקוחות זימנו למוסך, חלק הגיעו אליהם ופתרו את הבעיה שבוע מיום שהיא התגלתה בלי שום צורך בפרסום, עיתונאות ויחסי ציבור גרועים.

 

בקשר לטויוטה, הבעיה רצה בפומבי כבר כמה שבועות (או שכבר חודשים?) ולדילרים אין אפילו חלקים תקינים בכדי להחליף את החלקים התקולים, זאת לדעתך התמודדות עם ריקול?

 

לב27,

בקשר לתקלה בפונטו, על זה בדיוק אני מדבר!

לכולם יש תקלה. זיהו אותה, יצרו חלק חדש, זימנו את הלקוחות, החליפו ובא לציון גואל.

אם לך יש טויוטה עם דוושת גז שנתקעת קבוע וכל הזמן, נראה לך שליבואן יש חלקי חילוף חדשים ותקינים להתקין לך?

 

 

רועי5,

ממש לא כועס. אם זה משתמע מדברי, אז אני מתקן ומתנצל, לא כועס ולא עצבני :wink:

 

שנל,

תחילה זכר כי אני זכר (למרות שבגילי הקשיש אני כבר לא זוכר כלום), לשון נקבה (זורמת) רק כי זה מין מטבע לשון שכזאת.

ורק בשביל הפרוטוקול אני אחזור בפעם האלף, טויוטה לא הולכת לסגור את הבסטה, אף אחד לא יתן להם להסגר אבל המכה הקשה מאוד שהם סופגים כרגע תצריך אותם לעבודה קשה מאוד בשביל לחזור לייצר רכבים אמינים ובשביל לחזור בדעת הקהל למקום שהיא הייתה בו לפני המשבר.

מחפש חלפים יעודיים לאימפרצה סטיישן ניו אייג'.

אשמח לדעת אם מישהוא מכיר אחת בפירוקיה.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

תן לי שם של יצרן אירופאי שלא היום, אלא אי פעם עצר מכירות בגלל סכנה ברורה ומוחשית לחיי אדם.

תן לי שם של יצרן אירופאי שבעשור האחרון הייתה לו תקלה מסכנת חיי אדם.

תן לי שם של יצרן אירופאי שאי פעם הייתה לו תקלה במערכת קרדינלית בכל קשת הדגמים שלו.

 

או במילים אחרות, תכין שיעורי בית לפני שאתה יוצא בהצהרות חסרות בסיס.

תאמר לי בבקשה איש יקר,מדוע למרות מחירם הגבוהה יחסית של המכוניות היפניות+תקלות סידרתיות ומסוכנות(לפי הודעותיך),אם כך,מדוע עדיין ולמרות הכל,מאז ומעולם,כל ציי הרכב+משטרה+מוסדות+חברות+ליסינג+השכרות+היד עוד נטויה +הציבור הרחב , עדיין רוכשים מהמותג הנ"ל....מדוע?

 

או יותר נכון,מדוע הוא מקוטלג מספר 1 בעולם כולו? או האם מעכשיו אחרי שיצא האור והתגלה פניו האפורים,האם הוא יירד מגדולתו?

 

ועוד דבר ,לפי איך שאני רואה את זה,למה שלא תפתח קישור בנוסח: מה דעתם של אנשי המקצוע העובדים בתחום המכונאות ובתחום הרכב בכלל,לשמוע מה יש להם לומר בעניין או יותר נכון מה דעתם לגבי המכוניות מרובות התקלות ומסוכנות האלו?....שהריי להם נסיון מוכח בתחום וידע גבוהה בעניין ויכולים לתת חוות דעת טובה,או נוספת בעניין.נוכל לקרא לזה: תקלות בטויוטה מנקודת מבטם של אנשי המקצוע וחוות דעתם על המותג בכלל.

אני אומר לא תיכנס, מה אתה אומר? תיכנס?

אתה אומר מייצרים רכבים לא אמינים,אני אומר לפי דעתי מייצרים רכבים עם אמינות מוחלטת שאף יצרן בעולם כולו לא מגיע לרמה כזאת של מצויינות,הייתה מעידה,הריקול יתוקן ועוד חודש חודשיים כאילו כלום לא קרה,ואף אמינותם תעלה עוד יותר גבוהה בגלל הריקול הזה.לפי דעתי הריקול הנ"ל הוא לא פוגע באמינות אלה יחזק אותה,אמינות היא לא תקלה סידרתית ידועה שמתקנים אותה ונגמר הסיפור,אמינות זה אם אתה נוסע ברכב חדש שנה שנתיים על הכביש והולך לך חיישנים,משאבות דלק,נורות נשרפות,חלונות נופלים,ועוד אלף ואחד שלל תקלות מוזרות ,בגלל זה גם המחירון של אותם רכבים נופל בצורה דרסטית,אין יש מאיין,טיפולים באלפי שקלים,החלפת חלקים בלי סוף,רכבים שצריכים טיפול מסור עם פינצטה וכו, בטויוטה אין את הפיצפקייס האלה,שים דלק וסע רק טיפול שנתי ושלום על ישראל,יש טויוטה ויש את כל השאר,פשוט כך,אין תקלות,כל הנאמר הוא לפי דעתי כן...

כולם לומדים,יש כאלה בדרך הקשה ויש כאלה בדרך הקלה, בסוף כולם מגיעים לאותה המסקנה.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שימו לב! השרשור הזה בן 5237 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

Guest
הנושא הזה נעול לתגובות.

×
×
  • תוכן חדש...