Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6002 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום,יש לי רמקולים דוטק אובשיין. 6.5

 

לא שומעים טוב בכלל,

יש מאחורה 6*9 של טמפו

 

עשיתי את כל הכוונים שיש! אני מבין בזה.

פשוט לא שומעים טוב. לא יודע למה.

כאילו שומעים המום כזה.

 

מה עושים?

audi A3 1.8T

 

:twisted: :twisted: :twisted: :twisted: :twisted:

פורסם

יש לי מגבר זהה שמגביר סט של הרץ אנרג'י שמבחינת הספקים נראה לי די דומה לדוטק.

אצלי המגבר מחובר אליהם בגישור, והגיין כמעט סגור כי הם מקבלים מספיק כוח.

אצלך הכוח מחולק אולי אתה צריך לפתוח קצת את הגיין, 70W RMS אנדרטד אמורים להספיק.

אם ניסית את זה אולי תנסה לחבר אותם בגישור ולראות מה התוצאה.

 

בכול מקרה חכה לתגובות של מביני עניין.

HU-Panasonic CQC5401W, Comp- Hertz enenrgy, Sub- IDQ, AMP- Kicker ZX700.5

פורסם

לדעתי נטו כיוונים, או התקנה לקויה.

מגברי קיקר נותנים תוצאה יפה מאד עם רמקולים של מורל, בתנאי שהרמקולים מותקנים היטב והכיוונים נכונים.

 

אתה יכול לפרט את הכיוונים אצלך כרגע? אם שומעים עמום, יכול להיות שהטויטרים בכלל לא מחוברים.

מתחדשת*

פורסם

אז ככה:

איזה רדיו דיסק יש לך? והאם נגעת בכיוונים של הרדיו דיסק?

האם חתכת את הרמקולים? (הכי טוב שתעלה תמונה של הכיוונים של המגבר כמו שזה עכשיו).

בכללי,איך כיוונת את המערכת?

פורסם

אוקיי אז ככה:

מחוברים בגישור לAMP1 קדמיים:

כייונים HI. בסביבות 90 הרץ.

אחוריים 6*9 טמפו:

גישור.

כיוונים HI 90

 

סאב: 90 הרץ ומטה.

 

רדיו דיסק. באס -1

טרבל 2 או 3 תלוי בשירים.

audi A3 1.8T

 

:twisted: :twisted: :twisted: :twisted: :twisted:

פורסם

הרמקולים על HPF? הסאב על LPF?

נסה לעלות את החיתוך של הסאב ל150

 

דרך אגב,למה ה6X9 בגישור?

זה מגבר של 5 ערוצים,2 ערוצים קומפונט,2 ערוצים 6X9 ועוד ערוץ לסאב,נסה בלי גישור.

האם מ-2 זוגות הרמקולים לא שומעים טוב? האם גם הסאב לא נשמע טוב?

תצלם את הכיוונים של המגבר,וכיצד הרמקולים והסאב מחוברים למגבר.

×
×
  • תוכן חדש...