Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6024 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום,

 

רכשתי השבוע את הרכב הנ"ל ויש לי כמה שאלות לאחר שערכתי חיפוש ולא מצאתי תשובות חד משמעיות

 

לגבי שמנים,

איזה שמן מנוע מומלץ לרכב זה (לפי הבנתי 10W40 סינטטי מלא)

יש חוסר דיי גדול בשמן גיר, (אפילו לא מגיע למדיד) איזה שמן מומלץ? והאם מודדים שמן גיר שהרכב מונע או כבוי:oops:?

האם החוסר יכול להוות בעיה רצינית?

 

יש נזילת שמן מתחת למנוע והמוסכניק שתף ואמר שיש מצב שזה או מהמחזיר שמן קדמי או מהאטם (שזה לא גומיות אלא סיליקון)

והוא ינסה להחליף את הסיליקון קודם מכיוון שלהחליף מחזיר שמן צריך לפרק את הגיר.

מה ידוע בנושא?

 

לגבי רצועת תיזמון, הבנתי שהוחלפה ב-70,000 ק"מ ועכשיו הרכב ב-120,000, האם כדאי להחליף?

 

בנוסף נשם המנוע (צינורית קטנה שוחורה כזו) סדוק האם זה יכול להעיד על בעיה, וכמה דחוף להחליפו?

 

תודה!

פורסם

לגבי שמן 10W40 זה חצי סינטטי , וזה בסדר .גם שמן טוב של 15W40 בסדר גמור

שמו גיר בודקים שהמנוע מונע

ואם באמת חסר הרבה ושזה לא אמור להיות אלא אם רק יש סדק ב קורטיר של הגיר . האוטו נוסע בסדר ? או יש דפיקות האיחור בחלפת ההילוכים?

 

אולי הנזילה שדיברת עליה שהמוסכניק ראה ,היא של הגיר ?

 

תזמון אם יש לך כבר 120000 תחליף . עדיף תישאר עם ראש רגוע, מילא אתה מחליף בעוד 140000

 

הנשם לא אמור להדאיג אותך , רק הוא ילכלך לך קצת על מכסה הנדנדים

פורסם

קודם כל תודה,

 

לגבי שמן 10W40 זה חצי סינטטי , וזה בסדר .גם שמן טוב של 15W40 בסדר גמור

זה לגבי שמן מנוע, נכון?

מה לגבי שמן גיר? איזה שמן צריך?

 

ואם באמת חסר הרבה ושזה לא אמור להיות אלא אם רק יש סדק ב קורטיר של הגיר . האוטו נוסע בסדר ? או יש דפיקות האיחור בחלפת ההילוכים?

 

אולי הנזילה שדיברת עליה שהמוסכניק ראה ,היא של הגיר ?

 

יש רעידות שהרכב עומד, אבל זה לא נראה לי רציני.

 

אם באמת יש סדק בקורטיר הזה זה תיקון יקר?

 

 

ועוד שאלה רעשים של שריקות מהברקסים יכול להעיד על ברקסים גמורים שזקוקים להחלפה?

פורסם

תעשה ניקוי מצרעת זה יפתור לדעתי את הרעידות עליהן אתה מדבר

השריקות של הברקסים לאו דווקא מעידים על שחיקה, יכולה להיות גם התקנה לקויה, שווה להציץ לבדוק

תעשה קצת חיפוש דובר רבות על שמנים לפולו, טיפולים וכו'

 

 

תתחדש ובהצלחה

-פולו 16V 6N שנת 2000, -סקודה אוקטביה  2015, גולף 2018,  סופרב 2020

-איוניק 5 עלית

פורסם

עשיתי חיפוש דיי נרחב לגבי שמנים, אך לא הצלחתי למצוא מידע על שמן גיר לפולו

אפילו בחוברת של הרכב איו שום דבר על שמן גיר

פורסם

תראה קודם כל תבדוק הנזילה מאיפה היא

אם היא מהקרטיר של הגיר אז אתה חייב להחליף הקרטיר כך גם אתה חייב להחליף שמן גיר ומסנן השמן של הגיר (שמן +מסנן שמן בסביבות 400 תיקון הקרטר (אם באמת הוא סדוק יש מצב שאפשר לרתך .ריתוך אלומניום מיוחד

אני לא יודע איזו שמן מומלץ לגיר לך למוסך שמתמחה ברכבים אלו

 

שריקות הברקסים יכול להיות שהרפידות תחליפיות איכות נחותה גש למוסך שיבדוק לך אותם

פורסם
עשיתי חיפוש דיי נרחב לגבי שמנים, אך לא הצלחתי למצוא מידע על שמן גיר לפולו

אפילו בחוברת של הרכב איו שום דבר על שמן גיר

 

http://www.carsforum.co.il/vb/showthread.php?t=299145&highlight=%D7%A9%D7%9E%D7%9F+%D7%92%D7%99%D7%A8+%D7%A4%D7%95%D7%9C%D7%95

http://www.carsforum.co.il/vb/showthread.php?t=178021

-פולו 16V 6N שנת 2000, -סקודה אוקטביה  2015, גולף 2018,  סופרב 2020

-איוניק 5 עלית

פורסם

כן הגעתי לתרדים הללו

הרכבים שמודבר עליהם שונים ואין לי מושג אם מה שרשום שם תקף לגבי הרכב שלי:roll:

  • ספונסר פורום
פורסם

איך אתם בדקתם את השמן בתיבת ההילוכים ,בתיבה הזאת אין מדיד ,

האם אתה בטוח שבוצע בדיקה כמו שצריך בטמפרטורה הנכונה ?

אין לך צורך בהלפת השמן בתיבה ואם אתה צריך להוסיף מיכל אחד של

קילו יספיק לך ,וכמובן תעקוב ותראה אם ממשיכות נזילות .

אגן השמן בתבה הזאת לא עשוי אלומיניום ואין מצב לסדקים אך בהחלט תיתכן

נזילה דרך אטם האגן ,תבדקו שם .

לעיניין שמן המנוע ,אתה יכול להשתמש בשמן חצי סינטטי 10W40 או 5W40 סינטטי מלא .

מרכז שרות מומחה לרכבי פולקסווגן אודי סיאט וסקודה .

במוסך רון מקבלים שנה אחריות על עבודה וחלפים .

ישראל ב"ק 18 ת"א 035373204 .

פורסם
איך אתם בדקתם את השמן בתיבת ההילוכים ,בתיבה הזאת אין מדיד ,

יכול להיות שאני טועה, אבל נראה לי שזה המדיד

IMG_108.jpg

 

IMG_102.jpg

 

 

האם אתה בטוח שבוצע בדיקה כמו שצריך בטמפרטורה הנכונה ?

אין לך צורך בהלפת השמן בתיבה ואם אתה צריך להוסיף מיכל אחד של

קילו יספיק לך ,וכמובן תעקוב ותראה אם ממשיכות נזילות .

אחרי נסיעה של כ-20 דקות עצרתי ודוממתי מנוע (לפני מה שהבנתי לא הייתי צריך לעשות את זה).

איזה שמן אני צריך לתיבה הזו:?:

 

נראה לי שאבוא מחר בבוקר למוסך שלך לבדיקה לראות מה המצב של הרכב ומה צריך לעשות.

האם בדיקה שגרתית כזו תעלה לי, אם כן אז כמה? כי אני קצת קצר במזומנים כרגע.

פורסם

:oops:

חחחחחח

תודה

האמת שלא רק שהצצתי גם התעמקתי ולא רשום דבר או חצי דבר על המדיד הזה.

הנוזל הזה הוא סטנדרטי לכל הרכבים? כי זה מה שחסר לי.

  • ספונסר פורום
פורסם

אם תנקה את הגיפה מהפקק אז תראה ציור של הגה

והכיתוב "נוזל הגה כח"

מרכז שרות מומחה לרכבי פולקסווגן אודי סיאט וסקודה .

במוסך רון מקבלים שנה אחריות על עבודה וחלפים .

ישראל ב"ק 18 ת"א 035373204 .

פורסם

תתחדש על האוטו, הייתה כזו להורים שלי ידנית.

ממליץ לך לקרוא את ספר הרכב, יעזור לך להכיר קצת את הרכב.

לגביי ניקוי מצערת: אם היא מלוכלכת מומלץ לנקות אותה מכיוון שהיא נוטה להתלכלך מהר דבר

שגורם לכיבוי המנוע בזמן נסיעה ופעולה לא חלקה של המנוע (לא לרסס את הג'יפה לתוך המנוע ולהיזהר לא לפגוע בחיישן שיש שם!)

×
×
  • תוכן חדש...