Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6045 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם
אדם שהולך שיכור ברחוב- מגיע לו עונש??? :shock::shock::shock:

נראה לך תקין שאדם יסתובב עם אקדח בכיס בזמן שהוא שיכור?

 

אני אתן דוגמה:

 

נהג משאית נוסע כשהוא שיכור בכביש.

לפתע אתה חותך אותו באופן שהוא ממש לא אוהב.

אותו נהג ביום רגיל, היה מבליג על המעשה + הוספת כמה קללות לך ולמשפחתך.

במקרה של נהג שיכור, סביר להניח שהמעשה הראשון שהוא יחשוב עליו הוא איך להוריד אותך מהכביש.

 

על אותו משקל:

 

אדם שמסתובב עם נשק להגנה עצמית.

לפתע חבורת ערסים החליטה שבשבוע שעבר הוא דיבר לא יפה לאח של אחד מהם, הם מחליטים לכסח אותו.

אותו אדם, כצפוי, ישלוף את הנשק, יירה כמה יריות אזהרה באוויר או מקסימום ירה ברגלי התוקפים.

במקרה של אדם שיכור - כולנו רואים מה יכול לקרות.

Insane things comes from insanely people.

  • תגובות 81
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם

bagira

אתה נותן ערבות שאם לא היה לו נשק והוא לא היה יורה בהם הוא לא היה גומר כמו הבחור ההוא בחוף הים שנרצח?

ואם לאותו בחור שנרצח כן היה נשק והוא היה יורה ב3-4 מהם והורג אותם הוא היה יושב בכלא עד סוף החיים שלו?

ברגע ששלושת החלאות האלה בחרו לתקוף אדם ללא סיבה מבחינתי הם גזרו את דינם.

פורסם

אתם מתעלמים מפרט אחד קטן-

 

הנבלות תקפו אותו!!! ללא שום סיבה!

 

אם הם היו יודעים מראש שהבן אדם מופרע/שיכור עם אקדח/חגורה שחורה בקרב מגע הם לא היו עושים את זה.

 

החוק צריך להרתיע בעיקר את זה שתוקף אדם חף מפשע.

 

לא יכול להיות שהתוקף הוא זה שיוצא "נקי" והקורבן הוא שמקבל את כל הזמבורה.

 

אם כל ערס קטן היה יודע שמעשה הביריונות שלו יסתיים בזה שאין לו רגליים (ירו בו/שברו לו/ מה זה משנה איך), הוא לו היה מתחיל. המערכת מתגמלת עבריינות על ידי פסקי דין כמו זה.

 

המטרה היא להרתיע את התוקף, לא את המגן.

 

המגן הגזים- תן לו שנה בכלא ולאלה שתקפו אותו- 5 שנים. לא להיפך.

פורסם
אתם מתעלמים מפרט אחד קטן-

 

הנבלות תקפו אותו!!! ללא שום סיבה!

 

אם הם היו יודעים מראש שהבן אדם מופרע/שיכור עם אקדח/חגורה שחורה בקרב מגע הם לא היו עושים את זה.

 

החוק צריך להרתיע בעיקר את זה שתוקף אדם חף מפשע.

 

לא יכול להיות שהתוקף הוא זה שיוצא "נקי" והקורבן הוא שמקבל את כל הזמבורה.

 

אם כל ערס קטן היה יודע שמעשה הביריונות שלו יסתיים בזה שאין לו רגליים (ירו בו/שברו לו/ מה זה משנה איך), הוא לו היה מתחיל. המערכת מתגמלת עבריינות על ידי פסקי דין כמו זה.

 

המטרה היא להרתיע את התוקף, לא את המגן.

 

המגן הגזים- תן לו שנה בכלא ולאלה שתקפו אותו- 5 שנים. לא להיפך.

 

 

מסכים איתך לחלוטין!! אלה שמראש יוצרים את העבריינות והאלימות, צריכים לדעת שלא משנה צה יקרה להם בסופו של יום (אפילו שהעבריינים,הפושעים) נפגעו יותר,הם (העבריינים והפושעים) את העונש החמור שלהם ייקבלו בכל מקרה ואם האדם שגרם להם את זה הגזים אז הוא צריך לתת את הדין למדינה וללא שום פיצויי כספי לעבריינים,פושעים.

פורסם

הבחור איבד את הקייס שלו ברגע שהושיט יד לאקדח בעודו תחת השפעת אלכוהול.

מכאן, כל מה שהם עשו פשוט הפך ללא רלוונטי. בגלל ההתנהגות שלו.

 

חוצמזה, אם אני מבין נכון, אף אחד לא תבע אותם, אז אין גם מה להעניש אותם.

בסה"כ גם אני מסכים עם התרעומת של פותח השרשור, אבל זה לחוד והחוק לחוד.

פורסם
הבחור איבד את הקייס שלו ברגע שהושיט יד לאקדח בעודו תחת השפעת אלכוהול.

מכאן, כל מה שהם עשו פשוט הפך ללא רלוונטי. בגלל ההתנהגות שלו.

 

חוצמזה, אם אני מבין נכון, אף אחד לא תבע אותם, אז אין גם מה להעניש אותם.

בסה"כ גם אני מסכים עם התרעומת של פותח השרשור, אבל זה לחוד והחוק לחוד.

 

זאת בדיוק השאלה,למה המדינה לא תובעת אותם במישור הפלילי?

פורסם
הבחור איבד את הקייס שלו ברגע שהושיט יד לאקדח בעודו תחת השפעת אלכוהול.

מכאן, כל מה שהם עשו פשוט הפך ללא רלוונטי. בגלל ההתנהגות שלו.

 

אם הוא היה משחרר כדור אחד מסכן לאויר, סביר להניח שהוא לא היה בכלל רואה את פנים חדר החקירות.

מחפש חלפים יעודיים לאימפרצה סטיישן ניו אייג'.

אשמח לדעת אם מישהוא מכיר אחת בפירוקיה.

פורסם

אולי זה מה שהוא התכוון לעשות אבל בדיוק באותו רגע הפלנטה הסתובבה ככה שהשודדים בדיוק מול הקנה, אז הוא ניסה שוב ושוב?

כל קרב הוא קרב אוכל כשאתה קניבל

פורסם

מה לעשות, כשאתה שיכור, הפלנטות מסתובבות:wink:

 

סיכום העניין, ליבי לבחור האומלל הזה, בטח יחזור עכשיו לאנגליה.

מחפש חלפים יעודיים לאימפרצה סטיישן ניו אייג'.

אשמח לדעת אם מישהוא מכיר אחת בפירוקיה.

פורסם
לפי דעתי צריך לעשות פה מהפכה בשלטון הדפוק הזה ולהעיף לבית משפט את הסמכויות הבלתי מעורערות שלו.

 

וואלה. להעיף לבית המשפט את הסמכויות שלו ו...מה? אולי לתת לך להחליט מי נכנס לכלא ומי לא?

 

מצטער, אבל זה לא עובד ככה. נכון מאוד שהמערכת צריכה להגן על אנשים חפים מפשע מפני עבריינים שתוקפים אותם (ואם היא לא עושה את זה, זה חמור מאוד), אבל היא בוודאי צריכה גם להעניש מישהו שנראה לו הגיוני ללכת ברחוב שיכור עם אקדח, לשלוף אותו ולירות לשלושה אנשים בראש. גם אם האנשים האלה הרביצו לו מכות...

BMW 325i E46

שלום, רוכב.

נא לא לבקש ממני גישה לאוף טופיק

פורסם
אם הוא היה משחרר כדור אחד מסכן לאויר, סביר להניח שהוא לא היה בכלל רואה את פנים חדר החקירות.

 

תקרא שוב את הכתבה ותבין שלא היה זמן לנוהלי מעצר חשוד או יריה באוויר כאשר מישהו תופס אותך בצוואר וחונק אותך.

יש תנאים בהם נוהל מעצר חשוד מתקצר לכדי ירי לכיוון מרכז מסה . לדעתי העובדה שאתה תחת מתקפה הוא תנאי מספק לקצר את הנוהל ולמלא את החלאות בעופרת.

 

בתי המשפט במדינה הזאת רופסים וגורמים נזקים עצומים גם במישור האזרחי וגם במישור המדיני והצבאי.

יש להכניס אנשים שמחוברים למציאות למערכת השיפוט ויפה שעה אחת קודם.

GTI MK8
 Volvo V40 T5 R-Design - SOLD

GTI MK6 Premium - SOLD

GTI MK4 , MK5 - SOLD

פורסם
הבחור איבד את הקייס שלו ברגע שהושיט יד לאקדח בעודו תחת השפעת אלכוהול.

מכאן, כל מה שהם עשו פשוט הפך ללא רלוונטי. בגלל ההתנהגות שלו.

 

חוצמזה, אם אני מבין נכון, אף אחד לא תבע אותם, אז אין גם מה להעניש אותם.

בסה"כ גם אני מסכים עם התרעומת של פותח השרשור, אבל זה לחוד והחוק לחוד.

 

לבחור היה נשק, ולמזלו הטוב זה מה שהשאיר אותו בחיים.

אלכוהול או לא, בלי האקדח הזה, הבחור היה מותקף וסופג מכות שיכלו להביא לפציעה קשה ואפילו מוות.

 

אז עם כל הכבוד לכולם פה, במקרה שכל אחד מכם חס וחלילה היה מותקף, גם את הייתם עושים שימוש באקדח על מנת להציל את חייכם.

החולרו אשר התקיפו לא ישבו יום אחד, זה נשמע לכם שפוי ??

Hyundai Tucson Prime 2.0– הבחירה של האישה..

Kia Niro Plug In - כי שומרים על הסביבה

 

פורסם

יש תנאים בהם נוהל מעצר חשוד מתקצר לכדי ירי לכיוון מרכז מסה .

 

קודם כל ראש הוא לא מרכז מסה, שנית גם אם ירצו 3 אנשים לא יכולים לחנוק אדם בו זמנית (ג'ירפה אולי אבל לא אדם) ושלישית אם יש מספיק זמן כדי לפתוח נרתיק של אקדח, לשלוף ולטעון בלי שאף אחד מהחונקים שם לב או ניסה לחטוף את האקדח אז אפשר גם לפעול בדרכים אחרות.

תודה לשרת התחבורה מירי רגב על קירוב הפריפריה למרכז.


×
×
  • תוכן חדש...