Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6045 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

כשאתה מותקף כל סטיה של מעלה יכולה להיות ההבדל בין מרכז מסה לבין ראש.

זה שהוא פגע בשלושתם זה לזכותו.

 

זה מתחיל להיראות כמו הדיונים הפוליטיים / צבאיים שהיו פה בהם לא היית מסוגל להבין מהי הגנה עצמית, ומאין נובע המשפט הקם להורגך השכם להורגו.

GTI MK8
 Volvo V40 T5 R-Design - SOLD

GTI MK6 Premium - SOLD

GTI MK4 , MK5 - SOLD

  • תגובות 81
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם

בטווח 0 המרחק בין מרכז המסה/גפיים תחתונות לראש הוא כ 80 ס"מ או 90 מעלות שזה המון.

תודה לשרת התחבורה מירי רגב על קירוב הפריפריה למרכז.

פורסם
תקרא שוב את הכתבה ותבין שלא היה זמן לנוהלי מעצר חשוד או יריה באוויר כאשר מישהו תופס אותך בצוואר וחונק אותך.

יש תנאים בהם נוהל מעצר חשוד מתקצר לכדי ירי לכיוון מרכז מסה . לדעתי העובדה שאתה תחת מתקפה הוא תנאי מספק לקצר את הנוהל ולמלא את החלאות בעופרת.

 

ואתה מאמין לכל מה שכתוב בעיתונים? אתה באמת חושב שזו הייתה סצנה מרמבו שבה תוך כדי שמפוצצים אותו במכות הוא שולף ויורה? הוא כנראה ניסה לברוח, הם בעטו בו מאחור, הוא הסתובב, שלף וירה. לא פעם אחת לאזהרה, לא פעם אחת לרגליים - ישר לראש. ואם האקדח כבר היה טעון אז זה אפילו יותר גרוע. אני מפחד לדעת שכשאני הולך ברחוב אנשים מסביבי מסתובבים עם אקדחים טעונים.

 

זה מתחיל להיראות כמו הדיונים הפוליטיים / צבאיים שהיו פה בהם לא היית מסוגל להבין מהי הגנה עצמית, ומאין נובע המשפט הקם להורגך השכם להורגו.

 

תסלח לי, אבל לא צריך להיות גאון גדול בשביל להבין שלירות בראש של שלושה אנשים זה לא "רק" הגנה עצמית.

 

רוני

BMW 325i E46

שלום, רוכב.

נא לא לבקש ממני גישה לאוף טופיק

פורסם

אני מציע שיפוצצו את השופטת מכות ואז נראה מה היא תחשוב

 

 

מסכים איתך! כמו שכתבו פה, אם הערס ידע שהוא מאבד עיין כשהוא מתחיל מכות, הוא מראש לא יתחיל אותם!

 

איזה מערכת משפט מפגרת! אני בטוח שאם הבן של השופט היה מקבל כפה בבית ספר, הו היה רץ עם זה למשטרה ולאחר מכן גם לתביעה אזרחית. שזה מישהו אחר אז פתאום המערכת נהיית יפת נפש.

אופיר רודניצקי, דיאגנוסטר מומחה לרכבי קבוצת VW AUDI SEAT SKODA

פורסם

אנשים פה חכמים לאחר מעשה! אם המותקף אכן היה יורה באוויר ואז היו חוטפים לו את הנשק? והיו יורים בו וממשיכים הלאה? הדבר היחידי שלא עומד לזכותו זה שהוא היה שיכור,אבל זה שהוא ירה ופגע כל הכבוד לו וכמו שצייניתי קודם אם הוא הגזים אז הוא צריך לתת דין וחשבון למדינה ולא לשלם שום אגורה לתוקפים העבריינים!

פורסם

רוני:

אני מפחד לדעת שכשאני הולך ברחוב אנשים מסביבי מסתובבים עם אקדחים טעונים.

אני עוד יותר מפחד לדעת שאני הולך ברחוב אנשים יכולים לכסח אותי בלי סיבה.

Golf GTi MK5: Revo Stage 2+ - Tein SuperStreet 2 - MILLTeK Performance Pipe - APR Hpfp

למכירה: איביזה טורבו 20VT.

פורסם

יש כאן כמה בעיות:

  1. היותו שיכור בצורה כבדה גורמת לכך שביהמ"ש התעלם מיידית משיקול הדעת שלו.
  2. במדינה שלנו אתה לא רשאי לירות בכל מי שפוגע בך, חודר לשטח הפרטי שלך וכו'.

עם הבעיה הראשונה קשה להתמודד. כל עוד אין תיעוד ואף אחד אובייקטיבי לא היה שם כדי לשפוט אם פעל נכון במסגרת הנסיבות לא ניתן להוכיח שהוא פעל כפי שהאדם הסביר היה נוהג. גם אילו היה רוב רובם של המקרים בהם תקיפה נגמרת בירי מצד המותקף מסתיימים בכך שהנתקף מוצא עצמו בבעיה רצינית ולרוב מורשע.

 

על הבעיה השניה רק נותר לי להצטער. הרי ברור שבסיטואציות רבות אין מקום ליפי הנפש לבוא ולטעון שמישהו פעל נכון או לא נכון כל עוד לא היו במקומו. כל מי שיצא לו להיות בסיטואציה אלימה באופן קיצוני יודע שרוב התגובות אינסטינקטיביות. אני לא מבין מדוע כשתוקפים מישהו אסור לו לירות בתוקפים ללא יותר מידי שאלות פילוסופיות ותיאורתיות, שכל החכמים יודעים לנתח כשהם ישובים על הכסא הנוח שלהם.

 

אני גם לא מבין למה אם אני מוצא גנב בבית שלי, במחסן שלי וכו' אסור לי לירות בו אבל זו כבר שאלה של גישה.

פורסם
וואלה. להעיף לבית המשפט את הסמכויות שלו ו...מה? אולי לתת לך להחליט מי נכנס לכלא ומי לא?

 

מצטער, אבל זה לא עובד ככה. נכון מאוד שהמערכת צריכה להגן על אנשים חפים מפשע מפני עבריינים שתוקפים אותם (ואם היא לא עושה את זה, זה חמור מאוד), אבל היא בוודאי צריכה גם להעניש מישהו שנראה לו הגיוני ללכת ברחוב שיכור עם אקדח, לשלוף אותו ולירות לשלושה אנשים בראש. גם אם האנשים האלה הרביצו לו מכות...

בא נראה אותך עומד במקומו, אתה מודע לזה שכל הסיפורים האלו נגמרים ברוב מוחץ של המקרים בכך שהמותקף עובר מסכת של מכות ופיצוצים, וגם אחרי שיתפסו את הנבלות הוא יצטרך לחיות כל החיים עם הצלקות הנכות הגופנית והנפשית ועם הבושה הזו, כל יום בבוקר לקום ולראות את הצלקות על הגוף בגלל מי?????? חבורת מטומטמים??????????

אתה יודע? מה היה צריך לחסל אותם, כי היום הם תקפו אותו ,מחר יאנסו מישהי וידפקו לה את כל החיים, ומחרתיים יסחרו בסמים, וזה מעשה בריונות שממש לא היה הולך להסתיים בזה,

כי בן אדם שבאמצע הרחוב בא להתחיל מכות עם מישהו אחר , זה בן אדם חולה נפש בראש שצריך לחסל אותו ולא להכניס אותו לכלא, למה מה קרה שמשלם המיסים יצטרך לשלם למימון הטיפולים של החולה הזה?????

הבן אדם עם רישיון לאקדח? מותר לו להסתובב איתו ברחוב , האקדח זה להגנה עצמית , תאר לעצמך שהיו שודדים לו את האקדח?? ?? למה היו עושים את זה ???? למזכרת??

ברור שכדי לעשות איתו בפשעים, אז אל תהיה כזה צדיק , אם עשו במדינה הזו משפט לכלב מנוול כמו ברגותי במקום לתלות אותו על עמוד חשמל בכיכר המדינה ולתת לכלבים לאכול אותו , ונטפלים לאזרח המסכן בכל מיני קשיים כשהוא רוצה לעשות כל מיני שינויים בבית שלו , ולערבים לא אומרים כלום מרוב פחד שחלילה יתעסקו איתם אז באמת שאין שכל לבית המשפט העלוב הזה.

ועוד יש המון המון דוגמאות ......

ביצוע תיקוני שפכטל ועבודות צבע בבתים,

 

פרטים בה"פ .

פורסם

"לא השתמשתי אף פעם בסמים", העיד אטלן. "רק לפעמים הייתי מעשן גראס או חשיש".

 

אני שמח שאין לך שיווי משקל, ואני שמח מאוד שכואב לך הראש כשאתה מסובב אותו.

 

אני חושב על הילדים המסכנים של הרופא, על אישתו, עליו, 3 שנים בכלא.

 

הבעיה עם ביריונות היא שהחברה מעודדת אותה, בישראל לכולם יש גישה של - "על מה את מסתכל י'בן ז**ה?" ואם אתה מראה חולשה יאכלו אותך.

 

לי יש שאט-גן בבית, ליד המיטה, אמנם ישן (חד-קנה) אבל אפקטיבי. אם אני אתעורר באמצע הלילה כשמישהו מנסה להיכנס מהחלון אני אוציא אותו החוצה במצב מסננת. ובעיתון עוד יכתבו - גיבור !

haters will hate

פורסם

שוט-גאן ניתן להחזיק בארץ רק בליווי של רשיון ציד/ ירי תחרותי.

 

אם אתה מחזיק בבית רובה ציד ברשיון הנ"ל ותירה בפורץ אתה חוטף כתב אישום (וכנראה נכנס לכלא) כמו גדול כי זה לא הייעוד של הנשק.

 

אם הפרקליטות תוכיח שהוצאת את רשיון הציד רק בשביל הגנה עצמית ומעולם לא יצאת לצוד/להתחרות, היא גם תלביש עליך סעיף של "הוצאת רשיון נשק במרמה".

 

 

מצחיק אותי לקרוא אנשים שחושבים שזה כ"כ פשוט לירות במישהוא ולטעון להגנה עצמית (גם במקרה והיורה באמת חושב שזאת הגנה עצמית").

מחפש חלפים יעודיים לאימפרצה סטיישן ניו אייג'.

אשמח לדעת אם מישהוא מכיר אחת בפירוקיה.

פורסם

אני לא ינסה להיות "נביא" או משהו.

לי זה נראה שאחרי שהוא ירה בבחור הראשון, שני החבר'ה האחרים קיבלו הלם.

רוב הסיכויים שהם הפסיקו להתגרות בו או להכות אותו, ואז הוא גם "תפר" את השניים האחרים.

ירייה אחת בראש, בסדר הגנה עצמית, לירות ל-3 אנשים בראש?

נראה קצת מוגזם.

Golf GTi MK5: Revo Stage 2+ - Tein SuperStreet 2 - MILLTeK Performance Pipe - APR Hpfp

למכירה: איביזה טורבו 20VT.

פורסם

באגירה, הוא גר בחו"ל. שם המדינה לא מעודדת עבריינות כמו פה.

ראיתי חדשות היום והראו את אביו של המחבל שדרסו אותו עם מרסדס אחרי שדקר כמה אנשים מדבר ואומר שהוא הולך לתבוע את הנהגת. אתה יודע מה...אני מאמין שהנהגת שדרסה אותו עוד תלך לכלא...:evil:

פורסם

זאת לא נהגת, זה בעלה של הפצועה בפיגוע ולא משנה למערכת החוק את מי אתה דורס (מחבל או המלאך גבריאל), אם הוא ירוי, כפות ושוכב על הכביש תחת השגחה צמודה של איש בטחון חמוש,ואתה עובר עליו עם הרכב מספר פעמים, אתה הולך לכלא ועדיף ומומלץ שלהרבה זמן כי אנשים כאלה, אני מעדיף שלא יהיו סביבי!

מחפש חלפים יעודיים לאימפרצה סטיישן ניו אייג'.

אשמח לדעת אם מישהוא מכיר אחת בפירוקיה.


×
×
  • תוכן חדש...