Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6045 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

בתור אחד שמקורב (יחסית) לקהילת חובבי הנשק החם בישראל, אני דווקא חושב שפסק הדין היה נכון ומוצדק, ולמעשה משרת את האינטרסים של האזרח הנורמטיבי, בעל הזכות להגנה עצמית. אדם שמשתכר כשהוא נושא אקדח, או להפך, ראוי לשלילה מיידית בטרם יפגע במישהו. במקרה הנ"ל זה היה עבריין בצד המקבל, במקרה אחר זה היה יכול להיות מישהו שחנה במקום הלא נכון או אמר משהו לא סימפטי. אין לדעת איך זה היה מסתיים. הרחקתו של אדם כזה מהתדמית הציבורית של האזרח נושא הנשק היא מבחינתי דבר חיובי, משום שלא הייתי רוצה לחשוב עליו כנציג של אותה קהילה.

 

מה שכן, על הפיצוי הייתי מוותר. דמו של העבריין בראשו (תרתי משמע).

  • תגובות 81
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם

DERISH

הוא בהחלט ראוי לעונש על זה שהסתובב שיכור עם נשק חם וירה ע"מ להרוג, אבל המשפט מתעלם לגמרי מכך שהוא הצד שהגן על חייו.

מי שצריך לקבל את המאסר הארוך ואת התביעה זה השלושה עבריינים שתקפו אותו.

זה שתקף ללא כל סיבה לא יכול לבחור איך הקורבן יתגונן.

פורסם

אם הוא היה מגן על עצמו לא בעזרת כלי נשק קר\חם אז הוא היה יכול לצאת מזה יותר בזול,

[חוץ מזה הוא ממש מטומטם שהסגיר את עצמו למשטרע .

 

לפי דעתי צריך לעשות פה מהפכה בשלטון הדפוק הזה ולהעיף לבית משפט את הסמכויות הבלתי מעורערות שלו.

ולהתחיל להשקיע מאמצים בלנקות את הרחובות מאנשים מסוכנים ומטומטמים כמו החבורת משוגעים הזו שתקפה אותו.

ביצוע תיקוני שפכטל ועבודות צבע בבתים,

 

פרטים בה"פ .

פורסם
אבל המשפט מתעלם לגמרי מכך שהוא הצד שהגן על חייו....זה שתקף ללא כל סיבה לא יכול לבחור איך הקורבן יתגונן.

 

בכלל לא מדויק!

על מנת שתוכל להתגונן מאחורי טיעון "הגנה עצמית" אתה צריך שהתגובה שלך תהיה מידתית.

אני לא רואה איך אפשר לתגונן מאחורי מה שלמעשה אומר "הייתי מסטול, תחת,, חטפתי כמה כאפות, שלפתי ויריתי".

אם המשטרה הייתה מגיע ומגלה שהוא ירה 3 יריות בלבד ושלושתן פגעו לתוקפים ברגליים וגם זה, אחרי איזה 2 כדורים באויר, אני מבטיח לך שלא היה בכלל כתב אישום אבל כשמגיעים וירוי אחד פצוע קשה והיורה מסטול לחלוטין, זה לא משהוא שאפשר להתעלם ממנו ועדיף גם שלא.

 

עובדה שגם בית המשפט לא "קנה" את זה כהגנה עצמית.

 

 

אם המשפט היה מתעלם מזה שהוא הגן על חייו, הוא היה יוצא מזה עם הרבה יותר מ 3 שנים.

 

 

לסיכום, אני אתן לך תרחיש דומה אבל מספיק שונה בכדי להבהיר את הבעיתיות של המעשה שלו.

אתה יושב בבית, מסטול לחלוטין (מאחר וזה היפוטטי, אני מאפשר לך לבחור כל סוג של סם/אלכוהול), פתאום אישתך מתחילה ללדת.

 

אין שום ברירה, אתה חייב לקפוץ לאוטו ולהעיף אותה לבית חולים.

בדרך אתה עושה תאונה והורג 3 אנשים.

 

השאלה: האם נולד לך בן או בת?

לא ברצינות, השאלה היא האם הנסיבות פוטרות אותך מאשמה? ממש לא.

האם הן יהוו "נסיבות מקלות" בשיקול דעתו של השופט? בהחלט!

 

אותו דבר כאן, הנסיבות שהוא הותקף הן חמורות אבל לא פוטרות אותו מאשמה, הן בהחלט גרמו לו לקבל עונש פחות חמור (אי אפשר לקרוא ל 3 שנים עונש קל כאשר מדובר באדם נורמטיבי ולא בעבריין מקצועי).

 

ובאמת מילה אחרונה, כמעט תמיד, כדור בודד לאויר יכול להפוך את כל הסיטואציה על פיה, אין צורך למהר "לנעול כוונות".

מחפש חלפים יעודיים לאימפרצה סטיישן ניו אייג'.

אשמח לדעת אם מישהוא מכיר אחת בפירוקיה.

פורסם

באגירה, ראשיתת הדוגמה שנתת אל קשורה למקרה כלל.

 

שנית- הבן אדם טעה בשיקול הדעת. מגיע לו עונש.

 

אבל

לא סביר בעליל שהתוקפים לא הואשמו כלל.

אם הוא קיבל 3 שנים, מי שתקף אותו צריך לקבל לפחות כפול. פה נמצא הכשל.

פורסם

זה לא עונש מספיק כי העונש הזה לא הגיע ממערכת המשפט.

 

זה שהם חטפו מהיורה זה לא אומר שהם צריכים לקבל הנחה בבית משפט. זאת לא סיבה מקלה, במיוחד אחרי שאנחנו שומעים כל שבוע על אלימות שכזאת.

 

במקרה הזה מבחינתי כולם היו צריכים להיות מואשמים בסעיף זה או אחר

some people need a high five

in the face

with a chair

פורסם

נו, בחייך, יש בעולם הזה נוהל עצירת חשוד (גם באזרחות) ויש גם מה שכל אדם הגיוני רואה ומקבל כ "הגיון בריא".

 

לשחרר מהאקדח 3 יריות, לכיוון מטרות חיות, ללא אזהרה וללא ירי מקדים באויר לא עומד תחת אף אחת מהקטגוריות הנ"ל.

 

 

אני לא יודע עד כמה מכות הוא חטף, אבל עצם העובדה שהוא ירה בהם, שיכור, הלך אח"כ הבייתה (:shock:), לא ניגש למיון לטיפול (כנראה כי לא הרגיש צורך) ועוד כל 3 הכדורים פגעו בכל 3 המטרות, חביבי, על כזה דבר אי אפשר לעבור לסדר היום וכמו שכבר אמרתי, טוב שכך.

 

אני לא מצדיק את זה שהפרקליטות פטרה אותם לחלוטין מעונש אבל זה לא קשור במאומה שהיורה צריך לענש.

 

באגירה, ראשית הדוגמה שנתת לא קשורה למקרה כלל.

 

הדוגמא תקפה בזה שבשני המקרים יש אדם שיכור שבגלל שכרותו מחליט לבצע את הצעד הלא נכון וע"י כך פוגע (פיזית) באנשים. בדוגמא שלי הוא נהג במקום להזמין אמבולנס, בדוגמא של הדוקטור הוא פצח בהוצאה להורג ולא שיחרר אפילו כדור מסכן לאויר.

 

בכל מקרה, הוא לא הורשע וחטף 3 שנים בכלא אלא חתם על עיסקת טיעון, יכול להיות שבמקרה הזה, בנסיבות האלה ועם עו"ד תותח, הוא היה יוצא זכאי אבל מסיבה שלא ממש ברורה לי, הוא חתם ונכנס ל 3 שנים. ברגע שהוא חתם, הוא הודה באשמה ולכן גם לא איחרה להגיע התביעה האזרחית.

מחפש חלפים יעודיים לאימפרצה סטיישן ניו אייג'.

אשמח לדעת אם מישהוא מכיר אחת בפירוקיה.

פורסם

אני מניח שרק אם הבנאדם היה יוצא נכה מהפיגוע הזה , רק אז היו מניחים לו לנפשו.

 

בושה וחרפה שאדם אשר התהלך ברחוב והותקף בצורה פושעת צריך לשלם את המחיר, ותוקפיו לא בילו יום אחד בכלא.

אני הייתי נוקט באותה דרך בה נקט הד"ר הנכבד , ובניגוד לו אני הייתי משתדל לפגוע בכל אחד מהם בצורה כואבת.

המשפט הקם להורגך השכם להורגו תקף כאן בצורה מוחלטת.

Hyundai Tucson Prime 2.0– הבחירה של האישה..

Kia Niro Plug In - כי שומרים על הסביבה

 

פורסם

אני מבין שלאור האי - אמונה במערכת המשפט והחוק במדינה אנשים התחילו להצדיק את חוקי הג'ונגל.

 

אדם שיכור עם אקדח בכיס, בין אם התכוון לכך ובין אם לא, הוא פצצה מתקתקת.

 

אם אותו אדם היה מתהלך כשהוא לא שיכור ומותקף, זכותו לגונן על עצמו.

אדם שיכור לא יכול להפעיל שיקול דעת, בטח במצבים של סכנת חיים.

לכן מגיע לו עונש!

Insane things comes from insanely people.

פורסם

זה שהוא הלך שיכור עם נשק זה כבר לא בסדר ואכן הוא צריך לקבל עונש כולשהו,אבל זה שחבורת הביריונים שתקפו ללא סיבה לא קיבלו כלום זה כבר ביזיון!! וגם 3 שנים שהוא קיבל זה מספיק!! לשלם לחבורת העבריינים עוד כסף זה כבר מוגזם לחלוטין כי הם היחידים שגרמו למצב הזה.

פורסם
אני מבין שלאור האי - אמונה במערכת המשפט והחוק במדינה אנשים התחילו להצדיק את חוקי הג'ונגל.

 

אדם שיכור עם אקדח בכיס, בין אם התכוון לכך ובין אם לא, הוא פצצה מתקתקת.

 

אם אותו אדם היה מתהלך כשהוא לא שיכור ומותקף, זכותו לגונן על עצמו.

אדם שיכור לא יכול להפעיל שיקול דעת, בטח במצבים של סכנת חיים.

לכן מגיע לו עונש!

 

 

אדם שהולך שיכור ברחוב- מגיע לו עונש??? :shock::shock::shock:

פורסם
אני מניח שרק אם הבנאדם היה יוצא נכה מהפיגוע הזה , רק אז היו מניחים לו לנפשו.

 

בושה וחרפה שאדם אשר התהלך ברחוב והותקף בצורה פושעת צריך לשלם את המחיר, ותוקפיו לא בילו יום אחד בכלא.

אני הייתי נוקט באותה דרך בה נקט הד"ר הנכבד , ובניגוד לו אני הייתי משתדל לפגוע בכל אחד מהם בצורה כואבת.

המשפט הקם להורגך השכם להורגו תקף כאן בצורה מוחלטת.

:mm_yeah:

עצוב לי מאוד דבר אחד...שמישהו מהם נשאר חי:evil:

פורסם

בא נשאל את זה ככה, הוא ירה 3 כדורים שאחד פגע ושניים שפשפו קלות והמשיכו לכתובת אחרת.

 

אם אחד משני הכדורים האלה (או אפילו שניהם) היו נוחתים בגולגולת של איזה ילד ששיחק באזור? בכם? באמא שלכם? באחותכם?

הוא עדיין בסדר?

 

 

נכון שמצד אחד יש את חוק דרומי, וטוב שהוא נוצר, אבל בכדי שלא יהיה פה מערב פרוע אמיתי, הקפדה על פתיחה באש של אזרחים נושאי נשק ו(ואני אחד מהם) והחמרה איתם במקרה של טעות, היא הכרחית ביותר!

 

חלקכם כנראה לא מבינים את המשמעות של לשאת נשק ולפתוח באש לכל עבר בזמן שאתה שיכור כלוט.

מחפש חלפים יעודיים לאימפרצה סטיישן ניו אייג'.

אשמח לדעת אם מישהוא מכיר אחת בפירוקיה.


×
×
  • תוכן חדש...