Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6045 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

עדיף לדרוס אותו מאשר שישחררו אותו בעסקת השבויים הבאה.

 

ראינו כבר מה היה הגזר דין של "מחבלים" יהודים.

נתן זאדה - ביצעו בו לינץ מחריד מול כוחות הביטחון הפלסטיניים.

והבחור שעשה טבח במערת המכפלה, לא מגיע לו גזר דין הוגן?

 

ההבדל ביננו לבינהם זה שהם חיות, והבעיה שלנו שאנחנו מנסה להתיפייף.

תחשוב שזה היה אישתך? איך אתה היית מגיב?

Golf GTi MK5: Revo Stage 2+ - Tein SuperStreet 2 - MILLTeK Performance Pipe - APR Hpfp

למכירה: איביזה טורבו 20VT.

  • תגובות 81
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם

עדן נתנזדה נרצח כשהיה ביידים של כוחות הבטחון הישראלים (ככל הידוע לי, שפרעם זה בישראל).

 

מפתיע אותי שמצד אחד אתה יודע מי זה עדן נתן זדה ומצד שני לא מועדכן שאלה שהרגו/רצחו אותו יושבים בכלא .

 

אז נא להחליט, אם רוצח של מחבל (מנוטרל) יהודי צריך לדעתך להכנס לכלא, למה רוצח של מחבל ערבי (מנוטרל) לא?

 

בקשר לברוך גולדשטיין (הבחור!:shock:),בשביל להבין את זוועת המעשה שלו, צריך להבין שהדבר הייחידי שמשתווה לו בצד שלנו זה הפיגוע במלון פארק. תחשוב כמה הפיגוע הזה נחרט בזכרון הישראלי (30 הרוגים ששקועים בעיצומו של ליל הסדר) ותבין איך הצד השני רואה את ברוך גולדשטיין (30 הרוגים ששקועים בעיצומה של תפילה במקום הקדוש ביותר לכל הדתות, בית התפילה).

 

 

בכל מקרה, לאט לאט השרשור גולש לענייני פוליטיקה/ שמאל-ימין/ ערבים-יהודים וכו' ולכן ניתן את זכות התגובה לאדון אונו טורבו ונרד מהנושא.

 

מי שיש לו מה להגיד על נושא השרשור, בכיף.

מחפש חלפים יעודיים לאימפרצה סטיישן ניו אייג'.

אשמח לדעת אם מישהוא מכיר אחת בפירוקיה.

פורסם

 

בקשר לברוך גולדשטיין (הבחור!:shock:),בשביל להבין את זוועת המעשה שלו, צריך להבין שהדבר הייחידי שמשתווה לו בצד שלנו זה הפיגוע במלון פארק. תחשוב כמה הפיגוע הזה נחרט בזכרון הישראלי (30 הרוגים ששקועים בעיצומו של ליל הסדר) ותבין איך הצד השני רואה את ברוך גולדשטיין (30 הרוגים ששקועים בעיצומה של תפילה במקום הקדוש ביותר לכל הדתות, בית התפילה).

 

 

 

במלון פארק נפגעו קרובי משפחה שלי (בת דודה של אימא שלי, הבת שלה והחתן נפצעו ואבא של החתן נהרג) ועדיין יש הבדל גדול בין לתפוס מחבל שפוצץ בניין ונלכד לאחר הפיצוץ לבנין לתפוס מחבל שממשיך לירות ולהרוג אותו על מנת לנטרלו. למרות התוצאות הטראגיות של מלון פארק אם המחבל היה נתפס לאחר הפיצוץ כשהוא חי אסור היה להרגו.

 

ולאונו טורבו, אני חטפתי סכין בכתף ממחבל ולא רציתי להרוג אותו או לפגוע בו למטרת הפגיעה אז אל תטיף לי איך הייתי מגיב אם זו היתה אשתי.

תודה לשרת התחבורה מירי רגב על קירוב הפריפריה למרכז.

פורסם

אם המשטרה הייתה מגיע ומגלה שהוא ירה 3 יריות בלבד ושלושתן פגעו לתוקפים ברגליים וגם זה, אחרי איזה 2 כדורים באויר, אני מבטיח לך שלא היה בכלל כתב אישום אבל כשמגיעים וירוי אחד פצוע קשה והיורה מסטול לחלוטין, זה לא משהוא שאפשר להתעלם ממנו ועדיף גם שלא.

 

לעולם אל תבטיח מה שאתה לא יכול לקיים.

 

להזכיר את חוק דרומי?

מערכת החוק בישראל אינה נכונה.

אופנוען

פורסם

אני ממש לא אמרתי שמה שהדורס עשה היה בסדר!

פשוט איפשהו בפנים, אני יכול להבין את סערת הרגשות שהוא היה מצוי בה,

אני לא יכול לחשוב מה הייתי עושה במקומו, אבל אין ספק שמדובר בסיטואציה קשה מאוד.

בכל מקרה אני בטוח שהוא מתחרט על כך היום ואם לא, משהו אצלו לא בסדר.

בוא לא נשכח שמדובר במחבל שדקר אישה מבוגרת בצוואר ואז הכה בגרזן אדם אחר.

לא מדובר פה בשה תמים, קצת פרופורציות.

Golf GTi MK5: Revo Stage 2+ - Tein SuperStreet 2 - MILLTeK Performance Pipe - APR Hpfp

למכירה: איביזה טורבו 20VT.

פורסם

זה בכלל לא משנה אם הוא שה תמים או לא. ברגע שהוא מנוטרל ולכוד אין לפגוע בו ועם סערת הרגשות שיתמודד לבד.

תודה לשרת התחבורה מירי רגב על קירוב הפריפריה למרכז.


×
×
  • תוכן חדש...