Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6048 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

בוקר טוב , 8)

 

יש לי מזדה 323 לאנטיס 2002,

 

אני רוצה לשים מערכת לא משו מטורף,

 

1.יש לי מגבר 400W של Boss והבנתי שכנראה צריך להוסיף עוד מגבר כי הוא חלש.

ככה נראה המגבר : http://obrazki.elektroda.net/25_1206892930.jpg

אז צריך גם עוד מגבר בתקציב של 450שקל +-.

אני לא כל כך מבין בזה אז אני צריך שמגברים יהיו מתאימים לרדיו דיסק

הזה של Sony CDX-GT520

זה : http://olsale.co.il/olsale/heb/itemdetails.aspx?auction_id=22897962&af=2055

 

2.אני צריך גם רמקולים שזה בתקציב של 500שקל,

3. וגם צריך ערכת חוטים..

וסאב יש לי כבר.

 

תודה על העזרה ,

 

** שומע מזרחית , שחורה **....

פורסם

בוקר טוב אביב,

 

כל מגבר מתאים לרדיו דיסק מכל הסוגים, כאשר יש לו יציאת RCA לחיבור המגבר.

במחיר שיש לך להשקיע במגבר נוסף, הייתי ממליץ לך לקנות יד שנייה, יש פה בפורום הרבה מגברים, תחפש אם יש משהו בתקציב שלך, בכל מקרה - אם אתה מעוניין, יש לי מגבר בבית שאני לא משתמש בו, ממש חדש אם אתה מעוניין - בהודעה פרטית ואני אתן לך פרטים עליו.

לגבי הרמקולים, אם אני לא טועה - במאזדה לאנטיס, גודל הרמקולים הם 6.5 אינטש.

הייתי ממליץ לך על הרמקולים הנ"ל - http://www.zap.co.il/model.aspx?modelid=23401

ערכת חיווט - כל חנות סאונד בין 150 ל 200 ש"ח.

בהצלחה

פורסם

הגודל במאזדה לאנטיס הוא 5X7 מקדימה, ניתן לשים טבעות הגבהה ל- 6.5.

הפולס מאוד מומלץ ברמות המחיר האלו.

עוד מגבר לסאב- ממליץ באמתץ לחפש מונובלוקים מיד שניה, יש מונובלוקים כמו קיקר, רוקפורדים ישנים, לייטנינג אודיו שכולם בסביבות ה- 300-400 RMS ב- 2 אוהם, ואמורים להספיק לסאב בסיסי (וגם היחידים שיכולים להיכנס בתקציב)

Pioneer P90RS | Celestra RA | Seas Lotus Reference

פורסם

מזאת אומרת טבעות הגבהה? מישהו יכול להסביר מה זה ואיפה אפשר לקנות.

 

תודה על עזרה לשניכם.

 

וד"א מה אתם אומרים על הרדיו דיסק?

×
×
  • תוכן חדש...