Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6061 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

אני מתחיל מחר שיעורי נהיגה אני מאמין שעוד 6 חודש כבר יגמר לי המלווה.

יש לנו במשפחה דייהטסו אפלאוז 92 במצב חיצוני לא טוב אבל טכני די טוב.

דיברתי עם אמא שלי על זה שאני אעבוד אשיג את ה10 אלף ונקנה אוטו משותף

וישר חשבתי על רכב החלומות שלי שזה לא אחר מ323F

אבל לפי מה שהבנתי הרכב זולל דלק ואמא שלי אומרת שיש רכבים טובים יותר ל17K

השאלה שלי היא האם אתם ממליצים עליו?. מה הצריכת דלק שלו. ואם יש בארץ 1800 ידני

עריכה: שכחתי להוסיף שנתון 98-01

Mazda323F_01.jpg

 

תודה לירן.

  • אחראי פורום
פורסם

הידניות נדירות והרכב שווק פה רק עד 98', כך שאתה די מצמצם את הטווח שלך.

אוטומטיות יש לא מעט, בכל מקרה זה רכב שדי קורץ להרבה צעירים אז חשוב לבדוק אותו בעשר עיניים.

 

איתי.

עברנו את פתח תקווה, נעבור גם את זה.

פורסם

אני לא יודע אם התגובה שלי תהיה אוביקטיבית כי אני די משוחד...:lol:

 

בכל אופן, 6 חודשים + החודשים שאתה רוצה לחסוך בהם כסף זה לא מעט זמן ודברים ו\או רצונות יכולים להשתנות, אני בזמנו הייתי באותה ההתלבטות והחלטתי לחסוך ולקנות ועל זה עד היום אני לא מצטער.

 

הרכב הגיע לארץ בין 1998-1996 בנפח מנוע 1.8L בלבד עם תיבות הילוכים ידניות ואוטומטיות, ידנית מאוד קשה למצוא במצב סביר, קח בחשבון שלא משנה מה תקח תצטרך לבצע יישור-קו מכני.

 

צריכת הדלק אצלי (אוטומטית) נע בין 9 ק"מ לליטר במצב רגוע, עם רגל כבדה המצב יכול לרדת ל-7 ק"מ לליטר זה הכל בעיר, מחוץ לעיר בנסיעה רגוע המצב עומד על 11 ק"מ לליטר, הכל תלוי במצב המכני של הרכב ובסגנון הנהיגה שלך.

 

בחתימה שלי תוכל למצוא קישור למאמר שכתבתי בזמנו על 323F.

 

בהצלחה,

גיורא.

פורסם
אני לא יודע אם התגובה שלי תהיה אוביקטיבית כי אני די משוחד...:lol:

 

בכל אופן, 6 חודשים + החודשים שאתה רוצה לחסוך בהם כסף זה לא מעט זמן ודברים ו\או רצונות יכולים להשתנות, אני בזמנו הייתי באותה ההתלבטות והחלטתי לחסוך ולקנות ועל זה עד היום אני לא מצטער.

 

הרכב הגיע לארץ בין 1998-1996 בנפח מנוע 1.8L בלבד עם תיבות הילוכים ידניות ואוטומטיות, ידנית מאוד קשה למצוא במצב סביר, קח בחשבון שלא משנה מה תקח תצטרך לבצע יישור-קו מכני.

 

צריכת הדלק אצלי (אוטומטית) נע בין 9 ק"מ לליטר במצב רגוע, עם רגל כבדה המצב יכול לרדת ל-7 ק"מ לליטר זה הכל בעיר, מחוץ לעיר בנסיעה רגוע המצב עומד על 11 ק"מ לליטר, הכל תלוי במצב המכני של הרכב ובסגנון הנהיגה שלך.

 

בחתימה שלי תוכל למצוא קישור למאמר שכתבתי בזמנו על 323F.

 

בהצלחה,

גיורא.

קראתי כבר את המאמר שלך לפני כמה שבועות..

ואני בטוח שעוד 6 חודשים דעתי לא תשתנה

תודה על הנתונים

×
×
  • תוכן חדש...