Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6064 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

בעת כניסה לחנייה, פגעתי עם הצד בעמוד חשמל בכניסה לחנייה (אל תאשימו אותי זה ממש קשה להיכנס לחנייה שבבית שלי עם פונטיאק גרנד פרי)

 

 

הרכב כאמור הוא פנוטיאק גרנד פרי שנת 96,

החלק נפל נשבר מהמקום אליו הוא היה צריך להיתפס, אבל נראה כאילו אוכל להדביק אותו בחזרה.

 

 

שאלתי היא:

 

איך להדביק אותו? עם איזה דבק?

מה אוכל לעשות כדי להפחית את הסיכויים שהוא ייפול לי מהאוטו באמצע נסיעה?

האם יש עוד שיטות להדביק פלסטיק לרכב?

 

אבא שלי כבר תפס עלי ג'נענע ואני באמת רוצה לסדר את זה מהר :(

פורסם
איזה חלק זה לא מובן מהשאלה בכלל. אתה מדבר על הפלסטיקים על הדלתות? שחורים?

 

הייתי עורך אבל משום מה זה לא נותן לי;

 

 

בפונטיאק גרנד פרי יש ניקל לרוחב הדלתות, שיושב על חלק מפלסטיק.

החלק שנפל הוא הקצה האחורי של הפס, בין החריץ של הדלת האחורית לבין הקימור שמעל הגלגל.

 

4inbqo71qicc1fzfv1mj.jpg

 

 

האוטו שלי לבן, טיפה שונה מזה אך הצורה החיצונית זהה.

 

מישהו יכול להמליץ לי על דבק?

לוקטיט? אקוהמנד- מרק אפוקסי לבן? אפוקסי? סיליקון? דבק מגע? משהו אחר?

פורסם

שלוש שניות מכיר? ככה הדבקתי את הקישוטים על הפולו שלי, חצי שנה לא יורד

-פולו 16V 6N שנת 2000, -סקודה אוקטביה  2015, גולף 2018,  סופרב 2020

-איוניק 5 עלית

פורסם
שלוש שניות מכיר? ככה הדבקתי את הקישוטים על הפולו שלי, חצי שנה לא יורד

 

הייתי רוצה משהו יותר חזק

בגלל החריץ שבאזור אני פוחד שהרוח תעיף לי אותו במהירויות גבוהות (זה לא צמוד כמו מדבקות)

פורסם

,SUPER MSNTA FIX של BISON , זה דבק חזק הוא לבן אך נהפך לשקוף אחרי הייבוש.הוא גם ייתן לך מילוי אם תשים הרבה,

ביצוע תיקוני שפכטל ועבודות צבע בבתים,

 

פרטים בה"פ .

פורסם

הייתה לי בערך את אותה בעיה בפיאט, הפס קישוט על הדלת יצא כי נשבר לו הטפס.

הכי טוב זה להדביק עם סיליקון שחור! שמים שכבה יפה של סיליקון וככה זה גם נכנס לחריצים ותופס את הפלסטיק ברוחב מלא, על זה שמים נייר דבק אחרי 24 שעות מורידים וזה תקוע לחלוטין.

 

תנסה את זה, כל מי ששאלתי המליץ על הדרך הזאת, ואני מבסוט ממנה!

זה טוב גם לחורף, כי מים ממש לא מפריעים לזה!

 

בהצלחה.

צח.

×
×
  • תוכן חדש...