Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6065 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

איבדתי את הת.ז ואני לא רוצה לעשות סתם חדשה היא בטח בבית.

אני יכול לגשת עם דרכון??

ועוד שאלה כדי להתחיל שיעורים ותוך כדי תאוריה או רק אחרי התאוריה להתחיל שיעורים?

פורסם
לגבי הדרכון אני לא יודע אבל אי אפשר להתחיל שיעורי נהיגה עד שלא עברת תיאוריה

בטח שאפשר רוב החברים שלי עשו את זה.

בן דוד שלי ניגד בשיעור 12 אני מדבר פה על שיעור 3,4

פורסם

כי הוא שואל מה כדאי לא מה אפשר...

 

אני התחלתי שיעורים ונגשתי לתאוריה אחרי שיעור חמישי בערך, לפי מה שאני שמעתי זה עדיף אבל יש דעות לפה ולפה, בעיקרון אני חושב שזה עדיף, כי שאתה רואה את התמרורים ואת המקרים בשיעור והמורה מסביר לך, הרבה יותר קל לקלוט מאשר לשנן מאיזה ספר או אתר, כמובן שאני לא אומר לך לא ללמוד גם מהספר, השיעורים פשוט יחדדו לך את מה שלמדת...

 

בקשר לדרכון, אני לא יודע, אבל בכ"מ עדיף שתמצא את הת"ז שלך לא?

פורסם

צריך משהו עם מזפר הזהות שלך ותמונה.

 

בטסט השני שלי ניגשתי עם תעודת חוגר.

קאליפרים צהובים בגודל של הטוסטר שיש לאמא שלי במטבח

ודיסקים בגודל של מגש פיצה .

פורסם
כי הוא שואל מה כדאי לא מה אפשר...

 

אני התחלתי שיעורים ונגשתי לתאוריה אחרי שיעור חמישי בערך, לפי מה שאני שמעתי זה עדיף אבל יש דעות לפה ולפה, בעיקרון אני חושב שזה עדיף, כי שאתה רואה את התמרורים ואת המקרים בשיעור והמורה מסביר לך, הרבה יותר קל לקלוט מאשר לשנן מאיזה ספר או אתר, כמובן שאני לא אומר לך לא ללמוד גם מהספר, השיעורים פשוט יחדדו לך את מה שלמדת...

 

בקשר לדרכון, אני לא יודע, אבל בכ"מ עדיף שתמצא את הת"ז שלך לא?

לא מוצא הת"ז אין לי כבר כוח לחפש...

וכניראה שאפשר לגשת עם דרכון אז תודה לעוזרים! אפשר לנעול

פורסם
צריך משהו עם מזפר הזהות שלך ותמונה.

 

בטסט השני שלי ניגשתי עם תעודת חוגר.

רשיון נהיגה לא תופס בתאוריה. מנסיון. עם דרכון ות.ז. כמובן אין בעיה.

פורסם
רשיון נהיגה לא תופס בתאוריה. מנסיון. עם דרכון ות.ז. כמובן אין בעיה.

 

המשפט שאני הולך לאמץ.

אם כבר יש לך רשיון נהיגה למה שתצטרך תיאוריה?

קאליפרים צהובים בגודל של הטוסטר שיש לאמא שלי במטבח

ודיסקים בגודל של מגש פיצה .

×
×
  • תוכן חדש...