Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6082 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

אתמול בפקק בדרום ת"א ניסיתי לעבור נתיב וכמקובל בארצנו חייבים להידחף אחרת אי אפשר לעבור.

אז התחלתי לעבור נתיב ופתאום הרכב בסמוך עצר וכתוצאה מכך שפשפתי קלות את הדלת האחורית ויש לו פס שחור של 15 סמ' (בדומה לזה שמקבלים כל הזמן בחניות השונות), אני אפילו לא ראיתי קימוט (גם כי היה קצת חשוך).

בכל מקרה, הרכב השני של AVIS והנהג קצין בקבע בצה"ל.

ממה שהבנתי, אם היה מדובר ברכב פרטי, הצד השני היה לוקח את הרכב לפחח, שעה-שעתיים של עבודה וכאילו לא קרה כלום.

אבל חברות ההשכרה/ליסינג מנצלות את זה לעשות כסף:

הן גובות על יום טיפול בו הרכב מושבת, ירידת ערך, מחיר מופקע לעבודות ולחומר ועוד מרעין בישין.

 

התוצאה: במקום לשלם 500-600 ש"ח לתיקון קטן על שפשוף דבילי, נאלצים לשלם פי 2 במקרה הטוב ופי 3 במקרה הפחות טוב.

 

זה נכון או שזו סתם אגדה אורבנית?

 

(אגב, כרגע הבנאדם טרם יצר איתי קשר ולצערי אני לא מוצא את המספר לו. אני לא בטוח שהוא יסכים לטפל ברכב מחוץ לAVIS והשאלה הנ"ל היא בהנחה שאכן נגזר עלי לשלם ל-AVIS)

 

תודה!!

פורסם

חברת הליסינג תפעיל את השמאי שלה ויתבעו את הביטוח שלך. אתה תשלם השתתפות עצמית וזהו.

 

אם תבקש לא להפעיל את חברת הביטוח הם יכולים להסכים - אבל אתה תשלם את עלותו של השמאי ועלות התיקון.

היהודים עם אופטימי, לפני שיודעים מה הגודל הם חותכים.

גילוי נאות - אני חבר במועדון פיאט

פורסם

היי,

 

לי היתה תאונה קלה עם רכב של חברת 'טבע'.

מסתבר שזו היתה הטעות הגדולה של חיי.

על דלת מסכנה של יונדאי אקסנט (שניתן לתקן אותה-עפ"י דברי הפחח) , גבו 7500 ש"ח !!!

המסקנה: אם נופלים על קצין רכב תעב כסף, זו בעיה.

לא רוצה להרחיב יתר על המידה בפורום.

פורסם

שלא נדע.... אתה מחזק את החשש שמנקר בי מאמש.

שפשוף טיפשי שיכול היה לקרות גם בחניון בקניון (וקרה לי לפני חצי שנה) יעלה כמו 2-3 טיפולי טיימינג.

זה לא נורמלי. ומה שמפחיד הוא, שיש כלכך הרבה רכבי ליסינג/השכרה על הכביש...

 

בקיצור, צריך לדעת את מי לשפשף היום, הא?! מי היה מאמין שעל שפשוף צריך להפעיל ביטוח בימינו...

פורסם

אולי ככה נהגי ישראל ילמדו לא לשפשף רכבים אחרים

היהודים עם אופטימי, לפני שיודעים מה הגודל הם חותכים.

גילוי נאות - אני חבר במועדון פיאט

פורסם

ילמדו? 15 שנה אני על הכביש ומעולם לא קרה לי דבר כזה. אני בד"כ זה שמשפשפים אותו. אז קרה גם לי, לדעתי בגלל המעבר לאחרונה מהונדה ג'אז (בלי "אף") לסיאט לאון שהמנוע שלה גדול משמעותית.

בכל מקרה, זה קורה ולא צריך להתרגש, זו לא תאונה חזיתית חלילה בדרך בינעירונית. אבל אם לבנאדם כאן גזלו (וזה גזל פר-אקסלנס) 7500 ש"ח על דפיקונת - אז שישרפו חברות הליסינג ויתרסקו כלכלית, ויפה שעה אחת קודם.

פורסם

שטויות, לפי מה שאתה אומר זה באמת 500-800 ש"ח.

הרי לא מחליפים דלת קומפלט משפשוף "רגיל", כזה של חניה.

אגב, יש מצב שזה יצא פחות מ-500 ש"ח, עד כמה שאני יודע הפחחים היום רגועים במחירים.

פי 3 ו-4 לא נראה לי הגיוני בכלל שידרשו ממך.

 

 

בהצלחה

(אל תדאג,שטויות..)

×
×
  • תוכן חדש...