Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

איביזה 2001 1600 - חנוק ולא מניע טוב


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6083 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

יש לי איביזה 2001 1600 סמ"ק.

האוטו לא מניע טוב , הסטרטר נותן והאוטו לא מניע.

הלכתי למוסך היה תקלה של חיישן בוקר, החלפתי חיישן(200 שקל), לא עזר, בדקנו את המשאבת דלק באחרת הכל עבד יופי טופי, החלפתי ושילמתי רק לאחרי שבועיים על המשאבה שהחלפתי(500 שקל)

שוב חזר הבעיה, האוטו מגמגם בטורים נמוכים כאילו מישהו משחק לי במנוע באמצע נסיעה. טורים גבוהים נוסע רגיל.

האוטו לא סוחב כל כך במיוחד בעליות בשל הגמגום בהילוכי כח הראשונים, אמרו לי הקלאץ', אבל איך זה קשור לזה שהרכב לא מניע לי טוב בבוקר לעיתים קרובות לא תמיד.

מבחינת צריכת דלק אני כמעט בטוח שהרכב אוכל יותר דלק מאשר היה אוכל לפני כחצי שנה שהאוטו היה תקין.

מישהו יכול לשפוך לי קצת אור על התקלה כדי שאני לא ישפוך עוד כסף מיותר :/

תודה תודה תודה!!!

Seat Ibiza MK3 :twisted:

  • תגובות 35
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם
אני הייתי חושד בכמה דברים:

1. חיישן למבדה.

2. חיישן MAF

3. קרע/חור בצינור שיוצא מהסעפת לכיון המחשב.

 

מבחינת חיישנים המחשב לא אמור להראות לי תקלה עליהם?

על איזה צינור זה מדובר בדיוק.. יש לו שם?

Seat Ibiza MK3 :twisted:

פורסם
מבחינת חיישנים המחשב לא אמור להראות לי תקלה עליהם?

על איזה צינור זה מדובר בדיוק.. יש לו שם?

 

צינור וואקום, אם אני לא טועה זה צינור 3 מילימטר בצבע שחור.

קובי

פורסם
יש לי איביזה 2001 1600 סמ"ק.

האוטו לא מניע טוב , הסטרטר נותן והאוטו לא מניע.

הלכתי למוסך היה תקלה של חיישן בוקר, החלפתי חיישן(200 שקל), לא עזר, בדקנו את המשאבת דלק באחרת הכל עבד יופי טופי, החלפתי ושילמתי רק לאחרי שבועיים על המשאבה שהחלפתי(500 שקל)

שוב חזר הבעיה, האוטו מגמגם בטורים נמוכים כאילו מישהו משחק לי במנוע באמצע נסיעה. טורים גבוהים נוסע רגיל.

האוטו לא סוחב כל כך במיוחד בעליות בשל הגמגום בהילוכי כח הראשונים, אמרו לי הקלאץ', אבל איך זה קשור לזה שהרכב לא מניע לי טוב בבוקר לעיתים קרובות לא תמיד.

מבחינת צריכת דלק אני כמעט בטוח שהרכב אוכל יותר דלק מאשר היה אוכל לפני כחצי שנה שהאוטו היה תקין.

מישהו יכול לשפוך לי קצת אור על התקלה כדי שאני לא ישפוך עוד כסף מיותר :/

תודה תודה תודה!!!

מה זה חיישן בוקר לא קיים דבר כזה במודל 2001. האם אתה מתכוון לחיישן טמפ'?

מהיכן אתה אולי נוכל להפנותך לבעל מקצוע עם ניסיון ומיכשור מתאים?

האם לפני החלפת משאבה עשו בדיקת לחצי דלק?

האם המנוע בתמונה שהעליתי תואם לשלך?

ibiza1.6.jpg

פורסם

פעם לפני שנים היה צ'וק אוטומט מאין הנעת בוקר.

היום יש מחשב שאם מזהה טמפ' מנוע נמוכה הוא מזרים יותר דלק דרך המזרקים של הרכב.

אין רכיב מיוחד שעובד רק בבוקר או בימים קרים.

ברוכים הבאים למאה ה21

פורסם

צר לי לבשר לך מערכת הזרקה של טרנספורטר 92 היא מאוד מיושנת ופרימיטיבית. היום המערכות משוכללות ומסובכות פי כמה.

פורסם
מה זה חיישן בוקר לא קיים דבר כזה במודל 2001. האם אתה מתכוון לחיישן טמפ'?

מהיכן אתה אולי נוכל להפנותך לבעל מקצוע עם ניסיון ומיכשור מתאים?

האם לפני החלפת משאבה עשו בדיקת לחצי דלק?

האם המנוע בתמונה שהעליתי תואם לשלך?

 

כן זה המנוע של הרכב, החיישן שהחלפתי זה חיישן "הנעת בוקר" כמו שאמרת מין צ'וק אוטומטי

אני מצפת

Seat Ibiza MK3 :twisted:

פורסם

בVW אודי סיאט וסקודה קורה לא מעט שמכונאים שמים פלגים לא מתאימים. תופעות הלאוי הם שהאוטו מקרטע לפעמים בקושי נוסע. בדוק דבר ראשון אם הפלגים ששמו לך מתאימים להלן מק"ט הפלגים לפי יצרנים(הוצא פלאג והשווה):

plugs.JPG

פורסם

כמו שאמר kobic9 תבדוק את צינור הואקום בין הבוסטר לראש מנוע,

לפני שבוע החלפתי גם צינור שנראה טוב אבל סדק קטן שדרכו בורח אויר

שיגע את המנוע .

הצינור די יקר בערך 400 ש"ח !!

אבל ניתן לפתור את הבעיה בעלות מזערית (10 ש"ח)

ע"י חיתוכו בקצוות והרכבה של צינור ואקום מגומי בעל קוטר פנימי מתאים.

בהצלחה

פורסם

הייתי במוסך החליפו לי חיישן למדה וחוטי הצתה, הרכב לא הסתדר!

היום הייתי שוב פעם במוסך התקשרו לנצרת למוסך אמרו לו להחליף עוד חיישן שממוקם במנוע מתחת, חיישן שמן משהו כזה. (לא יודע בדיוק)

כל זה בינתיים נסיוני, עדיין הרכב מגמגם אבל פחות! מה יכול להיות הבעיה אני כבר משתגע חייב את העזרה שלכם!

 

טורים נמוכים הוא מגמגם קצת, הילוך 2 אני נוסע מושך עד טור 5 בערך והרכב מפסיק להאיץ, הוא פשוט נחנק!

Seat Ibiza MK3 :twisted:


×
×
  • תוכן חדש...