Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 8147 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם
יכול להיות... אבל, לפי מה שאני יודע, יש חסיון מסוים על "הסגרת" כתובות IP. אנחנו מעדיפים לא להסתמך על זה. אולי בהמשך....

 

 

 

 

אמרתם שהוא שלח לכם מייל עם מבחן על איזה אופנוע שטח.

ניתן לבדוק את אותו מייל (אני יכול לעזור בזה) וככה לעזור בחשיפה הזו.

 

צרו קשר במסרים לעוד פרטים.

 

הוא גם היה רשום פה, לא?

אז לא צריכה להיות בעיה גדולה לגלות את הIP שלו...

 

ד"א, גם מספרי פלאפון אפשר לאתר, ויש פה לא אחד ולא שניים שעובדים בחברות סלולאר...

ואם הם ימסרו לך מידע שכזה הם לא יעבדו יותר בחברות סלולריות...

חאפר.

:-)

פורסם

"בירור שנערך עם מקורות בכירים בזרועות הביטחון הישראליים, ווידא שלא נהרג אף עובד או שליח לאחרונה. דבר שפסל את האופציה לכך שמדבור אולי במקרה בטחוני"....

 

עזוב אותך...

בצער רב וביגון קודר עכוז הרעם למכירה.

YZF1000R 1996 מושלם אף יותר מביום היוולדו.

לא ראה שטח!

פרטים בה"פ.

פורסם
"בירור שנערך עם מקורות בכירים בזרועות הביטחון הישראליים, ווידא שלא נהרג אף עובד או שליח לאחרונה. דבר שפסל את האופציה לכך שמדבור אולי במקרה בטחוני"....

 

עזוב אותך...

 

מה, קשה לך להאמין שיש פה אנשים שעובדים במשרד הביטחון, נניח? :lol:

 

 

ובכל מקרה, רק עכשיו קראתי על כל הסיפור, מצחיק איך כבר בשרשור הראשון יש מאות תגובות באותו הנוסח:

 

"לא הכרתי, אבל עושה רושם שהוא היה אדם נפלא". מעניין, אף אחד לא הכיר אותו... אבל אף אחד!! :shock:

 

ממש תרמית הדו"גים הגדולה...

 

רוני

BMW 325i E46

שלום, רוכב.

נא לא לבקש ממני גישה לאוף טופיק

פורסם

:shock:

אני לא יודע אפילו איך להתייחס לזה...

"או כן או לא, מה שבטוח - אולי, וגם זה מוטל בספק" (מוטי גנץ)

פורסם

הכל תרמית אחת גדולה שהוכנה במשך חודשים ע"י פג"ז :lol:

ובסוף עוד יסתבר לנו שלכרוב למרות כל קשקושי הסופרמוטו בעצם יש חיבה עזה ל-EN ולכן עשה טרייד עם הנשיא נתן לו בננה וקיבל EN. 8)

הנשיא בעצם אין לו דמיו וזה הכל פיקציה כדי שנחשוב שיש לו טעם טוב ברכבים :p .

האזרח למען האמת נצפה מטייל כל חודש עם אלחנן כשהוא רכוב על TU 250.

ה-TL של עומר באמת נוסע.

השדון משפץ בעצם סאניאנג DIO50 זה כל הסיפור. :twisted:

הבורגמן לא מכר את הבלייד הוא פשוט מנסה להוציא מאיתנו סימפטיה ותשומת לב.

ואני סתם רוכב כמו אידיוט כל בוקר לעבודה על אופניים אדומות עם מסיכת חזית של ג'ילרה ראנר ומדמה כי מחובר לי מנוע של דוקאטי לשלדה. :lol:

 

זהו החשיפות להבוקר, חג שמח :bday:

פורסם

פורים שמח לכולם :lol::lol::lol:

 

הכל תרמית אחת גדולה שהוכנה במשך חודשים ע"י פג"ז :lol:

ובסוף עוד יסתבר לנו שלכרוב למרות כל קשקושי הסופרמוטו בעצם יש חיבה עזה ל-EN ולכן עשה טרייד עם הנשיא נתן לו בננה וקיבל EN. 8)

הנשיא בעצם אין לו דמיו וזה הכל פיקציה כדי שנחשוב שיש לו טעם טוב ברכבים :p .

האזרח למען האמת נצפה מטייל כל חודש עם אלחנן כשהוא רכוב על TU 250.

ה-TL של עומר באמת נוסע.

השדון משפץ בעצם סאניאנג DIO50 זה כל הסיפור. :twisted:

הבורגמן לא מכר את הבלייד הוא פשוט מנסה להוציא מאיתנו סימפטיה ותשומת לב.

ואני סתם רוכב כמו אידיוט כל בוקר לעבודה על אופניים אדומות עם מסיכת חזית של ג'ילרה ראנר ומדמה כי מחובר לי מנוע של דוקאטי לשלדה. :lol:

 

זהו החשיפות להבוקר, חג שמח :bday:

ראש הממשלה: " לא נשחרר בוטנים עם מלח על הידיים!!!" :onfire::screwy:

 

"חכה לי רק רגע," היא אמרה בקול גדול, "אני בהריון" בואינג! התערבות על מתנדבת התפתחה לכלל אסון.

פורסם

להכל אני מוכן להאמין עכשיו, אבל שה TL של עומר באמת נוסע :shock:

 

:drinking:

 

הכל תרמית אחת גדולה שהוכנה במשך חודשים ע"י פג"ז :lol:

ובסוף עוד יסתבר לנו שלכרוב למרות כל קשקושי הסופרמוטו בעצם יש חיבה עזה ל-EN ולכן עשה טרייד עם הנשיא נתן לו בננה וקיבל EN. 8)

הנשיא בעצם אין לו דמיו וזה הכל פיקציה כדי שנחשוב שיש לו טעם טוב ברכבים :p .

האזרח למען האמת נצפה מטייל כל חודש עם אלחנן כשהוא רכוב על TU 250.

ה-TL של עומר באמת נוסע.

השדון משפץ בעצם סאניאנג DIO50 זה כל הסיפור. :twisted:

הבורגמן לא מכר את הבלייד הוא פשוט מנסה להוציא מאיתנו סימפטיה ותשומת לב.

ואני סתם רוכב כמו אידיוט כל בוקר לעבודה על אופניים אדומות עם מסיכת חזית של ג'ילרה ראנר ומדמה כי מחובר לי מנוע של דוקאטי לשלדה. :lol:

 

זהו החשיפות להבוקר, חג שמח :bday:

פייזר 1000:

2000-5000 סל"ד : :lol:

5000-7000 סל"ד : :hihi:

7000 - 12,000 סל"ד: :shock2:

פורסם

אם רק יורשה לי להוסיף:

 

הקרנף לא רוכב על בנדיט, כי אם על אופניים עם שני דינמו-ים מקדימה, מחוברים לשני פנסים, סטייל R750 סוף שנות ה-80.

 

וחידה למי שלא בקיא בפרטי האופניים של קרנף... מה הבעיה בהתקנת שני דינמו-ים מקדימה?

 

 

 

 

הכל תרמית אחת גדולה שהוכנה במשך חודשים ע"י פג"ז :lol:

ובסוף עוד יסתבר לנו שלכרוב למרות כל קשקושי הסופרמוטו בעצם יש חיבה עזה ל-EN ולכן עשה טרייד עם הנשיא נתן לו בננה וקיבל EN. 8)

הנשיא בעצם אין לו דמיו וזה הכל פיקציה כדי שנחשוב שיש לו טעם טוב ברכבים :p .

האזרח למען האמת נצפה מטייל כל חודש עם אלחנן כשהוא רכוב על TU 250.

ה-TL של עומר באמת נוסע.

השדון משפץ בעצם סאניאנג DIO50 זה כל הסיפור. :twisted:

הבורגמן לא מכר את הבלייד הוא פשוט מנסה להוציא מאיתנו סימפטיה ותשומת לב.

ואני סתם רוכב כמו אידיוט כל בוקר לעבודה על אופניים אדומות עם מסיכת חזית של ג'ילרה ראנר ומדמה כי מחובר לי מנוע של דוקאטי לשלדה. :lol:

 

זהו החשיפות להבוקר, חג שמח :bday:

פורסם
יכול להיות... אבל, לפי מה שאני יודע, יש חסיון מסוים על "הסגרת" כתובות IP. אנחנו מעדיפים לא להסתמך על זה. אולי בהמשך....

 

 

 

 

אמרתם שהוא שלח לכם מייל עם מבחן על איזה אופנוע שטח.

ניתן לבדוק את אותו מייל (אני יכול לעזור בזה) וככה לעזור בחשיפה הזו.

 

צרו קשר במסרים לעוד פרטים.

 

הוא גם היה רשום פה, לא?

אז לא צריכה להיות בעיה גדולה לגלות את הIP שלו...

 

 

האם התרמית הזאת מסווגת כעבירה פלילית או משהו?

כי מה זה ממש משנה אם תאתרו את אותו אהבל,

מה אפשר לעשות לו?

כל חור בלילה שחור, אבל של ג'ינג'יות זוהר בחושך

×
×
  • תוכן חדש...