Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6043 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

אני חושד שהמנורה המתריעה על מפלס דלק נמוך שרופה בסיוויק 99 4 דלתות שלי, אשמח אם בעלי סיוויק יענו על

1. האם כשמסובבים את הסוויץ' ונדלקות המנורות אזהרה אז נדלקת גם נורת מפלס הדלק?

2. כמה ליטר נותרים במיכל כשהמנורה נדלקת?

 

אתמול מילאתי 41 ליטר דלק, ספר הרכב טוען שהמיכל בנפח 45 ליטר והנורה לא נדלקה.

Peugeot 406 2L turbo 1998 Škoda Octavia RS 245 2018

  • חודשיים מאוחר יותר...
פורסם

שלום, וצהריים טובים!

 

חברים אני מצטרף לשאלה

גם לי יש סיויק 99 והמנורה לא נדלקת למרות הנסיעה הארוכה על הקו האדום התחתון..

 

לחבר שלי יש הונדה סיויק 98 ואצלו כי כן פועלת.

 

לא הבנתי את המסקנה מהשרשור, יש או אין מנורה בדגמי 99-00?

למיטב זכרוני יש את הרקע הצהוב עם משאבת הדלק בלוח השעונים! אבל יכול להיות שהיא בכלל לא מחוברת והיא אמורה לא לפעול?!

 

ואם המצב הוא הפוך- כלומר הנורה צריכה לדלוק ולהתריע על חוסר בדלק, אז מה יכולה להיות הבעיה שתגרום לה לא לעבוד?!

 

אגב מיד ששמתי לב שהיא לא נדלקת נכנסתי למוסך (הונדה ו-וולבו) בטירת הכרמל, והוא טען שיכול להיות שהנורה נשרפה וצריך לפתוח את לוח השעונים ולהחליפה.

 

 

תודה לעונים.

פורסם

לפי ספר הרכב יש נורת חיווי על מיכל דלק ריק.

אני לא טיפלתי בבעיה, היא לא באמת מפריעה.

מה שבאמת מפריע הוא מיכל הדלק הקטן שמגביל את טווח הנסיעה.

Peugeot 406 2L turbo 1998 Škoda Octavia RS 245 2018

פורסם

בוודאי שיש מנורה.

במקרה שהמנורה לא שרופה,הבעיה היא בנגד טרמי שבמשאבת דלק.

במקרה של מנורה,פשוט מפרקים את הקונסולה ומחליפים.

במקרה של נגד , התיקון הוא פירוק משאבה והלחמת נגד חדש ואיטום משאבה.

עבודה לא ממש מסובכת,אבל יש בעיה להסיג כזה נגד.

 

בכל מקרה, מדריך לפירוק קונסולה והחלפת נגד,יש בפורום של מועדון הונדה.

 

מה שבאמת מפריע הוא מיכל הדלק הקטן שמגביל את טווח הנסיעה.

630 קלומטרים זה לא מספיק?

Omnia mea mecum porto

פורסם

תודה godflash

 

ולפי ההיכרות שלך.. הבעיה לרוב היא של נורה שרופה ?

או שהעניין יותר לרוב יותר מסובך וצריך להחליף את הנגד?!

 

תודה.

פורסם

כמו שאמרתי,לרוב מדובר על תקלה בנגד טרמי

הוא נמצא במיכל קטן:

image006.jpg

בתמונה רואים שיוצא ממנו כבל.

איך הוא עובד:

במקרה הזה, בזמן שיש דלק במיכל הקטן (יש חור מלמלה ולמתה)

ההתנגדות של הנגד גבוה. בגלל הדלק שמקרר אותו.

ברגע שיש התנגדות גבוה,הזרם לא עובר דרכו ומנורה לא נדלקת.

 

ברגע שאין דלק במיכל,החום עולה והתנגדות יורדת. וזרם עובר דרכו אל המנורה.

 

יש שתי סוגים של נגדים טרמיים.

1 שלילי - (חום עולה,התנגדות יורדת)

2 חיובי + (חום עולה,התנגדות עולה)

 

אז במקרה שלנו,צריך לחפש את הראשון.

 

הבעיה היא,שלא ידוע איזה התנגדות צריך. אני לא ראיתי בשום מקום מידע מדויקת לגבי זה.

רק שמעות לגבי 200-300 אום, או 1.5 ק.אום.

 

מה ניתן למצוא בקלות,זה נגדים כאלו:

image008.jpg

 

מה שיתברר בהמשך,הם לא יכנסו למיכל.

 

בסוף, צריך לחפש משהו שדומה לזה:

 

image010.jpg

1.5 ק.אום

 

 

פירוק משאבה:

 

image016.jpg

image024.jpg

image036.jpg

image038.jpg

 

שימו לב למיכל דלק של רכב בין 10 שנים:

image042.jpg

נקי

 

 

image050.jpg

 

רואים את המיכל הקטן מחובר לגוף.

 

image052.jpg

 

פירוק

image056.jpg

 

image058.jpg

 

פירוק המיכל הקטן

הוא מולחם,לכן צריך מלחם.

image062.jpg

כאן רואים את מה שנשאר מהנגד המקורי.

 

image064.jpg

לא ניתן לזהות דגם והתנגדות שלו.

image068.jpg

 

 

התנגדות של החדש בטמפרטורת החדר:

image072.jpg

 

התנגדות לאחר חימום עם מלחם:

image074.jpg

 

מלחמים את הנגד מבלי שיגע במיכל:

 

image076.jpg

 

image078.jpg

image080.jpg

 

מלחמים את המכסה ומרכיבים הכול בחזרה

 

image084.jpg

 

אפשר בהזדמנות לנקות את הפילטר.

image088.jpg

 

image090.jpg

 

image094.jpg

 

זהו,בגדול.

תודה לChaser על התמונות.

Omnia mea mecum porto

×
×
  • תוכן חדש...